Ja,bij ons op het werk zouden we dit een dik datalek noemen
MyWishMax
Geplaatst: 09-06-20 12:34
Jullie zijn er allemaal op tegen, maar delen hier wel hoe je erbij kunt komen? Doe dat dan ook niet. Zoals lielle het deed, aangeven dat er een lek zit maar het niet op een openbaar forum zetten en doorgeven aan de knhs is handiger
Alnieno
Geplaatst: 09-06-20 12:34
Nouja, 1 voordeel, kan je gelijk kijken of je proef goed is doorgekomen hahaha
Helemaal begrijpen doe ik het ook niet. Aan de ene kant willen jullie niet dat je proeven online te zien zijn voor jan en alleman maar nu worden er diverse links gedeeld waarin die van een ander wel te zien zijn.
Doe dat dan gewoon niet. Er wordt vast aangewerkt na de melding maar ga dan niet moedwillig andermans proeven online zetten.
Heeft ook een beetje met fatsoen te maken, wat je niet wil dat een ander bij jou doet, doe dat dan zelf ook niet. Dat lijkt me niet meer dan normaal.
Hilli
Geplaatst: 09-06-20 12:39
MyWishMax schreef:
Jullie zijn er allemaal op tegen, maar delen hier wel hoe je erbij kunt komen? Doe dat dan ook niet. Zoals lielle het deed, aangeven dat er een lek zit maar het niet op een openbaar forum zetten en doorgeven aan de knhs is handiger
Mijn melding ligt al bij de KNHS.
Annetje
Geplaatst: 09-06-20 12:45
Sunniva schreef:
Als ik proef x en dan combinatienummer intyp op google kan ik inderdaad ook zo 1 van mijn eigen filmpjes zien...
Maar dan moet je dus wel je combinatienummer weten en die weet je vast niet van iedereen. Ik vind linkjes delen hier ook een beetje bijzonder. Mijn proef kan ik met geen mogelijkheid vinden en andere filmpjes met heel wat moeite. Een datalek is heel erg vervelend en ik denk via google ook lastig. Zie dat er maar eens helemaal vanaf te krijgen. Hopelijk lossen ze het snel op en kunnen we allemaal weer lekker verder met proefjes rijden en beoordelen.
Vooral op zoekresultaten klikken jongens duurt het alleen maar langer voordat ze eruit verdwijnen.
Ze moeten even een 'niet indexeren google!!' instructie toevoegen aan de videopagina's. Idealiter zitten deze filmpjes natuurlijk gewoon achter een login.
Had nog een linkje van een van mijn eerste proeven maar die is niet meer geldig, proeven zijn dus maar tijdelijk te bekijken via een link.
Weet iemand het nummer dat ik kan appen voor een check. Al vaak gedeeld maar op zoekresultaten telefoonnummer en whatsapp niet meer te vinden in dit topic
stitchlover
Geplaatst: 09-06-20 12:52
Ik heb de linkjes verwijderd, mijn enige doel was om awareness te creëren en zodat mensen persoonlijk een melding bij de KNHS konden maken over hun eigen filmpje
Caritas
Geplaatst: 09-06-20 12:53
Danique07 schreef:
Weet iemand het nummer dat ik kan appen voor een check. Al vaak gedeeld maar op zoekresultaten telefoonnummer en whatsapp niet meer te vinden in dit topic