Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Abigail84 schreef:Ik zit er over te denken ook te gaan starten via paardrijden.nl. Mijn vraag aan degenen die dit (wekelijks) doen; Hoe snel zit de inschrijving vol? Ik zie dat je steeds op woensdagochtend vanaf 9:00 kan inschrijven, moet je er dan als de kippen bij zijn en hopen dat je erdoor komt of valt het nu mee? Misschien is het ergens in dit topic al beantwoord....maar het is nogal een lang topic vandaar. Alvast bedankt!
Abigail84 schreef:Ik zit er over te denken ook te gaan starten via paardrijden.nl. Mijn vraag aan degenen die dit (wekelijks) doen; Hoe snel zit de inschrijving vol? Ik zie dat je steeds op woensdagochtend vanaf 9:00 kan inschrijven, moet je er dan als de kippen bij zijn en hopen dat je erdoor komt of valt het nu mee? Misschien is het ergens in dit topic al beantwoord....maar het is nogal een lang topic vandaar. Alvast bedankt!
Abigail84 schreef:En kom je er moeilijk door? Ben je er echt een uur mee bezig (met geluk 5 minuten)
Dus om 14.00 komen er ook plekken bij? Ik zit ook een beetje met werk,dus 14.00 zou veel beter uitkomen.
Abigail84 schreef:Bij mij tussen de 5 en de 25 minuten. 2 uur is geen vaste tijd, maar smiddags gooien ze plekken open van mensen die dubbel ingeschreven staan.En kom je er moeilijk door? Ben je er echt een uur mee bezig (met geluk 5 minuten)
Dus om 14.00 komen er ook plekken bij? Ik zit ook een beetje met werk,dus 14.00 zou veel beter uitkomen.
FCSA schreef:Bepaling 14 is vandaag aangepast: "De ingezonden video opnames zijn 7 dagen zichtbaar voor derden, worden eigendom van de KNHS en kunnen door de KNHS gebruikt worden voor opleidingsdoeleinden. Video's die we niet selecteren voor opleidingsdoeleinden worden verwijderd."
https://paardrijden.nl/bepalingen
swatch schreef:Ik merk bij mezelf dat ik het minder leuk aan het vinden ben. Ik heb me heel enthousiast nog ingeschreven voor deze maand, maar het verloopt nu zo rommelig bij de KNHS. En nu weer die filmpjes via google...
Ze zouden er misschien beter aan doen om bij de KNHS een event een week over te slaan en de achterstand weg te werken.
Het is zo jammer dat alles vast loopt en de beoordeling lang op zich laat wachten. Zeker als het ponyruiters betreft vind ik dat best sneu voor ze.
Nu raken steeds meer mensen gefrustreerd en is de glans er voor mij nu een beetje eraf.
Al lijken ze wel steeds met de tips wat te doen en worden er verbeteringen doorgevoerd o.a. bij het inschrijven.
FCSA schreef:Bepaling 14 is vandaag aangepast: "De ingezonden video opnames zijn 7 dagen zichtbaar voor derden, worden eigendom van de KNHS en kunnen door de KNHS gebruikt worden voor opleidingsdoeleinden. Video's die we niet selecteren voor opleidingsdoeleinden worden verwijderd."
https://paardrijden.nl/bepalingen
SweetVanille schreef:Zephyr schreef:Net weer een poging gedaan om te filmen. Video staat op zn kop op mn mobiel. Snap het niet. Daarnaast was er toch hier even discussie of je nu wel of niet maf inzoomen?
Alleen bij Z
_Lente schreef:Achteraf wijzigen, zonder deelnemers te informeren, lijkt me niet conform AVG. Dan moet je iedereen er op wijzen dat de privacyregels zijn gewijzigd en is het weer vergelijkbaar met als het een originele regel was waar deelnemers mee instemmen op het moment dat ze meedoen.
Wat ik vooral niet begrijp, waar is het voor nodig? Als ze een methode zoeken om de filmpjes bij juryleden te krijgen, kunnen ze die toch met een (gratis) wetransfer link sturen. Die blijft ook iets van 7 dagen downloadbaar. En de juryleden laten verplichten daarna de filmpjes van hun eigen aparaten te verwijderen.
_Lente schreef:Wat ik vooral niet begrijp, waar is het voor nodig? Als ze een methode zoeken om de filmpjes bij juryleden te krijgen, kunnen ze die toch met een (gratis) wetransfer link sturen. Die blijft ook iets van 7 dagen downloadbaar. En de juryleden laten verplichten daarna de filmpjes van hun eigen aparaten te verwijderen.
Zephyr schreef:Een jury ziet het dan toch heel slecht nou ja. Proef ging wel aardig. Plusjes en minnetjes zaten erin. Alleen zouden ze het erg vinden als de video op zn kop is. Donderdag misschien maar opnieuw filmen