En Imaginaerum, jouw merrie is GAAF verdikkie  
 Net even je topic in je onderschrift bekeken, ik denk dat je daar een heel mooie baby uit gaat krijgen.Marjolein, ik heb wel moeten lachen om je filmpje
  inderdaad knap dat je zo lekker blijft rijden, heb je het toneelstukje wel meegekregen vanaf je paard?En urosa, dat is spannend
 Ben benieuwd wat je punten zijn morgen. Karel is een leuk dier om te zien zeg. 

Ik schrijf me vandaag even niet in, ik wil komend weekend voor volgende week filmen, en vind elke week filmen wat te veel.                                                         
 ). De lengtebuiging moet daarin nog beter en hij valt nog wat terug in tempo. Verder lijkt hij al wat meer voorwaarts geworden door het intreden van de herfst, dus daar ben ik alleen maar blij mee 
 Verder moet hij over het algemeen nog meer op het achterbeen en opgericht, maar dat is natuurlijk (helaas) niet in een paar dagen geregeld. Hij doet het allemaal al heel braaf en leuk 

Ze lette wat strenger op de aanleuning, en daar zit ook gewoon een pijnpunt. Ik rijd hem in training ook nooit met trens omdat het niet lukt. Kan het net 1x per week redden qua arm. En thuis heeft hij natuurlijk minder afleiding dus gaat hij meer aan de teugels wringen dan op locatie. Nog maar 7 punten nodig en dan mogen we Z1 starten  
 Het fijne van de online proeven is dat we mee kunnen doen zonder dat ik vervoer hoef te regelen, minder fijn is dat ik DENK dat we op een andere locatie beter uit de verf komen. Ik vraag me alleen af of ik hem goed bij de les kan houden in een drukke losrijbaan, maarja; only one way to find out, hopelijk binnenkort ooit eens! En we hoeven natuurlijk niet bij 10 winstpunten direct over.                                                         

moet ik echt even bij stil staan als ik nog niet zo tevreden ben over onze M2 proeven