We mogen van de week een singel proberen en weer wat aan t werk zetten en opbouwen

Vanavond maar eens aan de longe en dan morgen aan de longe met een singeltje
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marietje35 schreef:@ Ynskek; wat had ze precies dan? Fijn dat je weer iets mag doen.
Nog 10 minuten Mirjam
keshia schreef:Ynsek, en eerst naar huis brengen? Of starten jullie zover uit de buurt? Bij ons houden ze daar vaak geen rekening mee.. enkel als je 2 paarden start, dat je genoeg tijd hebt om.te wisselen. Wel enorm lastig als je paard niet op.de trailer wil blijven staan. Die van mij brak eerder ook wel de tent af.. en nog wel eens onderweg als ik per ongeluk wat harder moet remmen.. dan trapt ze de klep er bijna af..![]()
Maar verder heeft ze het maar te doen met wat ze krijgt.. als ik echt lang moet wachten breng ik haar vaak naar stal terug.. maar als het te ver is, dan heeft ze pech gehad en staat ze wat langer op de trailer
Buxy schreef:Ik geef ook wel eens wensen aan bij aanmelding maar meestal wordt daar inderdaad niet zo veel mee gedaan (bij eigen vereniging vaak wel maar dat is wellicht iets anders)
Als het dicht bij is wil ik wel eens terug rijden anders kan hij gewoon op de vrachtwagen wachten daar heeft ie eigenlijk weinig problemen mee. En met een hooi net erbij is ie helemaal tevreden.