Wedstrijd Bloopers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_mobo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 20:45

Haha _O- zitten geweldige tussen :')

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 22:20

Eerst moest ik mee schrijven op wedstrijd, bij het M.
Komt er ineens een heuse fjord binnen gereden die bij het groeten begon te schrapen, mensje erop gaf been en hielt hem voor tegen, ging het paard stijgeren :+
Toen vloog hij er bokkend vandoor valt het paard met de ruiter in een natte hoek (hadden allebij niks), ruiter groene broek en het paard een groene snoet en groene knieen :+
Paard vond dat het feestje nog niet afgelopen was dus ging vrolijk bokkend door en had ondertussen alle ringen al gehad }>
Daarna had mocht ze overnieuw beginnen en had ze nog een nette 180 punten :)

kryptonite

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 18:53

koprol over haar hoofd/hals en iedd laggen ofcours ..

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 22:49

Proef 6: B afwenden en dan bij E rechterhand, terwijl je al op rechterhand zit.
Ben op 2 wedstrijden steeds op de linkerhand gegaan.

Ohja.
Tijdens eerste warme dag van deze zomer, was 25 graden.
Ik steeds met jasje gereden, wilde hem niet uitdoen.
's ochtends niks gegeten vanwege zenuwen.
Ja hoor, tijdens proefje misselijk, tijdens de galop bijna flauwgevallen.
Ben van paard gegaan, allemaal mensen om me heen met suiker en cola.
De jury was lief, ik mocht doorgaan.
DEED IK HET ALWEER FOUT.
Weer bij E op de rechterhand gegaan. }:0
Jammer van die winstpunt...

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 11:25

Lottjxx schreef:
Proef 6: B afwenden en dan bij E rechterhand, terwijl je al op rechterhand zit.
Ben op 2 wedstrijden steeds op de linkerhand gegaan.

Ohja.
Tijdens eerste warme dag van deze zomer, was 25 graden.
Ik steeds met jasje gereden, wilde hem niet uitdoen.
's ochtends niks gegeten vanwege zenuwen.
Ja hoor, tijdens proefje misselijk, tijdens de galop bijna flauwgevallen.
Ben van paard gegaan, allemaal mensen om me heen met suiker en cola.
De jury was lief, ik mocht doorgaan.
DEED IK HET ALWEER FOUT.
Weer bij E op de rechterhand gegaan. }:0
Jammer van die winstpunt...

Haha :'), je had een excuus ;), je was gewoon nog niet helemaal lekker!
Maar ben je echt van je paardd gevallen, of heb je hem zelf teruggenomen?
Sterkte iig :(:)

Rixt95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:15

Ik was een keer op concours en reed met veel vertrouwen de ring in.. Ga stappen, want er is nog een combinatie aan het springen. Toen die klaar was belde de jury voor mij, maar ik dacht dat het nog voor die vorige combinatie was.. Dus stap rustig verder! De tijd telde dus al af! :D En ik had niks door!!! Was de tijd al op 10 seconden en ik moest nog beginnen!

Ik weet wel dat ik de volgende keer op het aftelbord moet kijken!! :P
Laatst bijgewerkt door Ziolette op 03-08-10 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tekstopmaak aangepast

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:23

vandaag op wedstrijd nog, eerst goed ingerede, lang gewacht op de jury (moest als eerste), mag k eindelijk starten dan ben ik vergeten startcoupon te gaan hale |o , goed de jury staat te wachten op mij (lief van ze :j ), ik begin met men proef roept de jury: je bent de verkeerde proef aant rijde _-:(

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 22:38

goldwing schreef:
Lowara schreef:
:= wow.. dat is dan een dure grap geweest, 6X inschrijfgeld weg

Dat was voor die ruiter niet zo heel belangrijk als je internationaal rijd dan stelt het inschrijfgeld voor zo'n plaatselijke wedstrijd niet zo veel voor

Is nieuwschierig om welke ruiter het gaat haha

margriet94

Re: Wedstrijd Bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 16:22

Ik ken mensen die waren een keer op ch gekomen zonder pony hahahahha das wel erg balen!!!!:P

xPromise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 19:22

Ik had 19 Februari een oefenwedstrijd aangezien ik nog niet
met mijn paard in de klasse B dressuur mag starten omdat
ik 11 ben en 12 moet zijn. Ik alles na kijken..Komen we aan
bij het terrein. ,, Pak jij even het hoofdstel? ,, ,, Hoofdstel?
Hoofdstel! ,, Ik was dus mijn hoofdstel vergeten. En toen vielen
er ook nog eens heel veel mensen uit en had ik maar 5 minuten
om in te rijden met halster en touwen. Ik had nog een hoofstel
geleend maar die zat helemaal niet goed. 171 punten wat niet
verdiend was vond ik :+

Nachtruintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 21:02

Een keertje bij een dressuur wedstrijd moest ik afwenden had ik niet goed verstaan want ik was niet zo bij de les toen sprong ik aan in galop!

