Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:25

Danique07 schreef:
Ik schrok ook... Ik kon via mijn telefoon amper wat zien. Je ziet ook niet of het paard tegen de hand komt of gewoon opgericht is tijdens de SB bijvoorbeeld. Ik heb nu mijn camera instellingen naar 1080p met 60fps gezet. Of is 4K echt nodig?

1080 is goed genoeg denk ik. Ik had eerder met 4k altijd problemen met uploaden en in 1080 gaat het tot nu toe altijd goed.

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:25

Daar schrok ik zo van bij een van de eerste evenementen. Toen stond er nog een link op het protocol om het filmpje terug te zien. Ik heb een iPhone 11, filmkwaliteit was perfect. Maar als ik het filmpje zag via de link was de kwaliteit echt om te huilen. Respect dat de jury's daar nog wat van kunnen maken hoor. Vind het wel vervelend dat de KNHS daar nog geen oplossing voor bedacht heeft.

daffodil

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:28

Eens met Annetje, bekritiseren is makkelijk maar dat is dus juist de reden dat niemand wil dat zijn of haar filmpje online staat. Wees blij dat het jouw filmpje niet is en wees dan netjes en bekritiseer ook een ander niet. Die kan zich namelijk niet verdedigen!

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:28

Of het nu een foutje is of niet dat anderen de proef kunnen zien van de vrouw/meisje, iedereen heeft hier in principe toestemming voor gegeven...

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:32

Annetje schreef:
Ik probeer tussen alle berichten hier te vinden hoe ik straks de uitslag en mijn coupon kan vinden. Kan iemand het nog een keer voor de honderdste keer noemen?

MijnKNHS - Uitslagen - Mijnwedstrijdhistorie: daar komt je event bij te staan als er een uitslag van is. Als je op details klikt krijg je ook je punten te zien. Linksonderin (onder Configuratie) komt een extra kopje met Protocol te staan als deze beschikbaar is. :)

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:43

Even een vraagje, hoeveel filmpjes zien jullie van anderen in de knhs app?? Ik zie er 3 namelijk, en die van mijzelf staat er ook tussen.

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:44

Ik zie er ook 3.

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:45

Rosanna1990 schreef:
Even een vraagje, hoeveel filmpjes zien jullie van anderen in de knhs app?? Ik zie er 3 namelijk, en die van mijzelf staat er ook tussen.

Ik zie er ook 3 als ik ga zoeken. Maar maar 1 op de homepage.

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:45

Rosanna1990 schreef:

Ik zie drie m1 proeven.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:46

Ik zie ook drie M1 proeven, bij 'Nieuw'.

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:48

carika schreef:
Rosanna1990 schreef:

Ik zie drie m1 proeven.

Ik ook... waarschijnlijk zie je die van mij dan dus ook. Ik weet dat ik de voorwaarden goed heb gekeurd, maar ben zelf niet echt tevreden over deze proef, dus best spannend dat iedereen het nu kan zien.

Ach, dan maar met de billen bloot :+

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:50

_Lorette_ schreef:
Ik heb het filmpje niet echt bekeken, alleen halverwege aangeklikt en ik schrok van de kwaliteit. Mijn video is thuis haarscherp, ook helemaal achterin. Vraag me nu af of die na het uploaden ook zo slecht is geworden...

Ik had bij 1 proef commentaar van de jury over de kwaliteit (onscherp) terwijl het originele filmpje haarscherp is, ook op een groter scherm.

Ik zie in de app 3 M1-proeven.

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:50

Ja, ik zie jouw proef ook Rosanna. Heb 'm verder niet af gekeken, alleen de intro. Ik zou het ook niet fijn vinden als het mijn proef was.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:51

PSvanLot schreef:
Of het nu een foutje is of niet dat anderen de proef kunnen zien van de vrouw/meisje, iedereen heeft hier in principe toestemming voor gegeven...

Ik heb me niet gerealiseerd dat met het toestemming geven dat het filmpje eigendom wordt van de KNHS, de filmpjes ook out in the open worden gegooid.. Dat ze het intern gebruiken voor trainingsdoeleinden vind ik prima, maar dit?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:51

Ben jij met het witte hekje op de voorgrond? Ik ga je filmpje niet bekijken, maar ik heb hem wel weer halverwege aangeklikt en bij jou lijkt de kwaliteit een stuk beter!

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:52

Jouw filmpje staat er inderdaad bij Rosanne, heb zelf ook alleen even de intro gekeken. Je articuleert in ieder geval heel goed met voorstellen :+

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:52

aaidaa schreef:
Ja, ik zie jouw proef ook Rosanna. Heb 'm verder niet af gekeken, alleen de intro. Ik zou het ook niet fijn vinden als het mijn proef was.

Ach, ik wist het met het goedkeuren van de voorwaarden, alleen dacht dat de kans heel klein was dat net die van mij ertussen zou komen :P

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:53

Ik had ook verwacht dat het alleen intern gebruikt zou worden. Dat vond ik geen probleem. Ik weet zelf ook wel wat eraan mankeert. Helemaal openbaar is dan toch even iets anders.

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:53

Waar zien jullie je eigen filmpjes terug?
In paardrijden.nl app of knhs app?
Ik zie nergens mijn filmpjes terug

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:54

Eens _Lorette_

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:55

Nee ik zie ook nergens mijn filmpjes terug. Er staan nu drie filmpjes openbaar van andere, in de Paardrijden.nl app. Waaronder die van Rosanna dus.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:56

Er staat in de bepalingen dat filmpjes gebruikt kunnen worden voor opleidingsdoeleinden. Ik neem aan dat dit dat niet is en dat dit een foutje is? Wel zuur voor de betreffende combinaties..

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:56

Ik hoop dat het een foutje is... als ze filmpjes willen delen voor jury opleiding of iets dergelijks is dat prima. Als ze het zo openbaar plaatsen zou ik tenminste verwachten dat het begin weggehaald wordt, waar je naam genoemd wordt etc.

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:57

Ik heb ze maar heel kort bekeken en wat een enorm kwaliteitsverschil. De eerste twee zijn qua kwaliteit wel vrij goed, maar die laatste lijkt me zo echt niet te beoordelen. Wel raar dat de knhs zomaar filmpjes online gooit. Ik zou daar ook zeer zeker niet blij mee zijn.

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:57

_Lorette_ schreef:
Ik had ook verwacht dat het alleen intern gebruikt zou worden. Dat vond ik geen probleem. Ik weet zelf ook wel wat eraan mankeert. Helemaal openbaar is dan toch even iets anders.

Dat dus, weet zelf precies wat er mankeert (iets met klapperende onderbenen), werken er hard aan maar dan ineens zo openbaar is wel even schrikken.

Maar wat ik zei, het is nu eenmaal zoals het is, dus hopelijk hebben anderen iets aan mijn filmpje.
En dat articuleren, de filmer wil het niet opnoemen en de eerste keer kreeg ik als kritiek dat ik niet duidelijk voorstelde. Volgens mij is dit wel duidelijk :+