Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Flicka12

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:07

Jeetje wat erg.. kon mezelf ook vinden >;)

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:18

Ik heb mezelf inmiddels ook gevonden. Schrok ervan hoe erg de kwaliteit van het filmpje achteruit is gegaan. Haarscherp op mijn telefoon en super korrelig bij de KNHS.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:21

Ik heb me net toch een achttal enorm goede L1 proeven beoordeeld.

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:23

_Anneruth schreef:
Ik heb mezelf inmiddels ook gevonden. Schrok ervan hoe erg de kwaliteit van het filmpje achteruit is gegaan. Haarscherp op mijn telefoon en super korrelig bij de KNHS.

Dat dacht ik dus ook, kwaliteit gaat echt enorm achteruit, echt jammer :(

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:24

PSvanLot schreef:

Van de 28e toevallig?

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:24

PSvanLot schreef:

Ik ben benieuwd of wij er tussenzaten :D
Wij hebben voor het event van de 4e gereden, ben heel benieuwd!

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:25

Ik kan mijzelf niet vinden en nu ben ik bang dat mijn filmpje niet goed doorgekomen is... stom hé. Misschien dat ze nog ergens een vinkje of melding kunnen toevoegen dat een video in goede order is ontvangen.

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:25

PSvanLot schreef:

Dat lijkt me dan toch ontzettend leuk om te doen!
Zowel voor de jury als ruiter motiverend!

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:26

Padoertje schreef:
PSvanLot schreef:

Van de 28e toevallig?

Nee van 4 juni. allemaal pony's

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:28

En nu voor het eerst weer een filmpje teruggestuurd naar de KNHS.

Paspoort gefilmd, voorsteld. 'KNIP' filmpje gaat verder bij het binnenkomen. Proefje wordt gereden, afgegroet 'KNIP' amazone staat bij het hek om in te zoomen.
Dat vind ik toch wel echt te ver gaan. Hoe kan ik nu goed controleren of het steeds dezelfde ruiter is geweest?

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:28

carika schreef:
Ik kan mijzelf niet vinden en nu ben ik bang dat mijn filmpje niet goed doorgekomen is... stom hé. Misschien dat ze nog ergens een vinkje of melding kunnen toevoegen dat een video in goede order is ontvangen.

Ik ook niet.....

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:29

PSvanLot schreef:

Hopelijk was een van de combinaties zo'n eenogig bruin paard met witte benen en een dikke amazone. := :j

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:30

PSvanLot schreef:

Paspoort gefilmd, voorsteld. 'KNIP' filmpje gaat verder bij het binnenkomen. Proefje wordt gereden, afgegroet 'KNIP' amazone staat bij het hek om in te zoomen.
Dat vind ik toch wel echt te ver gaan. Hoe kan ik nu goed controleren of het steeds dezelfde ruiter is geweest?

Niet... Knippen vind ik not done, omdat het de hele procedure voor zo eerlijk mogelijk online proeven rijden ondermijnt.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:33

PSvanLot schreef:

Niet...en dat is ook overduidelijk niet conform de regels. Ik had er gisteren een die continu aan het in en uitzoomen was. Eerst dacht ik nog naja niet te zeikerig maar het zijn wel de regels en ik werd er duizelig van zo onduidelijk werd het beeld want de camera krijgt dat nooit scherpgesteld in een binnenbaan. Ik ben dus gestopt en heb deze ook teruggestuurd als zijnde niet beoordeeld. Het staat erg duidelijk in de voorwaarden, niet inzoomen.

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:34

Hoe lang duurt het nadat een jury de punten ingediend heeft en de punten online staan bij mijnknhs?

saarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:38

Ik vind mijn proef ook inderdaad gewoon direct via google terug bij zoeken op proef ... en combinr. Is gelijk de eerste link in google, proef is ook gewoon te bekijken. Klein datalekje lijkt me wel ja. Hoop niet dat nu het hele systeem op slot gaat straks.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:40

marjolein88 schreef:
Hoe lang duurt het nadat een jury de punten ingediend heeft en de punten online staan bij mijnknhs?

Ligt eraan hoe laat de jury ze terugstuurt :P
Maar ik heb al een paar keer gehad dat ze meteen geplaatst werden na terugsturen.

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:59

Ik maak mij ook niet zo enorm druk dat die filmpjes online tijdelijk te zien zijn. Dat ze op paardrijden.nl staan wel. Maar bij een normale wedstrijd kan iemand ook jouw proef filmen en op de lijst opzoeken wat je naam is. Stel dat dat online gezet wordt dan kan iedereen het altijd terug zien. Daarbij zijn mijn proeven misschien niet netjes en winstpunt waardig, maar wel paard waardig. Dus al zou een toekomstig werkgever of wie dan ook het zien, is het alleen maar bewijs dat ik paard waardig rij.

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 14:42

Klopt Marit, dat idee heb ik ook bij mijn ingestuurde proef.
Maar ik begrijp heel goed dat er mensen zijn die daar anders in staan en vooral angstig zijn dat filmpjes van internet worden afgeplukt en hun eigen leven gaan leiden of bekritiseert worden.

Daarnaast is het ook gewoon niet in overeenstemming met de AVG en de privacy en gebruiksovereenkomst die de ruiters bij deelname aangegaan zijn met de KNHS. Ik hoop dat het 'lek' snel wordt gedicht.

Maeike1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 14:43

carika schreef:

Was ik ook bang voor, wacht nog steeds op de uitslag van L1 - 28 mei. Net een appje gestuurd naar de KNHS en vrij snel reactie dat het filmpje goed ontvangen is maar dat ze vanwege de drukte niet binnen 5 - 7 dagen uitslag kunnen geven. Gewoon even appen dan hoor je het vanzelf!

Phoeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 14:51

Maeike1979 schreef:
carika schreef:

Was ik ook bang voor, wacht nog steeds op de uitslag van L1 - 28 mei. Net een appje gestuurd naar de KNHS en vrij snel reactie dat het filmpje goed ontvangen is maar dat ze vanwege de drukte niet binnen 5 - 7 dagen uitslag kunnen geven. Gewoon even appen dan hoor je het vanzelf!

Wat heb jij in het appje gezet? Ik heb nu twee keer een bericht gestuurd (de eerste afgelopen vrijdag al en de tweede vanmorgen), maar ik heb nog steeds geen reactie...

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 14:55

Ik had net ook met een uurtje een appje terug. Gevraagd of m'n film binnengekomen was. Incl combinatienummer en datum.

Maeike1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 15:02

Citaat:

Wat heb jij in het appje gezet? Ik heb nu twee keer een bericht gestuurd (de eerste afgelopen vrijdag al en de tweede vanmorgen), maar ik heb nog steeds geen reactie...

Proef, combinatienummer, naam en naam paard en datum van inzending... Samen met de vraag of het goed is aangekomen omdat ik nog geen reactie/uitslag heb gehad. Binnen no time reactie dat mijn filmpje goed is aangekomen!

Phoeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 15:13

Wat raar dat ik dan geen reactie krijg... Ik heb ook zoiets gestuurd. Het nummer is toch +361 22 64 54 41?

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 15:24

Phoeboe schreef:
Wat raar dat ik dan geen reactie krijg... Ik heb ook zoiets gestuurd. Het nummer is toch +361 22 64 54 41?

Ik heb vanmorgen ook een app gestuurd en niets teruggehoord.