zitten geweldige tussen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lottjxx schreef:Proef 6: B afwenden en dan bij E rechterhand, terwijl je al op rechterhand zit.
Ben op 2 wedstrijden steeds op de linkerhand gegaan.
Ohja.
Tijdens eerste warme dag van deze zomer, was 25 graden.
Ik steeds met jasje gereden, wilde hem niet uitdoen.
's ochtends niks gegeten vanwege zenuwen.
Ja hoor, tijdens proefje misselijk, tijdens de galop bijna flauwgevallen.
Ben van paard gegaan, allemaal mensen om me heen met suiker en cola.
De jury was lief, ik mocht doorgaan.
DEED IK HET ALWEER FOUT.
Weer bij E op de rechterhand gegaan.![]()
Jammer van die winstpunt...
, je had een excuus
, je was gewoon nog niet helemaal lekker!
En ik had niks door!!! Was de tijd al op 10 seconden en ik moest nog beginnen!

ik ben 3 wedstrijden in 1 maand elke wedstrijd mijn singel vergeten !
goldwing schreef:Lowara schreef:wow.. dat is dan een dure grap geweest, 6X inschrijfgeld weg
Dat was voor die ruiter niet zo heel belangrijk als je internationaal rijd dan stelt het inschrijfgeld voor zo'n plaatselijke wedstrijd niet zo veel voor
Tjitsbloody schreef:Mijn eerste wedstrijd met mijn toen nog 4 jarige pony. Ik reed in ring 1, er waren ongeveer 8 ringen. Alles was natuurlijk nieuw voor der maar ze vond de ring maar saai. Dus toen ik in galop zat dacht ze wacht is even... ik ga even bij de buren kijken.
Ik ben toen door alle overige 7 ringen heen gegallopeerd. Ik kon der echt niet meer houden, ze pakte het bit vast en liet alle jury's wel even zien dat zij er ook was. Ik voelde me wel erg banketstaaf tegenover de mensen die een proef reden maar ik heb achteraf toch wel erg moeten lachen..
dus auto op slot en we konden nergens bij!!!
)

Gelukkig mocht vriendin die ik aan het voorlezen was wel weer bij het onderdeel waar ik de fout in ging beginnen