Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 15:47

Padoertje schreef:
Phoeboe schreef:
Wat raar dat ik dan geen reactie krijg... Ik heb ook zoiets gestuurd. Het nummer is toch +361 22 64 54 41?

Ik heb vanmorgen ook een app gestuurd en niets teruggehoord.

Ik wacht al een week op antwoord :P
Maar heb het gelukkig zelf kunnen oplossen uiteindelijk.

Maeike1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 15:59

Phoeboe schreef:
Wat raar dat ik dan geen reactie krijg... Ik heb ook zoiets gestuurd. Het nummer is toch +361 22 64 54 41?

Ja dat is het nummer wat ik ook gebruikt heb.. Vreemd dan dat je geen reactie hebt gekregen, misschien is de wachtrij zo lang dat ze gewoon maar ergens beginnen? Dat gevoel heb ik ook een beetje met de proeven intussen :')

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 16:08

Ik heb een stom einde niet eens weg durven knippen omdat knippen niet mocht :+ . Filmer was al best lang aan het inzoomen dus ik dacht, hij is gestopt. Hoor je mij net vragen of ik de proef nog een keer moet rijden :') ben nogal een perfectionist. Maar eigenaren wezen mij er terecht op dat er genoeg ook wel netjes ging en in het'echt'ook hakkels gebeuren en je dan ook niet kan overdoen. Dus gewoon eerste poging opgestuurd haha.

Vandaag weer fijn getraind. Zondag alweer filmen voor het volgende event. En morgen dan weer inschrijven voor een nieuwe :D ben wel echt blij met het initiatief, zorgt er ook voor dat je in training ook wat consequenter gaat rijden. Blijf anders nogal snel hangen in een lekkere flow :o

WenK

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 16:52

Zo, mijn proeven zijn ook weer ingeleverd. Vrij gemiddelde groep vandaag, heb zo tussen de 3,5 en de 8 gezeten, helaas niet in dezelfde proef.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 16:54

WenK schreef:
Zo, mijn proeven zijn ook weer ingeleverd. Vrij gemiddelde groep vandaag, heb zo tussen de 3,5 en de 8 gezeten, helaas niet in dezelfde proef.

Welke klasses mocht je dit keer doen?

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 17:12

Ik had 173 (04-06) en zoiets had ik ook geschat. Ben benieuwd naar het protocol :)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 17:13

Caritas schreef:
WenK schreef:

Welke klasses mocht je dit keer doen?

L2

En ik heb zojuist nog een bupsje binnen gekregen van de KNHS, ook oudere protocollen zie ik, dus ik ga na het eten weer ff verder.

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 17:19

Nu ben ik wel heel nieuwsgierig! :) Ook 28-05 ? Dan kan het goed dat je ons er ook bij gehad hebt. Zwart paard, korte gangen, in weiland met afgezette bak met balken (ook bij a-c en e-b), niet in wedstrijdtenue en ongevlochten, lichtblauw dekje. Proef zal een wel/niet wp zijn verwacht ik, was niet zo best :+
Laatst bijgewerkt door Pattypaard op 09-06-20 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 17:20

Maeike1979 schreef:
carika schreef:
Ik kan mijzelf niet vinden en nu ben ik bang dat mijn filmpje niet goed doorgekomen is... stom hé. Misschien dat ze nog ergens een vinkje of melding kunnen toevoegen dat een video in goede order is ontvangen.

Was ik ook bang voor, wacht nog steeds op de uitslag van L1 - 28 mei. Net een appje gestuurd naar de KNHS en vrij snel reactie dat het filmpje goed ontvangen is maar dat ze vanwege de drukte niet binnen 5 - 7 dagen uitslag kunnen geven. Gewoon even appen dan hoor je het vanzelf!

Wat heb jij in het appje gezet? Ik heb nu twee keer een bericht gestuurd (de eerste afgelopen vrijdag al en de tweede vanmorgen), maar ik heb nog steeds geen reactie...[/quote]

Vandaag 2x reactie gekregen. Eerste gaf een foutmelding en was inderdaad niet goed binnen gekomen. Tweede was akkoord.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 17:32

Vind het wel apart dat sommige van 21 mei nog geen uitslag hebben en dat er dus al iemand van 4-6 punten heeft. Waarom maakt de KNHS niet eerst alle oude proeven af om bij te komen na de storing en dan de nieuwe lading?? Ik wacht geduldig af, heb er nu nog 2 ingestuurd staan. Ze reageren vrij vlot vind ik. Vind het knap hoe ze dit managen daar hoor. Jammer dat er achterstand is ontstaan, maar tis wat tis. Volgende week geen proefje, lekker beetje met de balken spelen.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 17:37

stitchlover schreef:
Klopt Marit, dat idee heb ik ook bij mijn ingestuurde proef.
Maar ik begrijp heel goed dat er mensen zijn die daar anders in staan en vooral angstig zijn dat filmpjes van internet worden afgeplukt en hun eigen leven gaan leiden of bekritiseert worden.

Daarnaast is het ook gewoon niet in overeenstemming met de AVG en de privacy en gebruiksovereenkomst die de ruiters bij deelname aangegaan zijn met de KNHS. Ik hoop dat het 'lek' snel wordt gedicht.

