Noukie, met dit weer zal ik nooit het gevoel van zomer krijgen. Zo best is 't niet

Mooie foto's!
Laura, heerlijk dat je nog op die manier van elkaar kan genieten! Nog even. Laatste loodjes zijn aa gebroken.
Rijleggings heb ik nog niet aangedurfd. Bang dat het nogal tekent.

Dat kan ik niet gebruiken. Moet nog klein beetje van de zwangerschap kwijt. Plus een beetje meer naar m'n zin...
Cindy, fijn dat de omeprazol werkt!
Wij vandaag voor het eerst gestart. Nahja, gestart, gestart.
Eerste proef konden we afgroeten voor we überhaupt de ac lijn bereikt hadden. Zo aan 't staken...
Die tijd wel benut om toch de bak door te zien komen zodat hopelijk de tweede proef nog wat werd.
Tweede was slecht door spanning. Veel vlieg en trekwerk om er überhaupt doorheen te komen. Maar we hebben hem uitgereden hoor. Weliswaar met een volledig terechte 188,5,maargoed. We zijn de baan doorgekomen... Veel spanning en daardoor veel fouten en slordigheden.
Pfff soms zou je er echt een frikadel van maken...
Hoppa, na de eerste wissel op X in de volte bij S aan de kletter... Oeps.. Snel gecorrigeerd, maar de spanning bleef... Diagonaal op voor de uitgestrekte galop... Wéér aan de kletter....
Grrr... Pas tegen het eind van de proef was de spanning eruit, dus mega balen. alsnog vielen de punten me niet tegen; 190,5 voor een proef met het hele galopgedeelte verpest
Tweede proef begon hij nog even met wat spanning, maar daar uiteindelijk redelijk fijn doorheen gereden; 201,5. Net niet, maar das niet gek met de spanning.
Training gaat wel fijn ja, alleen gaan de vliegende wissels steeds beter en daardoor is de contragalop nu wel weer een uitdaging.. 
Dus heb 4 weken alleen maar gestapt. Had een ei op zijn voetje op zijn strekpees precies tussen de gewrichten in. Een "gunstigere" plek kon je bijna niet hebben zei de DA, maar het had wel rust nodig. Daarna rustig weer opgebouwd en het kanonnetje is er weer, hoor! 

Terwijl hij daar eerder niet kreupel op is geweest en had hem sinds vorige week maandag niet meer laten draven... Klinisch konden we linksvoor dus verder niet onderzoeken... Wel zijn beide benen daarna nog op de foto geweest, maar daaruit is niks gekomen... De hoop voor rechtsvoor was nu gevestigd op een hoefzweer.. Dus zijn hoef is vrijdag ingepakt in nat verband en mocht er gisteren weer vanaf. Vanaf zaterdag loopt hij ook op het harde in stap heel slecht met rechtsvoor, dus mijn hoop op hoefzweer werd steeds groter. Tot vandaag de hoefsmid er was... Van alles bekeken, maar hij kon met 99,99% zekerheid zeggen dat dit geen hoefzweer of vernageling is... Wat het dan wel is... Hij dacht een dunne en daardoor gevoelige zool en heeft zelfs nog gebeld met de dierenarts van afgelopen vrijdag. Maar de da kon daarvan niks zien op de foto's... Toch maar even kijken of we nog een echo kunnen maken van zijn beide benen.. Ik vertrouw het echt niet