Misschien is dat nog een optie Amber, al moet ik zeggen dat ik zelf helemaal geen spanning oid heb, het is meer dat ik denk "laat maar".
Leuk Suus.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naomi_Haffie schreef:ik heb vanavond weer wedstrijd, om 5 voor 10 mn eerste proef en de tweede om kwart over 10.. de laatste uit de groep moet om half 12. Dus hoop dat ik de coupons eerder mee mag nemen en anders moet ik maar wachten.. :p
Nies_ schreef:Soms kun je ook al via mijnknhs inschrijven, werkt best moet ik zeggen! De klassen waarin je startgerechtigd bent hebben een groen bolletje, rest is grijs en je.hoeft verder alleen maar het juiste paard aan te klikken als je er meerdere zou starten.
Naomi_Haffie schreef:Fijn dat je nu weet waar het aan ligt, hopelijk knapt ze op
Zit er af en dan ook eens aan te denken om het te doen. Maar deze maand is al zo duur
ik heb vanavond weer wedstrijd, om 5 voor 10 mn eerste proef en de tweede om kwart over 10.. de laatste uit de groep moet om half 12. Dus hoop dat ik de coupons eerder mee mag nemen en anders moet ik maar wachten.. :p
ben vorig weekend trouwens nog 1ste geworden met 180 p.
Nies_ schreef:Soms kun je ook al via mijnknhs inschrijven, werkt best moet ik zeggen! De klassen waarin je startgerechtigd bent hebben een groen bolletje, rest is grijs en je.hoeft verder alleen maar het juiste paard aan te klikken als je er meerdere zou starten.
_cheyenne_ schreef:Oh Echt L_isanne? Dus als hij maar in aanvraag is kun je starten? Maar hoe zit dan dan met je startcoupons? Die moet je toch opsturen? Of is dat ook al anders ?