Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Crealief schreef:ik heb niet perse een online vraag, maar ik hoop dat een van de juryleden mij kan helpen.
In het m2 proef 35 moet je op het einde eerst diagnoaal halsstrekken en daarna de volgende diagonaal draf uitstrekken, mag je dan daartussen blijven lichtrijden? omdat je bij beide onderdelen mag lichtrijden?
Eveline77 schreef:Ik vind dat je voor 14 euro wel iets sneller je punten terug mag krijgen. #duurtlang
CharleyT schreef:Eveline77 schreef:Ik vind dat je voor 14 euro wel iets sneller je punten terug mag krijgen. #duurtlang
Echt Nederlands, ga gewoon starten dan heb je heel snel je uitslag. Is ook niet goedkoop trouwens en je hebt geen mogelijkheid om drie(of meer) je proef te rijden en dan besluiten welke voor de punten telt
Dus gewoon beetje geduld hebben(juryleden zijn vrijwilligers, geen werknemers van de KNHS) en waarderen dat je een aantal pogingen kunt opnemen en de beste door sturen. Dat is goedkoper dan paar keer op wedstrijd gaan.
Tilmar schreef:Er worden niet heel veel online proeven meer ingestuurd. Als jury krijg je, onaangekondigd, eens in de paar maanden 10 proeven. Dat is zeker 3 uur werk als je het van leuk bruikbaar commentaar wil voorzien.
Anders dan in Corona tijd hebben we nu gewoon werk waar we heen gaan en jureer afspraken in het weekend.
Ik vind het erg leuk om te doen en neem er dus echt de tijd voor, moet ik de proeven dan weigeren als ik ze op maandag krijg en pas op vrijdag tijd heb?
Overigens zit de knhs er wel achteraan, als je binnen een paar dagen niet begonnen bent dan vragen ze of je ze wel wil.
Als ik dan als jury ook wat mag zeggen..
Lees de handleiding voor het filmen goed door, nog steeds worden er fouten gemaakt waardoor ik moet afkeuren of de proef moeilijk kan beoordelen.
En de neusriem check bovenop de neus, niet aan de zijkant.
Melzazu schreef:Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt misschien.
In mijn knhs staat er gewoon B+ .. en ook bij paardenzoeker staat dit er gewoon.
Het onderscheid is alleen te zien als je helemaal naar je wedstrijdhistorie gaat. Dan zie je Ermelo staan en als je daar dan details aanklikt zie je dat het om online dressuur gaat.
Mijn paard staat wel in horsetelex maar zijn resultaten staan daar niet op dus wat dat betreft heb ik geen idee. Ik weet ook niet of die site dat zelf aanvult of zo maar het geldt gewoon als “echte” winstpunten en het is alleen herleidbaar voor jezelf voor zover ik weet.