Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kan 'm daar ook geen ongelijk geven haha. Wel heerlijk genoten van het zonnetje. 
ze deed het zo fijn allemaal. Werd helemaal blij en stuiterig maar wel gecontroleerd hihi pap was ook helemaal trots. Was heerlijk in het zonnetje! 

In het BB daardoor moeite om ritme te houden, maar met 1 balk (omdat we de staander omkiepten, doordat hij wegsprong van het juryhok
) wel naar de finish. B sprong hij eigenlijk super en met veel meer ritme, maar door de spanning maakt hij dan nog een paar foutjes. Ook nog maar volte gereden onderweg toen ik een keer niet mooi door de wending kwam. Dat maakt dan ook niet meer uit
Lag vanochtend al aardig wat ontlasting en urine in de stal. Gisteren heeft ze van 15:00 tot 22:30 geen ontlasting of urine gehad dus de laxatie begint te werken. Wel sneu om de andere paarden te voeren en haar vervolgens niks te geven. Kijkt ze me met van die puppy oogjes aan.. 
en niet zo flexibel geloof ik
wel ver weg. Met Pinksteren hebben we hier CH Eext en ook CH De Wijk. Beide alles er op en er aan, springen, dressuur, tuigpaarden. Dan ga ik niet helemaal naar Hattem haha. 
binnenkort mAr eens B proberen