Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

helaas herken ik het wel. Hier ook pech gehad met 3 eigen paarden met als zwaarstwegende toch wel dat ik mijn 4 jarige droom paard moest laten gaan. Mijn zusje heeft ook al pech gehad met 2 pony's.                                                         
 Het is ook nooit goed he! 
 maar dit was nog slechter dan vorige week incl de 2 drieën. Maargoed weer wat geleerd. Volgende keer hopelijk precies ertussen 

Ik merk dat ik het nu best frustrerend vind, maar het is gewoon een proces voor de lange termijn. Als de knopjes activiteit en aan het been zijn geïnstalleerd zijn dan durf ik weer aan het M2 te denken. We hebben ook geen haast 

Maar voor de rest nu geen grote fouten en dus een fijn gevoel. Is veel belangrijker 
 ik heb hem vanmiddag ingestuurd. Morgen naar springles, zoveel zin in 

Met losrijden liep hij eigenlijk heel fijn, maar de proef begint en het gevoel is weg.. ik denk toch dat ik hem met mijn zit in de weg zat. Resultaat, achter m’n been waardoor ik nog slordiger ging rijden, hij werd te sterk in de middengalop waardoor terugrijden slordig ging en we niet in balans de gebroken lijnen op reden. Op de 2e gebroken lijn sprong hij daardoor om op de X... 
   Baal er stevig van, ons debuut ging eigenlijk heel lekker en nu voelde het echt alsof ik nog lang niet in de M1 thuishoor 
 Op film zag het er wel iets beter uit dan hoe het voelde, ik heb hem maar opgestuurd zonder verwachtingen. Ik denk dat ik hem morgen meeneem op buitenrit, kan ie even lekker de benen strekken zonder gedoe.
 je noemt 2 onderdelen die mis gingen, en je krijgt 30 cijfers. Je hoort in de M1 thuis! Ga er nu zelf nog in geloven 
  je hebt de punten in de L2 gehaald om te promoveren en zelfs al winst gereden in de M1. Het is echt prima om in een klasse te groeien, laat je niet van de wijs brengen door sommige roeptoeters! 
 Jammer dat de WE les tegenviel. Jullie zijn inderdaad echt als een speer door de klasses gegaan, zeg!
 Goed dat je ervan bewust bent, dat is al de eerste stap!

Proeven blijven altijd momentopnames, blijft lastig! Sta je voor volgende week ook ingeschreven?
 Helemaal zonder zweep rijden wordt lastig, want hij wordt 6 dagen per week gemiddeld 2 a 3 keer per dag gereden. Vrijwel allemaal met jonge(re) ruiters die allemaal wél met een zweepje rijden  
 Wat fijn dat je zo lekker hebt gereden en er zo’n fijn gevoel aan hebt overgehouden! Daar kan ik echt dagen op teren haha. Keertwending is volgens mij de meest moeilijke oefening, of niet?
 Je verhaal is zo herkenbaar. Echt een lastige situatie. Met je zit kan het helpen om overdreven uit en in te ademen of te neuriën. Dat zorgt ervoor dat je minder vasthoudt / aanspant in je lichaam! Nooit twijfelen of je in een bepaalde klasse thuishoort. Je hebt je punten ervoor gereden bij verschillende jury’s, dus: je hoort er! Dat het een keer niet helemaal goed gaat betekent niet dat jullie niet niveau waardig zijn. Het blijft een momentopname en jij bent een mens en je paard is een dier. Lekker doorgaan 

Fijn dat het wel al beter ging dan de laatste keer, hopelijk zie je dat ook terug in je punten! Paardje inderdaad even in de gaten houden of misschien iemand met meer ervaring met drachtige paarden erbij roepen? Succes! Spoortje is bij mij voorlopig geen oplossing, heb ik zelf nog nooit mee gereden en kent hij ook niet. Duimen dat de nieuwe tactiek en stukje bewustwording snel zijn vruchten afwerpt 

Goed dat je hebt ingestuurd! Hopelijk tref je een jury die lekker veel schrijft en fijne tips geeft  
 Doe je volgende week ook mee?                                                         

)

maar er komt wel verbetering in. Moet ook zeggen dat ik er voor de M2 weinig aandacht heb gegeven. De rest zit er tm Z1 eigenijk best goed op.aaidaa schreef:Was dat Leo Fleury? Dat vond ik toch zo'n schatje
 vandaar ook de bijzetteugels. Mis hem wel