Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ynskek schreef:de wereld is best heel groot vanuit hun oogpunt... vind het niet zo gek dat ze schuw zijn... je weet ook niet hoe lang het ouder dier al dood was...
Ben je al met ze naar een dierenarts geweest?
Nou ik heb dinsdag avond genoeg lef gehad om me op te geven voor het springen... ga 40 cm doen
Voor alle verruimingen hadden we in beiden proeven 4'en, tja dan tikt het aan.. Dus de 178 en 181 vond ik nog wel meevallen.

saskiaojan schreef:Ik heb vandaag ook weer gestart, zag al dat ik een bepaalde jury had.... Daar rij ik altijd 178 punt bij.... En vandaag ja hoor bingo! Weer 178 pnt.... En ze liep echt fijn, ik weet voor 90% dat ik bij een andere jury winst had gereden.
Zucht... Jurysport ten top....
Gefeliciteerd met alle behaalde resultaten

geheel terrecht.
)
Vervolgens zat ik toch wel een beetje in de stress of we een verliespunt hadden, dus ondanks dat het niet vaak voor komt, was ik blij met 179 en 171.. Wilde eigenlijk vanaf januari L2 starten, maar krijg toch een beetje twijfels. Over twee weken starten we nog een keer L1 dus we zullen zien. Al denk ik dat het L2 misschien wel beter zal gaan ivm het doorzitten/lichtrijden. 
) in elkaar ging zitten en daarop ging hij meteen remmen. Wellicht is t bij jou ook zoiets, soms merk je t zelf niet..