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 21:14

toen ik wat jonger was jaar of 11, had ik mijn eerste onderlinge wedstrijd.
Was een f3 volgens mij.
Mijn moeder las voor, want dat mocht.
We reden buiten dus hoorde amper wat. Was op van de zenuwen.
Paardje waar ik op reed, was er erg rustig onder.
Halverwege de proef, toen ik achterin de bak reed hoorde ik mijn moeder niet meer..
Ik keihard door de bak heen.. MAM WAT ZEG JE ??? paard schrok paard op hol.
Iedereen aan de zijkant helemaal in paniek, en mijn moeder en ik dubbel van het lachen.
Was als laatste geeindigt hoe kan ik hoe anders.
Stond onderaan mijn papiertje, we hebben nooit iemand zo snel een proef zien rijden..

xBernice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 20:50

hahaha.. wat een bloopers. ik heb ook een dom maar klein bloopertje ;) ik ben 3 wedstrijden in 1 maand elke wedstrijd mijn singel vergeten ! :P

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 13:29

goldwing schreef:
Lowara schreef:
:= wow.. dat is dan een dure grap geweest, 6X inschrijfgeld weg

Dat was voor die ruiter niet zo heel belangrijk als je internationaal rijd dan stelt het inschrijfgeld voor zo'n plaatselijke wedstrijd niet zo veel voor

Is nieuwschierig om welke ruiter het gaat haha[/quote]

Je hebt er ook een jr van hihi
Ik heb ook een keer een schietvergunning voor zijn jack russel af gegeven ( jury bij het springen riepen dat keihard om toen sr in de ring was ) die schoot achter een teefje aan ( sr liet zijn hond altijd los lopen bij ons ) en die vloog de Z dressuur ring in vanuit de sloot ruiter en paard die daar net selectie reden belanden samen in de sloot

Saartje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 13:33

Tjitsbloody schreef:
Mijn eerste wedstrijd met mijn toen nog 4 jarige pony. Ik reed in ring 1, er waren ongeveer 8 ringen. Alles was natuurlijk nieuw voor der maar ze vond de ring maar saai. Dus toen ik in galop zat dacht ze wacht is even... ik ga even bij de buren kijken.
Ik ben toen door alle overige 7 ringen heen gegallopeerd. Ik kon der echt niet meer houden, ze pakte het bit vast en liet alle jury's wel even zien dat zij er ook was. Ik voelde me wel erg banketstaaf tegenover de mensen die een proef reden maar ik heb achteraf toch wel erg moeten lachen..

Ik heb net hetzelfde meegemaakt :p alleen maar met 3 ringen en geen 8 :D

xxOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 15:20

Mijn handschoenen , singel , jasje een keer vergeten , niet zo heel erg dus :D

lordus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 21:07

je hebt in 2 proeven dat je bij E moet afwenden en vanaf X een volte moet draaien in 1 proef moet je volte 15m en andere grote volte hals strekken nja zou je zeggen met lezer erbij geen probleem maar nee hoor hoe hard me lezer ook las zat zo in me hoofd met eerste proef volte 15m en 2e proef grote volte hals strekken. Had het net anders om moeten zijn!

met mijn pony heb ik gehad dat mijn lezer in de L2 vanaf 1 punt niet meer kon lezen omdat ze de slape lach kreeg. De pony wilt absoluut niet op zij eerste proef was helemaal drama hij tegen me been in gewoon kaars recht over de a-c lijn ik over gegaan op schoppen hielp niet nja toen maar keer flik met de zweep achter me ben en met moeite 2 passen opzij gekregen. dus de 2e proef weer A wenden en wijken mooi dat het er niet meer uitkwam bij m'n lezer die lach helemaal dubbel van het lachen dat was al genoeg om mij te vertellen wat ik moest doen. gelukkig waren het toen wel een paar stappen meer die hij opzij ging maar nog niet wat de bedoeling is!

