WenK schreef:Ik zie best wel wat teleurstelling hier dat het langer duurt. Ik snap dat dat jammer is, maar ik ga er vanuit dat de KNHS hier zelf ook niet om staat te juigen. Ik had gisteren nog contact met ze en ze gaven aan echt alle zeilen bij te zetten momenteel om zo snel mogelijk de achterstanden weg te werken.
Wat ik persoonlijk een beetje dubbel vind in de berichten hier is enerzijds het stukje dat iedereen vind (terecht hoor) dat niet alle filmpjes openbaar vindbaar moeten zijn en dat ze daar alles aan moeten doen, maar dat er tegelijk geklaagd wordt dat de verwerking lang duurt en dat ze er alles aan moeten doen om dat weg te werken. Het is mensenwerk he, ze doen echt wel hun best om alles zo optimaal mogelijk te regelen voor iedereen._Lente schreef:Wat ik vooral niet begrijp, waar is het voor nodig? Als ze een methode zoeken om de filmpjes bij juryleden te krijgen, kunnen ze die toch met een (gratis) wetransfer link sturen. Die blijft ook iets van 7 dagen downloadbaar. En de juryleden laten verplichten daarna de filmpjes van hun eigen aparaten te verwijderen.
Dan ben je dus afhankelijk van of de jury dat echt wel doet. Door de wijze waarop het nu gaat heb je dat als KNHS wel zelf in de hand.Zephyr schreef:Een jury ziet het dan toch heel slecht nou ja. Proef ging wel aardig. Plusjes en minnetjes zaten erin. Alleen zouden ze het erg vinden als de video op zn kop is. Donderdag misschien maar opnieuw filmen
Een video op zn kop is nagenoeg niet te beoordelen, ik verwacht dat je die terug zou krijgen. Als je de proef verder netjes in een 20x40 baan hebt gefilmd is het prima te zien hoor.
Denk indd dat de manier waarop ze het nu doen oke is maar ze moeten er op de achtergrond voor zorgen dat het alleen benaderbaar is via de prive link en niet detecteerbaar is op google. Dat laatste hebben ze alleen niet voor elkaar..