Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:45

Sakura789 schreef:
PSvanLot schreef:
Succes allemaal!

Ik heb weer de hoop M2 proeven ontvangen voor morgen. Ben benieuwd.

Wilde een nieuwe instructieset en die heb ik met alle filmpjes beoordelen al ruim bij elkaar verdiend ;)

Helemaal verdiend!

Gisteren proef in een nieuwe klasse opgenomen, dus kan straks weer gaan kijken!

Film op één na zwaarste met de laatste iphone. Dan duurt het uploaden ongeveer met alles bij elkaar 5 minuten. Eerste keer springt ie eruit en alle tweede keren ging het wel goed!

<3

Maurits0407

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 09:05

Nog meer mensen die op de uitslag van M1 28 mei wachten?

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 09:08

iris0407 schreef:
Nog meer mensen die op de uitslag van M1 28 mei wachten?

Jep!

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 09:08

Ja, ik ook!

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 09:10

Ik wacht op L2 van 28-5 en M1 van 4-6

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 09:14

Ik ga vanmiddag aan de slag met een aantal proeven L2 voor 4 juni...

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 09:16

WenK schreef:

Daar zit wellicht mijn vos tussen :D

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 09:17

WenK schreef:

En misschien mijn pony tussen de paarden :j

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 09:19

Spannend!

Maurits0407

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 09:22

Oke :)

Dacht al dat ik verkeerd keek ofzo.....

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 09:27

Iemand die toevallig ook B paarden 4 juni jureert? O:)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 09:38

Annetje schreef:
Hebben jullie ook in de paardrijden-app dat je een proef van iemand kan zien? :+ ik vroeg me af of het een foutje was of dat het als voorbeeld is. Het staat bij mij bij 'nieuw '. Het is een m1-proef van 4-6.

[ [url=m/03lUwy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb het gisteren via de app ook al aan de knhs gevraagd, maar die reageren er niet op. Ik vind het niet zo nodig dat een willekeurig iemand mijn filmpje zo te zien krijgt, inclusief paspoort en dergelijke.

Oh wat erg zeg. Het staat er indd nog steeds op.. lijkt mij ook een foutje. Zou er zelf niet zo goed op gaan. Anderzijds heeft de knhs in hun voorwaarden staan dat ze filmpjes mogen gebruiken :+

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 09:50

Noujaa dat vind ik ook heel raar !!
Maar betekend wel dat ze nu de filmpjes van 4-6 aan het beoordelen zijn

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 09:54

Ik vind het ook erg bijzonder... Wat ik me wel afvroeg bij haar filmpje, die intro is toch niet goed? Het paspoort zie je maar heel even, je ziet niet de eerste pagina en bij het rondje om het paard zie ik meer ruiter dan paard. Ik dacht dat het filmpje ter illustratie was, maar blijkbaar is het ergens een foutje. Ik had het al geappt naar de knhs, maar heb er geen reactie op gehad. Op mijn vraag daarna, of mijn filmpje aangekomen was, heb ik wel een bericht gehad.

Mijn filmpjes waren trouwens iets over de 6 minuten. Ik had in full HD gefilmd, maar dan kreeg ik het niet doorgestuurd. Ik heb het filmpje via de telefoon kleiner moeten maken en zo door kunnen sturen. Uiteindelijk was het fimpje 700 mb ongeveer, voor het verkleinen was het iets in gb.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:01

Heb vanochtend ook dat filmpje zitten te bekijken, lijkt me niet dat dat de bedoeling is. (En ik vind persoonlijk een hemdje ook niet zo netjes voor een proefje, ook al is de amazone gezegend met een super figuurtje)

Phoeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:04

@Annetje wanneer heb jij dat berichtje gestuurd aan de KNHS als ik vragen mag? Ik heb vrijdag een berichtje gestuurd om te kijken of mijn filmpje goed is aangekomen, maar ik heb nog geen reactie gehad

