[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

paljaslaura

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 15:51

Hopelijk zit je er snel weer op elke! Welke crossen heb je op de planning?
Succesvol weekend dus Anne, gefeliciteerd!

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:53

Super Anne!!! gefeliciteerd

Gistermiddag met succes een embryo ! :D en meteen overgezet in de draagmoeder. Volgende week de controle. Blijft spannend en hopelijk blijft het mooi zitten! Wel voor Gucci even een wedstrijd pauze gedaan daardoor. Trainingen/ lessen wel gewoon mee doorgegaan. Maar ga in juni wel weer een keer op wedstrijd met haar. Ga morgen middag met de andere twee in de buurt op wedstrijd.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 13:51

Fijn Marijke *\o/*

Hier hebben we zondag gecrosst. Niet de beste voorbereiding gehad, de week ervoor maar weer eens voor het eerst 1,5 maand een sprongetje gemaakt :+ De keer ervoor een beetje bang geworden van dat raketportret, maar ging heel fijn.
Cross hadden we 2 stops, ze was ook een beetje spooky op de bodem en dat bleef een beetje hangen. 2e waterbak was die stop echt dom, ze had al natte voeten. Maarja druk ineens daar ook en steil naar beneden, een rake klap verder en ze liep er poeslief in :=

Vandaag even lekker lostgewerkt met wat in-uitjes, was al een hele tijd terug dat we dat gedaan hadden. Was vergeten dat dat zo leuk is :))

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 15:24

Toch lekker bezig goldie ondanks de voorbereiding!
Ik wilde ook starten maar ze hadden nu precies de week ervoor vrij vanwege de fysio dus dat was niet zo heel handig :(
Spannend Marijke!

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 22:44

Sorry voor mijn afwezigheid dames. Erg druk gehad en op een of andere manier schoot Bokt er even bij in.

Hoe gaat het hier?

Goldie, knap dat je dan zo even die cross rijdt! Ik doe het je niet na hoor haha. En in-uitjes is ook echt een hele leuke training! Ga ik binnenkort ook maar weer eens doen.

Spannend Marijke!

Hier gaat alles eigenlijk heel goed. Cooper doet het ook echt top. Helaas erg druk met werk en daardoor afgelopen periode niet veel gestart maar in de les doet ze het super! :j En we hebben ook onze eerste crosstraining gehad. Deed ze ook super dus ik ben helemaal blij. :D

Ik heb het al eens gevraagd geloof ik maar er gaan geen mensen van hier naar de Almelose ruiterdagen toch?

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:46

Nee ik ga daar niet naartoe. Wel aan gedacht maar ik kan het momenteel ook niet bolwerken. Ook net wat te veel drukte. Weet ook niet of het outdoor seizoen nog gaan lukken om een keer internationaal te starten. Baal een beetje maar klaar moet ook een grens trekken als ik het niet meer allemaal samen kan doen moet ik keuzen maken.

Wel afgelopen woensdagmiddag op wedstrijd geweest met twee. De grote weer mee eerst toch maar een rondje L mooi simpel foutloos en barage foutloos 2de prijs. Daarna rondje M stom balkje op hindernis 1, denk dat ze haar ff vergiste in de hoogte haha daarna heel fijn rond gesprongen. Ze pakt het echt heel gemakkelijk weer op! Daarna moest ik heel snel Ivonne klaar maken. Die was wel oké beetje tam voor haar doen. Voor de eerste keer meteen M gestart. Eerste parcours was ze opeens heel kijkerig dus moest 1x opnieuw aanrijden halverwege het parcours want ja stel je voor dat die blokken je opeten haha. Tweede parcours veel fijner wel te traag gereden en 1 foutje + tijdfouten. We bouwen het rustig verder op. Dan komt het vast goed van t zomer in Ermelo.
Was wel goed warm zeg woensdagmiddag! ben wel twee kilo zweet kwijt geraakt haha. Gucci bewust niet meegenomen vanwege het spoelen en dinsdagavond training gehad met haar dat ze wel heel fijn deed. Over paar weken neem ik haar weer mee.

@Goldie: Netjes hoor je cross ondanks dat je voor je gevoel niet zo'n top voorbereiding had maar je hebt het toch gedaan! stoer! en ja hé natte voeten is voor merries soms wel een dingetje haha!! :P

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:55

Nou de mijne staat thuis altijd te spelen in de plassen, dus dan heeft ze er ineens geen moeite mee :')

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 11:15

haha wat een dametje :P :))
Dat had ik woensdagmiddag de inrijbak stonden grote plassen in. Ik met mijn goede gedrag beide paarden nog gewassen en witte benen gewassen. De grote vond het extra leuk lekker door de plassen stampen doei witte benen haha. Tutje Ivonne vond het minder grappig. Dat is zo'n miep in het land loopt ze het liefst ook met een boog eromheen :P

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 12:08

Fijn dat ze het goed deden Marijke en warm was het zeker! Ik heb de hele week in de avond na 8en gereden.