Ik neem aan dat genoeg mensen dit al gemeld hebben bij de KNHS?

Als ik Google op mijn combi nummer komt ook 1 van mijn filmpjes naar boven. Niet fijn!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 18:04

Pattypaard schreef:
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig! :) Ook 28-05 ? Dan kan het goed dat je ons er ook bij gehad hebt. Zwart paard, korte gangen, in weiland met afgezette bak met balken (ook bij a-c en e-b), niet in wedstrijdtenue en ongevlochten, lichtblauw dekje. Proef zal een wel/niet wp zijn verwacht ik, was niet zo best :+

Niet bij wat ik al gedaan had, dat was 4-6. Bij wat ik nu heb zit 21-5, 28-5 en 4-6, bijna alle klasses wat ik zo zag.

Phoeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 18:13

Ik heb ook antwoord, m’n proef is gelukkig wel goed ontvangen. Mijn proef was (gelukkig) niet online te vinden, maar dus wel goed verstuurd :)

Dat vraag ik mij ook echt af Suzan_bobar. Ben ook benieuwd hoe dan die verdeling van jureren gaat en of het dan door een achterstand bij de jury komt of door het systeem.

MarryAnneR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 18:37

Gelukkig is het resultaat uitgesloten verwijderd bij mijn uitslagen. Alles weer opnieuw ingestuurd en we gaan weer wachten.

Iets relaxter dan ik was omdat het gelukkig een foutje was en niet dat we voor straf uitgesloten waren.

Dikke pluim voor de servicedeskmedewerker van de KNHS

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 19:04

Ben benieuwd WenK of jij mij had L2 4-6 zwart paard met moeilijke aanleuning

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 19:07

MarryAnneR schreef:
Gelukkig is het resultaat uitgesloten verwijderd bij mijn uitslagen. Alles weer opnieuw ingestuurd en we gaan weer wachten.

Iets relaxter dan ik was omdat het gelukkig een foutje was en niet dat we voor straf uitgesloten waren.

Dikke pluim voor de servicedeskmedewerker van de KNHS

Fijn dat het opgelost is!

Priisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 19:53

Ik ben ook erg benieuwd of WenK mij heeft gejureerd. Ik heb nou niet bepaald een goede proef ingeleverd. Super slordig deze keer hahaha, maarja ook dat hoort erbij! Ik ben overigens vrij herkenbaar, met overal roze accenten. :D Morgen maar even de uitslagen in de gaten houden.

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 20:08

Iemand al punten van 4 juni? M1 Can't wait!

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 20:37

Yevrah schreef:
Iemand al punten van 4 juni? M1 Can't wait!

Nee ik ook M1 van 4-6. Maar gezien de berichten kijk ik nog maar 1x per dag, verwacht komende dagen nog geen resultaat.

Iedereen de mail van KNHS ook ontvangen?
Morgen 9.00 (eerste 1000 starts) en 14.00 (overige starts) gaat het nieuwe event open.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 20:39

Ik heb vanmiddag ook mijn eerste filmpje ingestuurd. Zaten wat slordigheidjes in maar verder was het wel prima.

Keek alleen net voor bijna de 10de keer de proef terug en valt me nu pas op dat ik de hele linkergalop in de verkeerde galop zit. Super stom, is me tijdens het rijden gewoon ontgaan. Baal er enorm van...

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 20:53

Ik vergeet eerlijk gezegd vrij snel wat ik gezien heb, dus jullie beschrijvingen zeggen me niet zo veel.
Ik had er net 1 bij met opnamedatum 2 mei nog zelfs, dus ik denk dat er wel wat mensen blij gaan zijn.

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 21:05

Ach dat lijkt me ook heel logisch als je veel hebt beoordeeld dan vergeet je het ook gauw, of het moet vreselijk goed of vreselijk fout gaan

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 21:14

roosjenat schreef:
Ik heb vanmiddag ook mijn eerste filmpje ingestuurd. Zaten wat slordigheidjes in maar verder was het wel prima.

Keek alleen net voor bijna de 10de keer de proef terug en valt me nu pas op dat ik de hele linkergalop in de verkeerde galop zit. Super stom, is me tijdens het rijden gewoon ontgaan. Baal er enorm van...

Heb je helemaal geen linkergalop getoond? Maar dat voel je toch als je contra galoppeert?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 21:23

kara schreef:
Ach dat lijkt me ook heel logisch als je veel hebt beoordeeld dan vergeet je het ook gauw, of het moet vreselijk goed of vreselijk fout gaan

Dat klopt, dan blijft het langer hangen... :j

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 21:26

Suzanne F. schreef:
roosjenat schreef:

Heb je helemaal geen linkergalop getoond? Maar dat voel je toch als je contra galoppeert?

Nope helemaal geen. Dat dacht ik dus ook, voel het normaal ook. Maar dit keer helemaal niet. Had zelf iets te veel spanning, dus denk dat het daardoor komt. Maar ja het is niet anders, proef is al ingeleverd. Volgende keer beter! :)
Laatst bijgewerkt door roosjenat op 09-06-20 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt