ynskek schreef:Dat was dan inderdaad bij mij ja
Haha wat leuk! Super fijne een positief gejureerd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
.

maar uiteindelijk liep ze heel fijn. Net voor de proef stop ik even om mijn jasje aan te trekken en de peesjes af te doen.. voel ik ineens de buik van mijn paard helemaal opbollen..
moest ze plassen.. maar wilde het niet doen.. oliebol! Dan krijg ik haar er echt niey doorheen.. en dat terwijl ze zo lekker liep eigenlijk.. uiteindelijk een 5-jes 6-jes proef gereden. En 178.5 en 179.5.. de basis is wel aanwezig zei de jury.. maar ze mocht meer aan het been zijn en waat scherper gereden worden..
aha ! I know! Volgende keer beter! Haha
Hij was het er ff niet mee eens. Vandaag les, eens kijken of ik hem weer in het gareel heb.
Marietje35 schreef:Hier voorlopig geen overstap; Punten zijn er allang en breed, maar net als de B rij ik de L1 geheel uit.
Absoluut geen haast.
Gisteren weer gereden en ik kon merken dat hij niet veel had gedaan afgelopen week, hij ging me toch een paar x aan de haal.Hij was het er ff niet mee eens. Vandaag les, eens kijken of ik hem weer in het gareel heb.
Succes met de les dan vandaag!