Braaf! Alvast veel menplezier gewenst met DC. Je ziet DC er nog wel over nadenken, van wat er nu achter hangt. Maar dat komt wel goed. Even je lengte van je strengen checken, kan zijn dat het komt door dat het de buiten zijde is in de bocht, maar hij lijkt met het schoftje te trekken ipv de strengen.
Belker
Geplaatst: 23-11-14 19:31
Klopt Sjolvir, dat viel me ook op. Ik moet even mijn andere strengen er aan doen, die hebben wel de juiste maat. Ik had verwacht dat ik het lamoen langer moest maken, maar dit paste. Deze strengen zijn net te lang. Ach, nu zo veel mogelijk met nEt niet kloppende dingen beleren, dan valt het straks alleen maar mee.
Kady1
Geplaatst: 23-11-14 20:24
Van de koets heb ik geen verstand dus tips over de strengen heb ik niet haha. Maar vind het er wel leuk uit zien op het filmpje.
Ik heb sinds vorige week wel een paard er bij voor mezelf. Het eerste paard sinds 5 jr dat ik ook echt voor mezelf koop. In 2010 ook een paard voor mezelf gekocht maar helaas alleen maar elende mee gehad en uiteindelijk gezegd hier ga ik niet mee verder. Op de een of andere manier heb ik altijd pech als ik iets echt voor mezelf koop. Maar het paard wat ik nu actief in de sport rijd is niet meer de jongste en hoop er nog lang plezier van te hebben maar op gegeven moment is op is op (en hij is niet van mij). Ik heb nu een 3,5 jarige gekocht Onbeleerd zodat ik er geen fouten / problemen van een ander uit hoef te rijden.
Ik hoop een of 2 ponys terug te kunnen kopen voor de handel en als er eentje met potentie bij zit mag deze ook weer langer blijven om in de sport te rijden. Dus hppelijk kan ik wat leuks vinden.
Eigen paard is er dus al weer, lekker, kan je fijn mee aan de slag.
Aangezien aantal hier wel soort van uit mijn regio komen. Misschien nog leuk voor iemand hier? Proefgerichte clinic 13 december van Jeffrey Heysteck. 20 minuten 35 euro, zelf camera man/vrouw meenemen. Info op FB pagina van RV Beyeart in Alblasserdam.
Springen ging gisteren top, maar dressuur, argghhh...
voor het mooie ben ik wel te groot. Maar we hebben samen lol en dat is het belangrijkste.
Ik start mijn pony nu in het L2
ambre
Geplaatst: 29-11-14 18:11
Ik heb vandaag met mijn rooie tuinkabouter aan een 35+ wedstrijd meegedaan. Gewoon een B proefje gereden en ik heb maar 2x op haar voorhoofd kunnen kijken. Nog wel 6 mtr lang,maar ze was braaf en zelfs nog alleen op de kar gestaan toen de ander moest lopen. Doel behaald,nu lekker verder oefenen!
Ik vind het wel meevallen hoor Danique!Kan makkelijk.
dan is een E-pony inderdaad wel een stukje lager...
ik ga dinsdag als ie zuiver loopt ook op een van 1.80 of zo... omdat ik wil bewijzen dat iemand anders dan de instructie hem ook ontspannen en nageeflijk kan rijden
heb er nu 2 ruiters op zien rijden die het niet lekker lukte... Ik wil kijken of het mij wel lukt
Nee dit is een KWPNer,een Negro x Elcaro. Deze heeft het lijf van een grote,maar de pootjes van een kleintje. Maar 1.52 hoog,gelukkig ben ik ook niet zo groot. Ik hou sowieso niet van hele grote paarden,1.65 vind ik hoog zat.
Wij hebben hier meegedaan met een onderlinge wedstrijd met de meiden die ze door de weeks regelmatig rijden. Het was erg koud maar zo leuk. Die gespannen bekkies en de verassing aan het einde van de dag bij de prijsuitreiking. Jojo 1e en dat voor een onervaren pony waar we nog geen 2 maanden mee aan de slag zijn.
Ik ben lef aan t verzamelen om mijn die smurf van mij een springwedstrijdje op de manege mee te doen
Als ik me op ga geven zal ik waarschijnlijk voor de 40 cm of zo gaan... Medisch gezien is springen niet de meest handige optie in het paardrijden voor mij
Hier was de prijsuitreiking ook een verrassing. De hele groep zat bij elkaar en mijn zus was met mijn Welsh 2de met 206 en ik 1ste met 217. We hebben er smakelijk om gelachen!
Danique, dat past prima hoor, maar naast je 1.78 zal deze wel klein lijken ja.
Ambre, leuke rooie en zo te horen geslaagd uitje, met allerlei nieuwe ervaringen voor de rooie.
Jury, leuk he!? Als die kids zo'n lol hebben op wedstrijd.
Hier heeft Toobs best wel zijn best gedaan. 1e in de dressuur en in de vaardigheid (beiden 1 proef). 200 punten, dus hij is nu voor de wagen M start gerechtigd, jippie!!