Optiwolk Het zadel zit echt zoooo fijn! Wel even wennen hoor, had de eerste dagen zelf gewoon spierpijn ervan. Cranio zei ook dat ik niet raar op moest kijken als Fes er ook wat spierpijn van zou krijgen. Hij kan natuurlijk (als het goed is) weer spieren gebruiken die voorheen werden bekneld.
Fijn dat de osteopaat zo verhelderend was zeg! Hopelijk lost dit nu een hoop op.
Het is idd echt niet normaal hoe duur die supplementen zijn..
Jorienn wat fijn dat je debuut goed ging! Dat fijne gevoel vasthouden en dan op naar winst

Janine wat vervelend dat je zo'n last hebt van het weer! Hier gelukkig geen last van, op een klein kuchje na.
Noukie wat fijn dat er zo'n vooruitgang in zit! Komt helemaal goed met jullie hoor

Liss wat gaaf, instructieweek! Ziet er goed uit ook! Ik ben daar afgelopen zomer ook geweest. Helaas toen met een paard van daar, want die van mij ging uiteindelijk de trailer niet op. Maar ondanks dat toch een onwijs leuke week gehad!
Wij hadden maandag weer grondwerk/loswerk les. En gelukkig deed ie met loswerken ook wat hij van de week ook deed; alleen maar aan de kletter gaan door de longeerkraal en niet linksom willen. Blij dat hij dit nu ook deed, want nu was er iemand bij die daar wat tips voor kon geven wat gelukkig ook werkte uiteindelijk.
En ook gister weer dressuurles. En wat ging dat weer méga fijn zeg! Instructrice is al richting Z2 aan het denken en is van mening dat we binnenkort moeten gaan kijken of we de wissels er goed op kunnen krijgen. En in de les zijn we bezig geweest met werken richting pirouette in galop

En nog een fotootje van afgelopen zondag