Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melzazu schreef:Ik rijd de proef iedere keer uit mijn hoofd tot dusver.
Ik neem maar 1x op en dat moet voldoen. Op een echte wedstrijd kan ik ook niet 4x rijden en dan tegen de jury zeggen, beoordeel nummer 2 maar.
Maar goed dat is hoe ik het doe en ik kan ook heel goed begrijpen dat je vaker opneemt. Voor mijn gevoel is dat dan niet helemaal eerlijk maar nogmaals: dat ben ik hoor. No offense.
Autumnn schreef:Ik knot wel. Heb een schimmel dus ik heb niet gewassen (ook weleens fijn) ben zelf ook in wedstrijd tenue
Waar kan je trouwens je protocol inzien? Waar komt dat te staan?
Melzazu schreef:Autumnn schreef:Ik knot wel. Heb een schimmel dus ik heb niet gewassen (ook weleens fijn) ben zelf ook in wedstrijd tenue
Waar kan je trouwens je protocol inzien? Waar komt dat te staan?
Je krijgt een mail en dan kun je op paardrijden.nl waar je het filmpje hebt ingestuurd het protocol openen. In plaats van: beoordeling gepland staat er dan: open protocol.
XRuby_SymmyX schreef:[ [url=m/BOSfOx.jpg]Afbeelding[/url] ]
De meeste keren ging ik zo maar laatste keer in mijn Bluebell Le Mieux set (trui, rijbroek en dekje) ik wist niet zeker of mijn filmer zou komen, woon een half uur rijden van stal en het regende best wel erg en ja we hebben een binnenbak maar filmen is in de buitenbak makkelijker.
Melzazu schreef:Ik had mijn protocol weer terug en het doel van dit keer is bereikt. Ik wilde hoger scoren dan de vorige keer en dat is gelukt.
4 punten meer 189,5 en dus ook weer een winstpuntje. Blij mee!
Verder blijven ze eigenlijk steeds hetzelfde zeggen. Vriendelijke proef, mag nog meer nageeflijk en constanter in de aanleuning.
Daar ben ik het mee eens hoewel het al beter is en we werken er ook hard aan!
Ik ben er weer blij mee zo.
Volgende stap: naar een meetmoment toe. Heel benieuwd hoe het op vreemd terrein zal gaan.
Doel is dus ook alleen zien en beleven hoe dat gaat, voor mijn paard maar ook voor mezelf. Of ik niet doodga van de zenuwen bijvoorbeeld
Melzazu schreef:Dankjewel!
Wat leuk dat je vraagt naar mijn paard![]()
Ik heb sinds 2 jaar een 11 jarig springgefokt paard waar ik dan dressuur mee doe![]()
Hij heeft wel mooie gangen, het is alleen een grote van rond de 1.78 dus hij heeft nogal een lijf bij elkaar te rapen. Hij had al wel eens B dressuur gelopen zonder winst en L springen met winst.
Springen durf ik zelf niet zo goed meer (dit komt helaas met de leeftijd en heb er ooit een ongeluk mee gehad) maar ik zou het wel weer heel graag willen durven en aangezien hij wel heel blij wordt van het zien van een balk gebruiken we dit wel veel bij de training en af en toe zo’n klein huppeltje durf ik wel whaha.
Ik had in het verleden wel dressuurbloed maar wilde dat bewust niet meer. Ik ben echt heel blij nu met dit bloed, iets koeler in de kop zoals wij het dan zeggen.
En mijn meisjesdroom was altijd nog wedstrijden rijden. Dit was er door allerlei redenen toen ik jonger was niet van gekomen en nu maak ik die droom dus alsnog waar en ik vind het zo leuk![]()
Wat leuk te lezen dat ze jouw pony zo leuk vonden en dat je zo fijn een gesprek had steeds.
7 oktober gaan wij dus het eens buiten de deur proberen.
XRuby_SymmyX schreef:Nou na elke dag afwachten wel 10.000 keer met mijn eigen mening erbij mijn filmpje terug gekeken. Opzich wel netjes maar je weet het nooit. Zou het winstpunt waardig zijn? Waar zou zij/hij op letten. Tuurlijk zie je plus en minpunten want ik kan ook kritisch naar mezelf kijken. Maar soms kunnen jury's zo anders oordelen. Ze zeggen het weleens: Het blijft een jurysport
Gisteren om 22:41 dan eindelijk het verlossende mailtje: je beoordeling is klaar!
Ik durfde niet te kijken.. maar ik moest het weten.
Prachtig 193 punten en met als commentaar: 'Vriendelijk voorgesteld, nette proef'.
Super fijn afsluitende woorden waar je echt blij mee moet zijn.
Zo ben ik heel tevreden over hoe ik de L1 dan heb afgesloten en hoe ik zondag al voor het eerst echt voor de L2 trainde staan er 8 oktober offline 1 proef(mijn bijrijdster wilt ook graag wedstrijden rijden en zij rijdt L1 moet nog alle punten halen dus dan kan zij lekker rijden en pik ik 1 wedstrijdronde mee waar ik me volledig op kan richten en een nieuwe ervaring erbij zelfs al rijd ik rond de 160 is dat prima) en online 9 oktober 2 proeven op de planning.
Ik wou voor 19 oktober wanneer ik op vakantie ga de L1 uit zijn. Ik loop dus voor op schema. Nu mijn schema wat bijgesteld: Het lijkt mij toch wel heel leuk om 1 winstpunt te halen van die drie dat ik in ieder geval officieel L2 ben.
De eerste offline proef verwacht ik nog helemaal niks maar nodige lessen staan al ingepland en wij gaan weer keihard trainen om ons klaar te stomen voor de L2