Vind het enorm spannend, hopelijk komen we een beetje uit de verf!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

sjaantje schreef:De Ferro vond ik inderdaad ook erg fijn. De Krack heb ik net gemist, die moest al als eerste. De vierde vond ik ook een best fijn paard.
Wel erg dom ja van dat tentje.. Halve ring vond het doodengEn dan inderdaad die aflopende baan.. Ben blij dat ik een andere selectie heb opgegeven (mét zandbodem
)
MargreetB schreef:Jammer dat er vandaag in Luttenberg zo weinig deelname was... Maar ja, das ook niet zo verwonderlijk natuurlijk, als je die ring ziet.Grasbaan is nog tot daar aan toe, maar een meter hoogteverschil tussen C en A..
En das al jaaaren zo, erg jammer!
Emmelie had weer geweldige dieren bij zich, hoewel de Krack niet zo makkelijk te rijden was door spanning (wapperend party-tentje, er waren er veel die daar niet langs durfden!) en de Ferro was ook een fijne! Die vierde had van mij niet door gehoeven... Bij de vijfjarigen geen echte uitschieters vond ik, de schimmel was wel een fijn beestje, de Florencio had op zich ook nog wel een kans verdiend, leuk paard is dat.
MargreetB schreef:sjaantje schreef:De Ferro vond ik inderdaad ook erg fijn. De Krack heb ik net gemist, die moest al als eerste. De vierde vond ik ook een best fijn paard.
Wel erg dom ja van dat tentje.. Halve ring vond het doodengEn dan inderdaad die aflopende baan.. Ben blij dat ik een andere selectie heb opgegeven (mét zandbodem
)
Een tentje staat er altijd, volgens mij op de meeste locaties wel (jury moet toch droog kunnen staan als het regent..). Probleem bij Luttenberg is dat het er - voor mijn gevoel in ieder geval - eigenlijk altijd waait, waardoor de paarden sowieso al wat 'ritselig' zijn en waardoor het tentje dus ook nog eens wappert... dus dubbel spanning. (Kan aan de weersomstandigheden liggen, maar het is ook nog eens zo'n 'gat' en een relatief open veld, de wind heeft vrijspel, zeker als ie vanuit het westen komt). Ach die dressuurbokken kunnen ook niks hebben... haha!
MyWishMax schreef:Aimee schreef:Toch jammer dat ik m'n Gelderse dressuurbok niet kan laten zien. Die kijkt niet op of om
Of ik mijn dressuurbok, die flikkert me er wel meteen af, maar kijkt niet naar dingen, of 1 rondje en dan niet meer
KarinvdM schreef:Ik heb vorig jaar in Luttenberg gereden, maar de baan vond ik nog helemaal nog niet zo slecht. Ik heb op concoursen wel terreinen gehad die vele malen slechter waren.
Maar mijn anders eigenlijk altijd brave schimmel had het daar vorig jaar ook bepaald niet naar de zin, maar toen was het ook regenachtig en winderig weer.
Ik vind het wel een mooi rustig terrein. In Exloo moest je in het verleden soms dichtbij de keuringsringen en dan had je nog wel eens last van knallende zwepen en rammeldoosjes.
(Wel een kudde Friezen die op hol ging in de wei ernaast, maar dat was al voor de eerste groep begon..) 
Vio schreef:MargreetB schreef:Jammer dat er vandaag in Luttenberg zo weinig deelname was... Maar ja, das ook niet zo verwonderlijk natuurlijk, als je die ring ziet.Grasbaan is nog tot daar aan toe, maar een meter hoogteverschil tussen C en A..
En das al jaaaren zo, erg jammer!
Emmelie had weer geweldige dieren bij zich, hoewel de Krack niet zo makkelijk te rijden was door spanning (wapperend party-tentje, er waren er veel die daar niet langs durfden!) en de Ferro was ook een fijne! Die vierde had van mij niet door gehoeven... Bij de vijfjarigen geen echte uitschieters vond ik, de schimmel was wel een fijn beestje, de Florencio had op zich ook nog wel een kans verdiend, leuk paard is dat.
No hard feelings, maar mag ik vragen waarom??
Onze Olivi is dus door naar Ermelo! In de hoofdring viel ze misschien wat tegen, door de vermoeidheid en alle indrukken. Maar verder waren wij erg tevreden.
).

Citaat:Hierbij maar even het lijstje misschien wel leuk als jullie jezelf en je paard invullen.
Vrouwenpolder 4 juli
Odessa96: Zambesi Rousseau x JetsetD 73punten, 3e plaats! geplaats voor Halve Finale
Luttenberg 7 juli
Sevenum 11 juli
Draflinger: Amaretto Rhodium x Jazz 4 jaar
Tolbert 14 juli
Nanda111: A Tango Production: Tango x TCN Partout 4 jaar
Ingeltje: Zamorah W: Negro x Farmer, 5 jaar
Magic_lover: Zoran V: Sunnyboy x Ulft x Farn, 5 jaar
Dronten 16 juli
Sjappie: Zeemeermin San Remo x Belisar, 5 jaar
Veghel 18 juli
De wolden 21 juli
Scandicnr1 met ACARI (Scandic x Wolfgang x Action) 4 jr
Sjaantje met Redford x Amulet (4jr)
Warga 24 juli
middenbeemster 25 juli
Michelle85 met 4 jarige Samba Hit x Amiral
Ermelo 1 augustus
Rockey: Arrow Boy; Sunny Boy X Belfalas 4 jaar
Kajanus Turbo Magic x Nurprimus 4 jaar
Ellen_vs met Auxerre, Turbo Magic x Ulft x Roemer, 4 jaar
Wilmer Lanning Antonio (Krack c X Ulft) 4 jaar
Noukjuhh met Armani, Turbo Magic x Ferro x Ramiro, 4 jaar
Noukjuhh met Amadeus, Ronaldo x Flemmigh x Onedin, 4 jaar

Dinsdag is het al, mogen in de groep van 11:45 tot 12:00!