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:07

Phoeboe schreef:
@Annetje wanneer heb jij dat berichtje gestuurd aan de KNHS als ik vragen mag? Ik heb vrijdag een berichtje gestuurd om te kijken of mijn filmpje goed is aangekomen, maar ik heb nog geen reactie gehad

Gisteren om half 9 en om 12 uur had ik antwoord. Filmpje was toen niet gelukt. Nog een keer geprobeerd en om 1 uur een bericht gestuurd. Daarna bericht over dat m2-proefje gestuurd om 3 uur en ik kreeg om half 4 bericht dat mijn filmpje nu wel gelukt was.
Heb je wel je gegevens erbij gezet? Je moet alles wat je bij het filmpje moet invullen, ook in de app erbij zetten, las ik ergens. Op die manier kunnen ze het makkelijk opzoeken.

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:10

Annetje schreef:
Ik vind het ook erg bijzonder... Wat ik me wel afvroeg bij haar filmpje, die intro is toch niet goed? Het paspoort zie je maar heel even, je ziet niet de eerste pagina en bij het rondje om het paard zie ik meer ruiter dan paard. Ik dacht dat het filmpje ter illustratie was, maar blijkbaar is het ergens een foutje.

Ja lijkt mij ook niet helemaal goed.. paspoort is zo nooit te lezen en het lijkt alsof ze veel haast hadden. Wel grappig om te zien hoe anderen het doen, maar denk dat ik zelf de intro beter heb gedaan. :Y)

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:10

Nu was ik natuurlijk nieuwsgierig dus heb ook even gekeken. Ik zou het overigens echt niet tof vinden als de KNHS mijn filmpje zo online zou zetten. Iig niet inclusief filmen paspoort en noemen van mijn naam en combinummer. Verder zou ik zelf ook niet zo blij zijn met deze proef maar gelukkig ben ik geen jury :=

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:13

Ik heb het filmpje niet echt bekeken, alleen halverwege aangeklikt en ik schrok van de kwaliteit. Mijn video is thuis haarscherp, ook helemaal achterin. Vraag me nu af of die na het uploaden ook zo slecht is geworden...

MarryAnneR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:13

Nou hier zitten we nog te wachten op een antwoord waarom we uitgesloten zijn. Status staat op verwerkt maar verder niets te zien met een reden. Wellicht zijn de paarden door elkaar gehaald ofzo

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:14

Ik heb het filmpje gezien. Het lijkt mij niet fijn als dit gebeurd, maar misschien hebben ze haar toestemming gevraagd en heeft zij ja gezegd. Ik snap nu wel dat het voor de jury's enorm lastig is om te jureren wbt kwaliteit. Waarschijnlijk was dit filmpje een goede kwaliteit, maar toen ik hem afspeelde kon ik bij de A niet meer zien dan een vage vlek. Ik hoop dat ze er nog iets op gaan bedenken dat de kwaliteit behouden blijft in het opsturen van de filmpjes.

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:19

Lijkt me niet.. is nou niet echt een voorbeeld filmpje :))

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:20

Ik schrok ook, Ik kon via mijn telefoon amper wat zien! Dat had ik niet verwacht en ik hoop dat mijn filmpje beter is van kwaliteit. Ik heb nu mijn camera instellingen naar 1080p met 60fps gezet. Of is 4K echt nodig?
Laatst bijgewerkt door Danique07 op 09-06-20 10:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:25

Ik vind het nu niet echt aardig om kritiek op de ruiter en de gereden proef te hebben. Misschien staat het filmpje er wel op buiten haar weten om. Als mijn filmpje zo ineens op de app op komt poppen, hoop ik toch dat jullie ook een beetje lief zijn. Ik weet zelf ook wel waar de fouten zitten en dat is bij dit meisje vast niet anders. ;)

Ik probeer tussen alle berichten hier te vinden hoe ik straks de uitslag en mijn coupon kan vinden. Kan iemand het nog een keer voor de honderdste keer noemen?
Laatst bijgewerkt door Annetje op 09-06-20 10:25, in het totaal 1 keer bewerkt