Kur Gal en Rath

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:42

horseyfries schreef:
Als Bokkers vinden dat zij van alles mogen vinden, waarom mag Nicole dan niet gewoon zeggen wat ze denkt? Omdat zij "zakenpartner is van" mag zij opeens geen eigen mening meer hebben buiten haar werk als prof om?
Dus als Nicole "Bokker" is dan zou dat ineens wel mogen? Of ook dan niet? Gaan we hier ook voortaan aan iedereen vragen wat ze doen in het dagelijks leven en dan bepalen of hun reacties horen bij hun baan cq leeftijd en of we dat goed vinden of niet? Vind je het zelf ook niet wat ver gaan?

Niemand zegt dat ze het niet mag HF, je dramt altijd zo op lezen en nu doe je het zelf niet. Ze zeggen dat ze het niet professioneel vinden. En dat de reacties veel over haar zeggen en dat ze het eigenlijk niet vinden kunnen. Niemand zegt dat ze der vingers aan elkaar had moeten plakken of iig van die enter knop had moeten blijven.

Edit: en als je tegen iemand in gaat wordt al vaak zat gevraagd wat jouw staat van dienst dan is en wie je bent om te oordelen dus kom vake onder die steen vandaan.... _O-
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 21-06-11 18:45, in het totaal 2 keer bewerkt

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:43

Annet555 schreef:
Het eerste stuk uit de kur, lijkt verdomd veel op die van Anky met Bonfire in Sydney. Dus het was al een kopie.

Ik vind het sneu voor Rath, misschien heeft ie helemaal niet doorgehad dat het de kur in spiegelbeeld was, ik had daar zelf niet bij stilgestaan.

Nog veel sneuer vind ik degene die de film heeft gemaakt en heeft gepubliceerd. Dan heb je toch echt teveel tijd en wil je perse iemand in een negatief daglicht zetten.

Het sneuste is wel dat je hier nog gaat goedpraten dat hij het heeft gekopieerd door te suggereren dat hij het niet doorhad, terwijl hij het zelf al in de pers heeft toegegeven. Dan wil je toch echt wel graag een heel foute actie toch nog goedpraten door anderen te beschimpen hoor, dat is übersneu!

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:43

Annet555 schreef:
Ik vind het sneu voor Rath, misschien heeft ie helemaal niet doorgehad dat het de kur in spiegelbeeld was, ik had daar zelf niet bij stilgestaan.

Oke, mensen zijn negatief in dit topic, maar met deze uitspraak, daar kan ik echt niet met me hoofd bij, sorry :')

hananya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:44

Eén ding is zeker: ze willen straks wel heel graag kampioen worden... :')

Ben trouwens wel benieuwd of de internationale juryleden hier nog iets mee gaan doen? En hoe hij straks uberhaupt internationaal gaat scoren...

Annet555

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:44

horseyfries schreef:
Annet555 schreef:
Het eerste stuk uit de kur, lijkt verdomd veel op die van Anky met Bonfire in Sydney. Dus het was al een kopie.

Nog veel sneuer vind ik degene die de film heeft gemaakt en heeft gepubliceerd. Dan heb je toch echt teveel tijd en wil je perse iemand in een negatief daglicht zetten.

Het sneuste is wel dat je hier nog gaat goedpraten dat hij het heeft gekopieerd door te suggereren dat hij het niet doorhad, terwijl hij het zelf al in de pers heeft toegegeven. Dan wil je toch echt wel graag een heel foute actie toch nog goedpraten door anderen te beschimpen hoor, dat is übersneu!

Zoals ik in het eerste zinnetje al zei, er waren al lijnen die een kopie waren. Ik kan er geen nacht van wakker liggen dat het een kur in spiegelbeeld is. Laat hem lekker, die kur paste goed bij Totilas, nou lekker doen dan.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:45

Ayasha schreef:
horseyfries schreef:
Als Bokkers vinden dat zij van alles mogen vinden, waarom mag Nicole dan niet gewoon zeggen wat ze denkt? Omdat zij "zakenpartner is van" mag zij opeens geen eigen mening meer hebben buiten haar werk als prof om?
Dus als Nicole "Bokker" is dan zou dat ineens wel mogen? Of ook dan niet? Gaan we hier ook voortaan aan iedereen vragen wat ze doen in het dagelijks leven en dan bepalen of hun reacties horen bij hun baan cq leeftijd en of we dat goed vinden of niet? Vind je het zelf ook niet wat ver gaan?

Niemand zegt dat ze het niet mag HF, je dramt altijd zo op lezen en nu doe je het zelf niet. Ze zeggen dat ze het niet professioneel vinden. En dat de reacties veel over haar zeggen en dat ze het eigenlijk niet vinden kunnen. Niemand zegt dat ze der vingers aan elkaar had moeten plakken of iig van die enter knop had moeten blijven.

