Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tilmar schreef:Als jury krijgen we niet zo vaak proefjes meer, maar als je krijgt zijn het er 10. Toch iets van 3 uur werk. Die moet je binnen een week afronden, maar kan dus zijn dat je er helemaal geen tijd voor hebt die week. Dan moeten ze naar een andere jury. De knhs informeert na een paar dagen of je nog van plan bent om ze te beoordelen.
Dus vandaar dat het meestal wel een week duurt, of je proef moet toevallig bij iemand terecht komen die net veel tijd heeft.
Tilmar schreef:Als jury krijgen we niet zo vaak proefjes meer, maar als je krijgt zijn het er 10. Toch iets van 3 uur werk. Die moet je binnen een week afronden, maar kan dus zijn dat je er helemaal geen tijd voor hebt die week. Dan moeten ze naar een andere jury. De knhs informeert na een paar dagen of je nog van plan bent om ze te beoordelen.
Dus vandaar dat het meestal wel een week duurt, of je proef moet toevallig bij iemand terecht komen die net veel tijd heeft.
Loretta schreef:maar worden er nu minder online proefjes ingediend of komt het er echt van dat ze nu per 10 worden opgestuurd?
XRuby_SymmyX schreef:Ik heb afgelopen dinsdag mijn protocol terug en ik had maar liefst 201 punten!! Ubertrots natuurlijk. Die zondag er voor nog 181 en 193,5 op wedstrijd gereden. Zo schiet het lekker op. Wil graag iig een winstpunt in de M1 ooit halen. Ik heb nu 7 winstpunten in de L1. Tenminste denk dat 201 punten ook gewoon meetelt als 2 winstpunten?
Urbiezira schreef:Gefeliciteerd Melzazu!! Smaakt vast naar meeren op zich wel fijn dat ze dan niet meteen heel heftig punten, een 5 is in de B genoeg om aan te geven dat het niet goed was denk ik. Als je heftig eronder gaat zitten werkt het ook weer zo demotiverend.
En ook gefeliciteerd Ruby_Symmy!! Mooie punten hoor!