Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimwilliam schreef:ik ga binnenkort ook weer online een proefje insturen. nu hebben wij een 20x40 binnenbak alleen kan er niet iemand achter de c staan maar moet diegene volgens de site ter hoogte van de g staan in de bak. met de a-c lijn lijkt het me dat de filmer dan eerst je afwenden en je begin lijn filmt en dan opzij stapt? en met de grote voltes etc ook een paar passen opzij of naar achteren doet?
Lumi schreef:kimwilliam schreef:ik ga binnenkort ook weer online een proefje insturen. nu hebben wij een 20x40 binnenbak alleen kan er niet iemand achter de c staan maar moet diegene volgens de site ter hoogte van de g staan in de bak. met de a-c lijn lijkt het me dat de filmer dan eerst je afwenden en je begin lijn filmt en dan opzij stapt? en met de grote voltes etc ook een paar passen opzij of naar achteren doet?
De voltes bleek bij ons niet nodig te zijn. Camera pakt een groot genoege hoek. Bij ac lijn stapte mijn lezer opzij als ik ongeveer bij x was.
Probleem was dat pony elke keer dacht dat ze met de lezer kon knuffelen en er dus extra hard heen rende
Muffin01 schreef:Hoi hoi,
Ik ben aan het twijfelen om op deze manier te beginnen met wedstrijden te rijden. Alleen zou ik heel graag willen weten wat voor proefjes er beschikbaar zijn in de B. Maar om dit in te zien heb je perse een startkaart nodig. Vind het nogal zonde om alleen online te kunnen kijken een startkaart te kopen. Kan iemand me vertellen wat voor proefjes er online staan in de B categorie?
Muffin01 schreef:Hoi hoi,
Ik ben aan het twijfelen om op deze manier te beginnen met wedstrijden te rijden. Alleen zou ik heel graag willen weten wat voor proefjes er beschikbaar zijn in de B. Maar om dit in te zien heb je perse een startkaart nodig. Vind het nogal zonde om alleen online te kunnen kijken een startkaart te kopen. Kan iemand me vertellen wat voor proefjes er online staan in de B categorie?
Tilmar schreef:Tot nu toe heb ik alleen maar proeven beoordeeld! Echt honderden in Coronatijd en nu af en toe nog een groepje.
Sommige juryleden zijn erg cynisch over deze manier van beoordelen, maar ik vind het leuk dat het nog steeds kan. Wel jammer vind ik dat de filmpjes nog steeds niet altijd aan de eisen voldoen en het niveau is de laatste tijd ook niet heel hoog. Maar aan de andere kant, wel leuk dat het laagdrempelig is en je kan als jury heel veel commentaar kwijt.
En.. ik heb een nieuw paard en ben van de zomer ook van plan om een online proef op te nemen. Helemaal nu ik de KNHS app heb en daarmee de proef kan voorlezen (tasje om mijn middel met mijn telefoon). Moet wel een beetje doorrijden op snelheid 1.0 haha.
Tilmar schreef:Tot nu toe heb ik alleen maar proeven beoordeeld! Echt honderden in Coronatijd en nu af en toe nog een groepje.
Sommige juryleden zijn erg cynisch over deze manier van beoordelen, maar ik vind het leuk dat het nog steeds kan. Wel jammer vind ik dat de filmpjes nog steeds niet altijd aan de eisen voldoen en het niveau is de laatste tijd ook niet heel hoog. Maar aan de andere kant, wel leuk dat het laagdrempelig is en je kan als jury heel veel commentaar kwijt.
En.. ik heb een nieuw paard en ben van de zomer ook van plan om een online proef op te nemen. Helemaal nu ik de KNHS app heb en daarmee de proef kan voorlezen (tasje om mijn middel met mijn telefoon). Moet wel een beetje doorrijden op snelheid 1.0 haha.
Spenk schreef:Ik wou net zeggen neem aan als je jury bent je dat wel weet? Dat is dus absoluut niet toegestaan.
Melzazu schreef:Maar bij online proeven geldt toch het gewone wedstrijdreglement ook Tilmar.
Ik denk dat het thuis wel kan als je je telefoon ergens langs de kant legt en dat het dan vanaf afstand afspeelt net als met een gewone voorlezer maar niet zo hup in je jaszak hoor.
Ik vroeg me dus ook nog wel af of het startnummer nu online dan ook verplicht is. Ik zou denken van wel omdat dus het wedstrijdreglement dressuur geldt. En het is niet zo’n moeite dus het volgende filmpje doe ik voor de zekerheid maar wel het nummer aah het hoofdstel.