Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melzazu schreef:XRuby_SymmyX schreef:191 punten opzich niet slecht
![]()
Dat is gewoon hartstikke netjes joh. Helemaal niet slecht inderdaad.
Supergoed gedaan![]()
Ik wil in oktober ook naar een meetmoment in de buurt. Vind het nu al spannend joh. Daarin moet ik toch echt een drempel over.
miriammiddel schreef:Dankje! Nou ik was eigenlijk al zeer tevreden met 180+ eerlijk gezegd haha!Maar dit is natuurlijk wel erg leuk!
miriammiddel schreef:Als je zeer benieuwd bent naar wat jury's ervan vinden, duurt wachten toch wel lang haha.. Is nu 9 dagen geleden en check meerdere keren per dag of er al wat bekend is.. kan nooit lang meer duren hoop ik haha.
Edit; Hoe bestaat het, echt 15 minuten later krijgt ik een berichtje dat het protocol beoordeeld is. En gewoon 214 punten voor haar debuut. Dit had ik dan weer niet verwacht, maar wel super leuk!
XRuby_SymmyX schreef:Help me out alsjeblieft!! Denk vooral voor online juryleden even deze vraag..
Mijn filmer draagt normaal een bril nou hield ik op mijn pony mijn pony zijn paspoort vast en zij filmde. Nou heeft ze per ongeluk op de pagina van de 2 bladzijdes met aftekeningen de onderste bladzijden ipv de bovenste bladzijde gefilmd. Hier staan standaard plaatjes van standaard paarden waar je per gedeelte van het lichaam zelf de aftekeningen van je paard op kan tekenen maar die zijn er niet op getekend. Word deze proef afgekeurd of heb ik de kans om of een foto te laten zien (nasturen) of kan de jury mijn eerder gereden proeven zien met duidelijk hetzelfde paard, ik als zelfde ruiter, de juiste bladzijde met aftekeningen enz. Heb al 3 keer eerder een proef ingeleverd. Deze proef ging best lekker dus zit behoorlijk in de stress.
just_kiki schreef:Als je hem instuurt en hij is afgekeurd is je geld niet weg. Je mag gewoon nieuwe insturen dan. Het staat dan als te goed. Dus ik zou hem gewoon insturen.
just_kiki schreef:Als je hem instuurt en hij is afgekeurd is je geld niet weg. Je mag gewoon nieuwe insturen dan. Het staat dan als te goed. Dus ik zou hem gewoon insturen.
Autumnn schreef:Ik heb vandaag ook voor het eerst een online proefje gereden. De bak was helaas wel nat. Maar ja![]()
Super benieuwd want we hoeven nog 1 puntje voor de L1ik hoop heeeel erg dat ik die vandaag heb gehaald!! Dan nemen we even een wedstrijdpauze en gaan we trainen voor de L2
Autumnn schreef:Ik heb vandaag ook voor het eerst een online proefje gereden. De bak was helaas wel nat. Maar ja![]()
Super benieuwd want we hoeven nog 1 puntje voor de L1ik hoop heeeel erg dat ik die vandaag heb gehaald!! Dan nemen we even een wedstrijdpauze en gaan we trainen voor de L2
Autumnn schreef:Wat goed! En wat spannendik ga voor ons duimen. Wat grappig trouwens, jouw doel. Mijne is ook de M1 met winst want ik wil heel erg graag de jurycursus doen
en je kan je pas aanmelden bij M1+1.
Ging het goed bij jullie? Bij mij wel! Alleen hij sprong verkeerd aan.. wat hij nooit doet. Zo super mega balen. Maar goed, kan gebeuren!
Autumnn schreef:klopt! Ik mag ook FNRS jureren zag ik maar ik jureer liever KNHS tm L2. Ja we hadden het meerdere keren opgenomen, maar overall gezien ging deze het beste en we zaten een beetje met de tijd. Degene die las moest weg dus dat werd een beetje lastig om het dan nog een keer te doen.
Oh ja? Wat leuk. Hoe wordt dan gekeken welk niveau je kan jureren? Mag je dan op elk niveau jureren?