Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
carika schreef:Ik hoop dat het een foutje is... als ze filmpjes willen delen voor jury opleiding of iets dergelijks is dat prima. Als ze het zo openbaar plaatsen zou ik tenminste verwachten dat het begin weggehaald wordt, waar je naam genoemd wordt etc.
Dee_Es schreef:carika schreef:Ik hoop dat het een foutje is... als ze filmpjes willen delen voor jury opleiding of iets dergelijks is dat prima. Als ze het zo openbaar plaatsen zou ik tenminste verwachten dat het begin weggehaald wordt, waar je naam genoemd wordt etc.
Nou idd. Maar dit is voor het eerst dat zo filmpjes zichtbaar zijn toch? Ik hoop dat het een foutje is aangezien er blijkbaar geen extra toestemming is gevraagd om het openbaar te delen.
Dee_Es schreef:carika schreef:Ik hoop dat het een foutje is... als ze filmpjes willen delen voor jury opleiding of iets dergelijks is dat prima. Als ze het zo openbaar plaatsen zou ik tenminste verwachten dat het begin weggehaald wordt, waar je naam genoemd wordt etc.
Nou idd. Maar dit is voor het eerst dat zo filmpjes zichtbaar zijn toch? Ik hoop dat het een foutje is aangezien er blijkbaar geen extra toestemming is gevraagd om het openbaar te delen.
Citaat:Is het de bedoeling dat er drie M1 proeven zichtbaar zijn op paardrijden.nl, compleet met combinatienummer, complete filmpje met paspoort, voorstellen etc? Ik dacht dat filmpjes jullie eigendom werden en dat ze zouden worden gebruikt voor opleidingsdoeleinden, intern bij de KNHS.Citaat:Bedankt voor je berichtje. Dit is zeker niet de bedoeling. We gaan er meteen achteraan!
Caritas schreef:En als er zo'n bug in zit, dan kun je toch heel even de website unavailable maken. Flopflop, klaar.
Ik heb knhs ook gemaild en geappt, dit kan echt niet.
Is het de bedoeling dat er drie M1 proeven zichtbaar zijn op paardrijden.nl, compleet met combinatienummer, complete filmpje met paspoort, voorstellen etc? Ik dacht dat filmpjes jullie eigendom werden en dat ze zouden worden gebruikt voor opleidingsdoeleinden, intern bij de KNHS.Citaat:Bedankt voor je berichtje. Dit is zeker niet de bedoeling. We gaan er meteen achteraan!
Lielle schreef:Hilli schreef:@Liellie, ik kan dan wel gokken hoe en dat is wel wat slordig. Is dat ook opgelost met het onzichtbaar maken van de M1-proeven?
nee