Ik zit te twijfelen om Mick ook nog op te geven voor SGW Ede op 17 juni, hebben de 23e ook al Vlietlanden staan, word dat te gortig? Of Vlietland dan alleen met Gismo en Ede alleen met Mickey.... Keuzes hahaha

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 12:27

Nann ik ga wel :) Is van mijn vereniging en woon praktisch naast het terrein:)

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 12:41

paljaslaura schreef:
Fijn dat ze het goed deden Marijke en warm was het zeker! Ik heb de hele week in de avond na 8en gereden.

Ik zit te twijfelen om Mick ook nog op te geven voor SGW Ede op 17 juni, hebben de 23e ook al Vlietlanden staan, word dat te gortig? Of Vlietland dan alleen met Gismo en Ede alleen met Mickey.... Keuzes hahaha

Dat kan prima toch? Lijkt me meer dan genoeg tijd tussen zitten :j

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 22:15

Ben ook weer terug. Ba 5 maanden weer gestart. 1e parcours was meer zo van o hindernis. O publiek. O nog een hindernis en toen was het opeens van o oliebol hindernis. Dus sliding stop. Wel 72 voor stijl en dat is voor mij met dit paard haast een record.

2e parcours was 2 fasen speciaal. Voor mijn gevoel niet langzaam gereden, maar 2 tijdfouten in de 1e fase.

Volgende keer beter en zal het filmpje eens goed bestuderen.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 01:11

Ik heb zondag ook weer eens een cross. Lachen! NK Veteranencross in Renswoude.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 07:21

Succes Anne!!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 08:29

Oh klinkt goed als eeen come back wedstrijd!!

Succes Anne!

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 10:40

Toch netjes na lang niet gestart te hebben.
Leuk Anne succes!

Ik heb nu dan ede ingeschreven met Gismo. Vlietland met beide en de scouting dag van Tim Limps met Mick dus dan hebben ze beide een keer twee keer achter elkaar. Lekkere crossmaand haha

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 10:42

Ben benieuwd wat die hele scouting inhoud. Lekker geplant ook zo voor SGW Renswoude.

Zit nu live mee te kijken naar Renswoude, maar zelfs ik kan beter filmen. Heb er niks aan.

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 14:00

72 stijlpunten is netjes Lithya! Ga je nu weer vaker starten?

Leuk Anne, succes!

Leuke plannen Lau!

Wij hebben net gestart in Westervoort. Toch eerst bb gestart en zowaar vijfde geworden. Bb was niet nodig maar vind het op 1 of andere manier een spannende locatie en vond bb ervoor fijner. En in de B ging het iets minder, ze was wat onrustiger doordat iemand zn paard naast ons een behoorlijke tik gaf. Maar verder niet slecht gereden, het resulteerde in een balkje omdat ik te dicht kwam.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 20:30

Geen slecht resultaat toch Nann?

Klinkt goed Laura!!

Die scouting klinkt allemaal wel heel groots.

Ja bedoeling is dat ik wel weer meer ga starten. Ben weer druk aan het lessenx dus hopelijk een volgende keer wat fijner te rijden in het parcours. Wel 2 mooie foto’s er aan over gehouden

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 20:47

Lekker toch Nann!
Foto’s zijn altijd leuk :j

Die dag ben ik ook benieuwd naar. Het was maar 15 euro dus dan vind ik het wel een leuke ervaring voor dat geld.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 20:50

Oh dat is idd nirt veel geld. Ik rij de week erna de cross. Dus vind het zo dubbel om te doen.. maat misschien is het wel leuk om als training te doen. Want een training wil ik nog wel doen.
Maar bedenk ik weet lekker laat

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 21:13

Netjes toch!

Vandaag gedressuurd, fijn gereden maar helaas geen winst. Volgende week nog een rondje B en L en dan eindelijk de Almelose Ruiterdagen *\o/*

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 22:09

Goed lithya, mooi begin!!

Leuk Anne, nog paar jaar dan doe ik ook mee hihi

Leuk Laura, ben benieuwd wat het allemaal inhoud!

Goed bezig Nann!

Ik heb vandaag weer rondje bos gedaan . Mijn knie is kapot dus daar wordt een MRI scan van gemaakt.. tot die tijd is draven/ licht rijden wat pijnlijk. Maar ik werd echt chagrijnig dat ik al zo lang niet heb gereden. Dan maar door de pijn heen bijten hihi

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 22:16

Onze merrie flikt het weer. Veulen staat er weer naast. Dit keer een hengstje.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 23:05

Gefeliciteerd