Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dus het eerste punt is binnen! 
Dus we mogen 6 weken geen bit in.. ik hoop dat het straks weer goed blijft. 
Proef 23 en 24 vond ik wel makkelijkst doorsturen. Nou ja, had eigenlijk niet echt een voorkeur haha.
Ontzettend stoere maar tegelijkertijd lief en slimme pony. Gaat een leuk ambiteus ruitertje straks onwijs veel plezier aan hebben maar voorlopig rij ik 'm nog even lekker door.
)dus heel klungelig gaan we door tot waar we echt halt moeten houden...
Gelukkig wel mooi ontspannen kunnen afsluiten, maar ik hou mijn hart weer vast voor komend weekend. Even kijken of ik deze week nog een keer heen kan om met muziek te rijden en nog een keer in de buitenbaan te oefenen. Antwoord nog op jouw vraag wat ik doe als hij spoken ziet @Laura ik probeer hem zoveel mogelijk aan het werk te zetten, maar soms breekt hij hier doorheen toch ineens uit. Als ie iets eng vindt, dan gaat ie soms gewoon af... Erg lastig te corrigeren dan. (Stukje film waar ie af ging: https://www.facebook.com/cindyy1993/vid ... =3&theater)
) Gister op alle fronten brutaal tot de max, maar heel fijn afgesloten en vandaag echt top fijn gelest.
Staat nu openbaar dus zou nu moeten lukken!
Is een manier van loswerken niet een optie om het longeren af en toe wat spannender te maken voor hem? 
Hij voelde echt goed en heb met een heel fijn gevoel 2 goede proeven kunnen rijden. Eerste proef hadden we 202 en in de tweede proef waren we eerste met 206! Weer een winstpuntje erbij
Begin daar nu toch wel een beetje erg zenuwachtig voor te worden
Al met al wel trots op het paardenkind, die nu even welverdiend een paar dagen "vrij" heeft.