Fleury, wat een vooruitgang hebben jullie weer geboekt sinds jullie dieptepunt. Ik hoop dat dat je ook motivatie geeft om goed voor jezelf te blijven zorgen.
Marjolein, herkenbaar die pissigheid als het moeilijk wordt, ik heb ook zo'n merrie.
Met tijd, geduld en toewijding wordt het steeds wel een beetje beter, maar het kan wel frustrerend zijn.
MyWishMax, wat een prachtige resultaten, gefeliciteerd!
Ik heb niet zoveel inhoudelijks te melden, Gen heeft haar jaarlijkse APK weer gehad van inenting, tandarts, zadelmaker en fysiotherapeut. Geen grote bijzonderheden tegengekomen, nu weer opbouwen.

en wel tof dat ik heb kunnen afsluiten met een nieuw PR

Het is zo dubbel, het M1 niveau moet echt vanuit onze tenen komen en als we ook maar een klein foutje hebben, dan zijn we al geen winstpunt meer waard.. Maar aan de andere kant, nu kunnen we haar nog meenemen en we hebben er plezier in.. Binnenkort wordt het na m'n werk te donker om nog te kunnen trainen, we hebben alleen een buitenbakje met een beroerde bodem en voor verlichting betalen we behoorlijk veel per keer met een muntensysteem, dus eigenlijk niet zoveel zin in.
Ook is het voor mij nu wat makkelijker met vervoer omdat mijn moeder thuiszit omdat haar werk stil ligt door corona, en ik altijd afhankelijk ben van haar auto en haar hulp.. Dus ergens toch maar besloten deze maand nog even proefjes te rijden, zonder enige verwachting en gewoon voor de lol.
Gelukkig rijden wij proef 15 en 16 nog in oktober, scheelt weer nieuwe proeven stampen. Mijn moeder heeft stress van voorlezen, dus sinds een half jaar besloten dat ik alles uit mijn hoofd ga rijden en dat bevalt goed. Ik merk ook dat ik er bewuster van ga rijden in mijn proeven.