Ik ga zelf 4km verderop geloof ik, voor mij zelfs nog ietsje dichterbij huis. Sommige moeten wel wat verder, maar ach, het is voor even en het wordt vast mooi! Maar wel altijd even zoeken straks op een andere plek natuurlijk hoe t daar draait enzo.
Haha, ik noem de mijne van 1.69 soms al pony... maar dat is ook gegroeid omdat ie 1.63 was toen we m kochten en ik me ook zo vrij voel met m als dat je met een pony zou willen.
Gister heel hard en naar tevredenheid gewerkt, vandaag lekker
. Ze is alleen zooooo duur..... Echt een beetje te duur voor wat ze kan op het moment. Maar ze toont wel weer potentie, maar daar zit wel nog een paar maandjes trainen en spieropbouw in. Maar ik heb zo'n klik met haar. Ik ben er gewoon nog niet overuit, ik vind het helemaal niet leuk zo'n paardenzoektocht haha.
Leuk is dat he, bij subtop kijken? Krijg daar zelf altijd helemaal zin weer van om aan de slag te gaan. Wel fijn dat je les weer goed ging, ondanks zn focus! En wat een gave foto's! Ziet er goed uit hoor.
En m'n zadel is zooooo fijn! Heb echt het idee dat ie sinds dat zadel de laatste 1,5 week zó fijn aan het lopen is! Ik kan eindelijk lekker zitten en hij kan natuurlijk ineens spieren gebruiken die hij voorheen niet kon gebruiken. Echt blij mee. Zie nu na het rijden ook dat hij gelijkmatig bezweet is en niet meer droog op de plaats waar ons vorige zadel klemde
En waar ik dacht dat ie dat nooit zou snappen... Snapte hij het van rechts naar links vrij snel al! De eerste keer sloeg hij eigenlijk naar mijn been, maar daarin sprong hij wel keurig in ene om
Dit voorlopig alleen even in de les oefenen tot ik zelf het gevoel een beetje heb, en dan gaan uitbouwen

Wel wat weinig tijd gehad afgelopen weekend en voor het eerst in best wel lang zelfs een dag niet geweest