Toevallig dat ik je hier weer spreek
!Nu ben ik ook benieuwd naar jouw kur, heb je al een idee voor de type muziek? Waarom ben je zelf niet tevreden?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Toevallig dat ik je hier weer spreek
!
Ik wil muziek van Queen! Hele mooie versies van de nummers gevonden, dus ik hoop echt dat het past als we het morgen in elkaar gaan zetten.
Heeft er iemand wat inspiratie voor mij? 
Maar klinkt interessant! En mooi wat je doet voor de dyslexie leerlingen, kan me voorstellen dat dat best dankbaar is (al realiseren ze zich dat nu wss nog niet altijd)

Ook gister de muziek in elkaar gefrutseld met mijn vriend samen! Degenen die het willen bekijken, wil ik evt wel een linkje sturen via pb
Op zaterdag een fotoshoot (die ik in september cadeau had gekregen voor mijn verjaardag), zondags wedstrijd en op maandag de kür.

Toch hier maar een linkje 
) Vanavond heb ik les bij de vereniging waar de wedstrijd en de kür is in de buitenbaan, dus misschien scheelt dat al! 
En mooie punten voor je debuut, dat geeft wel hoop toch?
Vind je muziek echt heel gaaf! En zie wat je bedoelt in het rijden qua strakheid en terughoudendheid. Veel buiten rijden vrees ik voor je..
Hij moet een keer gaan accepteren dat jij de baas bent en hij gewoon op jou moet letten ipv de omgeving. Makkelijk gezegd wel vanaf de laptop
Nu jij dit zo zegt realiseer ik me dat ik wel nu en dan een binnenbaan op moet gaan zoeken, alleen al om die reden 
#rozewolk

gister lekker basiswerk gedaan en vandaag was ie misschien nog wel beter dan vrijdag. Echt zo gaaf