Janine1990 schreef:Ik heb zaterdag ook een puntje er bij gereden..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar hé, gelukkig is het bijna zomervakantie en is er lekker niets te doen
Wel een toffe training gevonden met Sanne Beijerman, maar dat is 4 avonden, waarvan 1 praktijk... á 395 euro... En ik weet niet of mijn portemonnee dat ziet zitten. Plus dat ik zit met consignatiediensten
Zeker omdat ik nu nog meer ga verdienen
Ik houd van een blij paard!
Nu had ik het even enorm druk, maar we zijn er weer!
Wel fijn dat hij nu je vriendin kan helpen met houding en zit en dat hij met je andere vriendin zo fijn gaat! Ook prettig als je vriendin ook aan hetzelfde kan gaan werken met de les
Fes heeft sinds vorig weekend even een korte vakantie. We hebben de laatste tijd zo hard getraind richting afgelopen wedstrijd en de kür dat hij eventjes bij mag komen. Dus we zijn sinds vorige week lekker aan het grondwerken, wandelen, en af en toe even een rondje hobbelen. As. vrijdag komt de cranio weer voor een behandeling. Vanaf dan gaan we het weer opbouwen richting de volgende wedstrijd van 7 juli. Dan heeft ie ruim 1,5 week vakantie gehad en dan zit ie weer lekker in zijn lijf als we aan het opbouwen weer gaan beginnen.
daar was ik even niet op voorbereid haha 
En daarna weer lekker vol gas door

Zolang hij denkt dat hij de controle heeft is er niks aan de hand, loopt ie braaf zn rondje, ziet er ook prima uit. Maar ga geen eisen stellen ofzo, want hij is echt te tof om daar naar te luisteren

Maar daar ga ik nog maar eens over nadenken, argument voor is dat er altijd wel fotografen zijn

Het is daar zowaar een stuk aangenamer dan het hier is met een graad of 22. Paarden hier gister wel nog de hele dag op de wei gehad, het werd namelijk vanaf een uur of 3 bewolkt en op de wei was het qua temperatuur met de wind een stuk aangenamer dan op stal. Gisteravond rond half 9 nog een buitenritje gemaakt maar ik weet niet wat ik vandaag en morgen ga doen met ze, als ik al iets ga doen... Noukie schreef:oh trouwens, SW, fotograaf? Dat vraagt om foto's natuurlijk![]()
Hoe ging t vandaag?

Training ziet er goed uit!
Misschien toch eens vragen aan mn zadelmaker die 8 juli weer komt voor de eerste check van mijn nieuwe zadel.. Zij is ook bitfitter... En ik snap heel goed dat je geen bitloos meer doet
Gelukkig niks ernstigs aan het avontuur overgehouden!
Blijft me verbazen met wat voor bizarre sprongen hij vooruit blijft gaan in alles... Rijden, grondwerk.... Echt blij met 'm! Morgen weer grondwerkles. Dan gaan we de lage doorgang even ombouwen naar laag en smal tegelijkertijd. En dan kunnen we hopelijk binnenkort gaan beginnen met de trailer...

Blij dat dat mag
maar ze kwamen wel met herkenbare en verhelderende punten. Heel benieuwd of hij ook daadwerkelijk gaat veranderen met de behandeling.