Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En 3 keer de goede kleur inderdaad.
Hoewel mijn voorkeur bij honden wel een andere kleur is dan bij paarden.
Dat is jammer, anders zou je haar idd thuis kunnen brengen. Ik breng eigenlijk alleen thuis als het echt nog een tijd duurt, Flow is makkelijk op de trailer, dus die kan wel een uurtje ofzo blijven wachten. Vooral ook omdat de wedstrijden die ik rijd of op stal zijn of al snel weer half uur rijden, waardoor ik soms in de knoop kom om weer op tijd terug te zijn.

Maar verder wel lekker gereden, alleen het aangaloppeer knopje was kaduuk. 
wel met reuzesprongen, maar heee hij sprong 3 wissels om de 2! 

(vereniging heeft heel netjes geld terug gegeven, paard is na mijn proef ook uit de wei gehaald)
Marietje35 schreef:@ Mirjam; Dan maar snel op naar de volgende keer, hopelijk is het dan allemaal wat meer ontspannen.
@ Iris; En anders nog even een maandje (of 2) door trainen?
Hier gisteren even aan de longe laten werken, hij begint daar eindelijk fijn mee te lopen. Toen ik 'm net had, had het echt 0 zin, het werkte eigenlijk alleen maar tegen me. Nu gaat hij goed sjouwen, ben benieuwd hoe hij vanavond onder het zadel is.
Ik wil eigenlijk zondag proberen om de proeven uit mijn hoofd te rijden, eens kijken of dat voor hem ook rustiger is. Ben alleen zo bang dat ik het halverwege niet meer weet, of de 2 proeven door elkaar gooi.