margriet94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 22:20

Vandaag wedstrijd gehad was mee als groom,
zouden we toen we er waren ff aanmelde en zo legt ruiter de sleutels in de kofferbak van de auto (alleen de achterklep was los) en slaat de moeder van ruiter aute dicht :+ dus auto op slot en we konden nergens bij!!!
Snel naar de kantine gegaan spullen van vriendinnen geleend, laarzen en spooren van een wild vreemde geleend :+
hoofdstel, jasje en plastron van een andere vriendin geleend, gelukkig had ze wel een wiite broek aan,
ooh knotje ook nog van de 'buren' geleend.
ondertussen ouders al om reserve sleutel gestuurd ja we moesten toch eens naar huis :+
1min. voordat ze de proef inmoest kwamen ouders aanrijden :+
toch maar met de geleende spullen verder gereden en leverde een welverdiend winstpunt op in de m2 (183 :9 )
Zo liep een ramp nog opeen leuk resultaat uit :P
Ondaks dat ook super veel lol gehad :9

zaffier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 09:38

voor een aantal jaar terug ik voor het eerst op wedstrijd met mijn nieuwe paard lekker proefjes gereden kreeg ik hem met geen mogelijkheid inde trailer alles maar dan ook alles geprobeerd. ik steeds schagerijniger en in mijn boosheid beest weer opgezadeld zo van dan rij ik wel naar huis was zo'n 17 kilometer had nog nooit een buitenrit met hem gemaakt maar kon me op dat moment niet schelen. dacht ik een korte route nemen na al een spoorwegovergang fietstunnel en viaduct getrotseerd te hebben. kom ik in een woonwijk terecht waar ik de weg niet meer weet. en ik was al echt in een k*thumeur. staat er een mannetje op stoep dus ik vragen welke kant ik uit moet zegt ie doodleuk zit er geen TOM TOM op dat beest!! nou ik kon die man wel wat aandoen. achteraf erg om gelachen en hij was meteen verkeersmak.

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 19:12

mij 1e binnen wedrstijd op Rilana sprong ik over de hekjes en mij spring leeraar was er bij en hij zij van te voren nog 'ik zou het niet erg vinden als ze er over heen springt' en het gebeurde ook.
ik ben ook ooit mijn jasje hoofdstel en singel vergeten maar dat was niet zo erg

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 19:15

xBernice schreef:
hahaha.. wat een bloopers. ik heb ook een dom maar klein bloopertje ;) ik ben 3 wedstrijden in 1 maand elke wedstrijd mijn singel vergeten ! :P

_O- hoezo hardleers?

Kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 19:21

Tellen voorleesbloopers ook?

Was de eerste keer dat ik een L1 proef onder mijn neus kreeg en ik raakte helemaal in de war. Er klopte niks meer van :+ Gelukkig mocht vriendin die ik aan het voorlezen was wel weer bij het onderdeel waar ik de fout in ging beginnen :)
Maar ik schaamde me dood. :=

Anika_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 19:24

Ook ik meld me!
Had een keer met een springwedstrijd een ongelovelijke blunder, het regende die dag al heel erg en was al compleet doorweekt.
Ik ging de 2de parcour in. Stap rustig naar het hokje, groet, en wil weg galoperen. Ik weet niet wat er precies gebeurde. Maar voor ik het wist zat ik met mijn kont in het zand precies voor de jury. Nou die moesten erg hard lachen, en ik achteraf ook wel.

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 19:27

ik heb er nu ook 2

paar weken geleden wedstrijd van eigen club. ik mag beginnen kom keurig netjes a-c lijn binnen voorlezer leest nog c rechterhand. ik ga mooi links mooi van hand verandere in middendraf a afwenden om te gaan wijken stonden ze met zn 2en te roepen. was dus mooi verkeerd. had alleen op mn binnenkomen een -2
maar zie het erg veel gebeuren. wrs vanwege de oude proeven moest je wel links.

moest woensdag op wedstrijd sta op parkeerterrein. hangt mn bodywarmer inc portomonee en startgeld nog mooi op stal. gelukkig kwam er vriendin kijken die nog net langs mn huis kon rijden om geld te halen.

naomie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 13:40

Haha, gisteren nog.
Niet van mij, maar van de voorlezer :P
Op de manege waren wedstrijden voor kinderen onder de 6 jaar, en dan met een lange teugel,
En ik liep mee met een meisje, dat F1 een reed, en de voorlezer was al bij de volgende proef, want de jongen na on reed al F3,
Dus zij begon die voor te lezen,
Dat hadden we pas door toen ze galop voorlas.
Gelukkig mochten we overnieuw beginnen. :+