Sorry hoor, maar als je zegt dat ze het niet professioneel vinden en dat je het niet vind kunnen, dan zeg je met iets andere woorden dat ze dat niet had mogen doen.
Kun je goedpraten wat je wilt maar daar komt het op neer. Maar zoals gewoonlijk vind men op Bokt dat men zelf alles mag zeggen over een ander, maar als iemand anders ook eens een mening heeft dan is dat plotseling "not done".

FlyAway

horseyfries schreef:

Ik weet niet of dit nu weer op mij gericht is, maar voor het geval dát, reageer ik even. Natuurlijk mag zij haar eigen mening hebben. Maar iemand die de zakenpartner is van een van de nederlandse topruiters en dus ook in de wereld zo gezien wordt, moet zich bewust zijn van het feit dat er naar haar gekeken wordt. Dan moet je je iets professioneler opstellen en je woorden zorgvuldiger kiezen, dan als de eerste de beste puber gaan facebooken. Ze heeft ook al zo`n infantiele scene op facebook gemaakt richting Anky toen Totilas verkocht was. Ze komt door dit soort acties op mij over als iemand die haar emoties niet goed onder controle kan houden.

Annet555

Reformer schreef:
Annet555 schreef:

Oke, mensen zijn negatief in dit topic, maar met deze uitspraak, daar kan ik echt niet met me hoofd bij, sorry :')

ik was niet op de hoogte dat Rath al gereageerd heeft dat het een bewuste keuze was om de kur redelijk hetzelfde te laten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:46

horseyfries schreef:
Sorry hoor, maar als je zegt dat ze het niet professioneel vinden en dat je het niet vind kunnen, dan zeg je met iets andere woorden dat ze dat niet had mogen doen.
Kun je goedpraten wat je wilt maar daar komt het op neer. Maar zoals gewoonlijk vind men op Bokt dat men zelf alles mag zeggen over een ander, maar als iemand anders ook eens een mening heeft dan is dat plotseling "not done".

Nee dat maak jij er van. Ik vind het niet kunnen dat mensen roddelen maar wie ben ik om ze tegen te houden, ze gaan hun gang maar :+ Snap je het verschil?

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:47

horseyfries schreef:
FlyAway schreef:
Precies, een stuk professioneler dan Edward Gal et al

Waar zie jij een onprofessionele reactie van Edward?

Ik zeg niet van Edward Gal, ik zeg van Edward Gal et al, oftewel, Edward Gal en de mensen om hem heen.
Laatst bijgewerkt door FlyAway op 21-06-11 18:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Re: Kur Gal en Rath

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:48

Nah ben ik geen Gal fan maar ik denk niet dat Gal wat kan doen aan HP en Werner hun kuren... :)

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:49

Ayasha schreef:
Nah ben ik geen Gal fan maar ik denk niet dat Gal wat kan doen aan HP en Werner hun kuren... :)

It reflects upon him, of hij nou wil of niet ;)

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:49

Je moet je Latijns eens bijschaven, want je zegt hier Edward én de mensen om hem heen, niet de mensen om hem heen. Dus in eerste instantie heb je het zeker ook over hem.
Opnieuw mijn vraag: waar zie jij een onprofessionele reactie van Edward?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:51

FlyAway schreef:
Ayasha schreef:

Alsnog mag je Gal daar Imo niet op beoordelen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:53

Ik ben het helemaal met je eens en zit ook met plaatsvervangende schaamte in het gastenboek van Rath te lezen.

chevax schreef:
Iedereen mag zijn mening hebben, maar als je als professional je zo uitlaat over iemand, dat kan toch niet?
*edit* Zo vind ik dat Rath wel heel netjes blijft als je ziet wat voor storm aan kritiek hij inmiddels al maanden over zich heen krijgt.

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:53

horseyfries schreef:
Je moet je Latijns eens bijschaven, want je zegt hier Edward én de mensen om hem heen, niet de mensen om hem heen. Dus in eerste instantie heb je het zeker ook over hem.
Opnieuw mijn vraag: waar zie jij een onprofessionele reactie van Edward?

Latijn of Latijns?

Je komt wat wijsneuzerig over horseyfries. Je snapt inmiddels wel wat ik bedoel toch? -:)
Laatst bijgewerkt door FlyAway op 21-06-11 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Only_Gold
Woonplaats: Ik woon in een huis (wil je weten waar? Vraag gerust zou ik zeggen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:54

Meneer Rath moet gewoon creatief zijn en zelf een kür bedenken. Is wel heel makkelijk om die van een ander te jatten en dan in spiegelbeeld rijden. Vindt ik gewoon niet kunnen en daarbij vindt ik ook dat Edward Gal en Totilas een veel mooier koppel vormen. Rath en Totilas vindt ik niet mooi.

