Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die rijdt lang niet altijd winst en dat hoeft ook niet. Het mogen starten is al super!
 Fleury schreef:Ik denk dat het nu 4 keer is volgens het oude format en daarna als wedstrijden of meetmomenten weer mogen ze het verder doen onder het nieuwe format en daar is al wel een beetje uitgelekt dat dat tot en met de L2 gaat. Dus Als ik het een keer wil doen dan zou het nu moeten.
Vind het lief dat je mee wil punten, zal eens kijken of het lukt om te laten filmen bij het oefenen. Maar jij kijkt er wel heel anders tegenaan dan ik. Dit is voor mij het eindpunt en ik weet dat we nog geen winst kunnen scoren. Maar het überhaupt een keertje mogen rijden
 dus wel leerzaam al om terug te zien. Kijken of we het zondag weer wat netter kunnen neerzetten. Kan ik vrijdag wat dingen oefenen, zoals tussendoor wat langere arbeidsstap.
 ) wel te laten zien omdat iedereen hier altijd wel lief en realistisch reageert. 

moet ze even wat vaker rijden en meer bevestigen.Imaginaerum schreef:Ziet er goed uit! Keertwendingen rijden kan tricky zijn, ja. Ik ben er nog niet heel serieus mee bezig, maar nu kunnen wij ze erg groot, soort rondje om de wereld.![]()
Ik durf niet openbaar met de billen bloot, maar ik heb privé met Fleur een filmpje gedeeld. Ik wil privé wel materiaal delen waar te zien is waar we tegenaan lopen.
 pb oke, maar verder niet haha.
 In normale wil ze wat gaan rennen omdat ze moeite heeft met balans en op achter blijven. Contra aanspringen bleef ze keurig bij elkaar, onder me en in balans. Ik zal zelf wel wat anders doen haha. Oké, we redden de hele korte zijde nog niet, dan verliest ze het wat, maar wel de 60m lange zijde, daarin wat schakelen en 3 kwart korte zijde. Mooi zo wat kracht opbouwen en dan ook van hand veranderen mee gaan nemen. Voor blessures kon ze het al wel, maar stukjes die nu goed gaan zijn wel nog beter als eerst. En ik was blij dat ze dus echt reageert op de hulp. Geen enkele twijfel om contra aan te springen. Ook wat schouderbinnenwaarts geoefend. Of eigenlijk wat gespeeld met schoudervoor en schouder binnen en daarin schakelen zonder dat ze balans verliest. Ik kan ze wel gewoon proefgericht rijden, maar ze zou mooier kunnen en vooral groter in passen, dus leuk spelen.

)
 Ze snapt niet zo goed wat ik vraag nog. Hoewel, voor alle blessures liep ze een hele goede SB en travers, alleen nu lijkt het nergens op haha.

maar de tweede keer ging het goed. Voelt nog niet zo bevestigd dus kan alle kanten op met proefje opnemen 
  Verder bezig geweest met galop/draf overgang, dat hij beter op het achterbeen blijft zonder teveel te verzamelen. En weer gewerkt aan de oprichting, maar dat ging heel fijn! Verder gewerkt aan impuls behoudt in de travers. 
 ik heb echt moeten werken aan de linker schouderbinnenwaarts, die buiging was echt foetsie. Als ik hem dan al in schoudervoor kreeg kon hij niet eens blijven draven 
 Ik heb ook echt moeten lachen hoe hij de hoeken door ging, zijn schouder naar buiten gooien zodat hij zijn middenstuk niet hoefde te buigen  

En je weet wat ik gezegd heb, als je die andere foutjes/rommeltjes weg kan werken (en dat kan, want dat waren geen dingen die standaard zijn) dan maken die keertwendingen echt niet zo uit. Gewoon rustig verder trainen. En ik zie het voor me met die SV/SB 

dus nu veel stukken normaal gestapt tussendoor. Ging het wel beter! Was voor mezelf ook wel goede reminder, want in draf en galop besteed ik wel veel aandacht aan rechte stukken en binnenhoefslag, dus dat ga ik nu in stap ook meer doen en dan vooral tussendoor. Instappen doe ik altijd wel uitgebreid.
 zal ze zo wel ontvangen van de filmer.                                                         

ik ben wel benieuwd naar je filmpje als je m wil delen.
 super knap dat je toch van de bank bent gekomen en het uiteindelijk zelfs gelukt is om even te rijden. 
 denk ook geen winst. 1x rijden ertussen is ook niet echt veel om dingen te kunnen veranderen. Dinsdag heb ik les, zin in! Kan ze mooi helpen met de keertwendingen haha. Donderdag zelf rijden en dan zondag weer poging tot een mooi M2 proefje  
 Heb het zelf wel losgelaten, rijd hem net 1 jaar. En nu starten we al M2. Zover ben ik zelf ook nog nooit gekomen. Thuis loopt ie het proefje altijd minder fijn (was in de L2 en M1 ook al zo maar kon ik het beter opvangen (verbloemen  
  ) dus ik ga het mooi zien als middel om ons voor te bereiden voor als we weer op wedstrijd mogen.