Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PSvanLot schreef:En nu voor het eerst weer een filmpje teruggestuurd naar de KNHS.
Paspoort gefilmd, voorsteld. 'KNIP' filmpje gaat verder bij het binnenkomen. Proefje wordt gereden, afgegroet 'KNIP' amazone staat bij het hek om in te zoomen.
Dat vind ik toch wel echt te ver gaan. Hoe kan ik nu goed controleren of het steeds dezelfde ruiter is geweest?
PSvanLot schreef:En nu voor het eerst weer een filmpje teruggestuurd naar de KNHS.
Paspoort gefilmd, voorsteld. 'KNIP' filmpje gaat verder bij het binnenkomen. Proefje wordt gereden, afgegroet 'KNIP' amazone staat bij het hek om in te zoomen.
Dat vind ik toch wel echt te ver gaan. Hoe kan ik nu goed controleren of het steeds dezelfde ruiter is geweest?
carika schreef:Ik kan mijzelf niet vinden en nu ben ik bang dat mijn filmpje niet goed doorgekomen is... stom hé. Misschien dat ze nog ergens een vinkje of melding kunnen toevoegen dat een video in goede order is ontvangen.
Maeike1979 schreef:carika schreef:Ik kan mijzelf niet vinden en nu ben ik bang dat mijn filmpje niet goed doorgekomen is... stom hé. Misschien dat ze nog ergens een vinkje of melding kunnen toevoegen dat een video in goede order is ontvangen.
Was ik ook bang voor, wacht nog steeds op de uitslag van L1 - 28 mei. Net een appje gestuurd naar de KNHS en vrij snel reactie dat het filmpje goed ontvangen is maar dat ze vanwege de drukte niet binnen 5 - 7 dagen uitslag kunnen geven. Gewoon even appen dan hoor je het vanzelf!
Citaat:Was ik ook bang voor, wacht nog steeds op de uitslag van L1 - 28 mei. Net een appje gestuurd naar de KNHS en vrij snel reactie dat het filmpje goed ontvangen is maar dat ze vanwege de drukte niet binnen 5 - 7 dagen uitslag kunnen geven. Gewoon even appen dan hoor je het vanzelf!
Wat heb jij in het appje gezet? Ik heb nu twee keer een bericht gestuurd (de eerste afgelopen vrijdag al en de tweede vanmorgen), maar ik heb nog steeds geen reactie...