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:55

Ayasha schreef:
FlyAway schreef:

Alsnog mag je Gal daar Imo niet op beoordelen.

Ik beoordeel hem er ook niet op, begrijp mij niet verkeerd. Ik vind het van Werner uitermate onprofessioneel, maar Werner is wel zakelijk aan hem verbonden, dus vandaar dat ik zeg It reflects upon him. Als ik Edward was, zou ik niet blij zijn met de uitlatingen van de mensen om hem heen. En dan bedoel ik niet alleen nu, maar ook de uitlatingen van Werner aan het adres van Anky toen Totilas verkocht was.
Laatst bijgewerkt door FlyAway op 21-06-11 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Shoran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:57

Bij het EK Dressuur in Rotterdam zal Stephen Clarke in de jury vergezeld worden door: Maribel Alonso uit Mexico, Evi Eisenhardt uit Duitsland, Wojtek Markowski uit Polen, Jean Michel Roudier uit Frankrijk en Mary Seefried uit Australië. De Nederlander Ghislain Fouarge neemt in Rotterdam de rol van juryvoorzitter op zich. Gary Rockwell uit de Verenigde Staten is reserve jurylid en zal tevens aanwezig zijn. Daarnaast is er in Rotterdam ook een Judging Supervisory Panel (JSP) waarin juryleden Eric Lette uit Zweden, Uwe Mechlem uit Duitsland en David Hunt uit Groot-Brittanie zullen plaatsnemen.

Dus de juryleden bij het EK in Rotterdam 2011 zijn:

Ghislain Fouarge- NED (voorzitter)
Stephen Clarke- UNK
Maribel Alonso- MEX
Evi Eisenhardt- GER
Wojtek Markowski -POL
Jean Michel Roudier FRA
Mary Seefried- AUS

Vooral benieuwd naar Stephen Clarke, aangezien hij een boek over Totilas heeft geschreven! http://www.edwardgal.nl/?p=11&id=530&l=EN

Annet555

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:07

Only_Gold schreef:
Meneer Rath moet gewoon creatief zijn en zelf een kür bedenken. Is wel heel makkelijk om die van een ander te jatten en dan in spiegelbeeld rijden. Vindt ik gewoon niet kunnen en daarbij vindt ik ook dat Edward Gal en Totilas een veel mooier koppel vormen. Rath en Totilas vindt ik niet mooi.

Ze hebben toch zelf bedacht deze in spiegelbeeld te rijden? Moet hij toch helemaal zelf weten welke kur hij rijdt.

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:15

Citaat:
Ze hebben toch zelf bedacht deze in spiegelbeeld te rijden? Moet hij toch helemaal zelf weten welke kur hij rijdt.

Gut, gut, helemaal zelf bedacht om in spiegelbeeld te rijden, nou knap hoor! Dit is iets wat mijn 13jarige dochter bedenkt om ergens onderuit te komen.

Verder weet ik helemaal niet zo zeker of hij het 'helemaal zelf moet weten' welke kur hij rijdt. Auteursrechtelijk zie ik nog wel een paar hiaten... :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:17

Als entourage van een van de boegbeelden van de nederlandse paardensport moet je je gewoon een beetje handiger uitdrukken, laten we het daar maar op houden. Er komt een dag dat Werner ook zo behandeld zal worden, want wie goed doet, goed ontmoet niet waar.

Maar even voor alle duidelijkheid: de eerste de beste die het nog in zijn bolle dressuurknar haalt om na het halt houden schuin weg te rijden in passage, heeft een h e e l groot probleem.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:17

Embe schreef:
Citaat:

Gut, gut, helemaal zelf bedacht om in spiegelbeeld te rijden, nou knap hoor! Dit is iets wat mijn 13jarige dochter bedenkt om ergens onderuit te komen.

Verder weet ik helemaal niet zo zeker of hij het 'helemaal zelf moet weten' welke kur hij rijdt. Auteursrechtelijk zie ik nog wel een paar hiaten... :Y)

Ik vrees dat er op proeven niet veel auteursrechten zitten ;)

Annet555

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:18

Embe schreef:
[

Je doet je best maar, dacht Anky destijds ook, maar die won het ook niet.

Trouwens, Edward heeft die eerste lijn van Anky gejat.

Annet555

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:19

Lovely schreef:
Maar even voor alle duidelijkheid: de eerste de beste die het nog in zijn bolle dressuurknar haalt om na het halt houden schuin weg te rijden in passage, heeft een h e e l groot probleem.

Nou dan zijn er veel die nog ff voor Rotterdam een andere kur in elkaar mogen flansen.