Marjolein, gefeliciteerd! Goed dat je er achteraan was gegaan

En Fleury, wat een leuke foto!
't Ventje heeft even lekker de beentjes gestrekt vandaag, inclusief pootje baden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Imaginaerum schreef:Kiona, haha, wat deed 'ie? Fijn dat je het goed hebt kunnen oplossen! Leuk filmpje van de les.
Kirstenhorse, gefeliciteerd met je winstpunt!Knap dat je dit op een manegepony doet!
Caaroo en aaidaa, jammer, net niet.. Volgende keer beter!
Mooi plaatje, Caaroo.
Marjolein, mooie revanche genomen dus, top!Hoop dat de behandeling van de fysio haar goed doet.
Fleur, al resultaat?
Wij hebben onze punten vanmiddag teruggekregen. Soms valt het mee, dit keer valt het tegen.Ze deed het lang niet gek, maar we kregen wel vijven voor dingen die we lastig vinden, maar voor de dingen die goed gingen, kregen we slechts zesjes, tja, dan is het dus (net) geen winstpunt. De enige uitschieters omhoog waren 6,5jes voor de gebroken lijntjes, de draf, de impuls, de rijvaardigheid en het effect van de hulpen en een 7 op houding en zit, jammer. Wel op ieder onderdeel commentaar waar ik me in kan vinden, dus dat is wel top van deze jury.
aaidaa schreef:Wat ik doe is dat ik voor het halthouden op de binnenhoefslag rij. Dan kun je het bij C wel mooi op de film zien. Daarna is middenstap, die lijn is vanaf de binnenhoefslag naar de lange zijde en dan de diagonaal op ook goed te doen. Ik kreeg van de jury terug dat ze dat een fijne oplossing vinden. Misschien is dat een idee? voor de hele proef de bak inkorten vond ik met mijn net iets kleinere slagschip va 1.73m ook niet ideaal.