Heftig van dat 2 weken niet kunnen lopen, goed dat je moeder dat verbied dan! Daar heb ik dan weer geen last van.
En bedoelde inderdaad de s&t, ik ging ook pas kijken naar iets toen het hulpmiddel was, of stoppen met Karel
Die had op een gegeven moment door dat trekken op links = niet meer werken want ze kan niks meer. Ja dan is de lol er wel snel af. Gelukkig nu dus bijna weer helemaal opgelost. Maar voor mij wel fijner als ik ook op wedstrijd met s&t kan rijden, als hij dan een keer te rennerig/stout oid is ik dan niet een week met een half lamme arm hoef te lopen. We werken er hard aan, heb nu de wedstrijdplanning rond t/m november, en als ik dan 3 oktober mijn laatste M1 puntje haal zijn dat al 6 proeven in de M2. We kunnen beter een HK topic beginnen aka de kneusjes club oid
MyWishMax: heb je afgelopen nacht beter geslapen?
Fleury: ook wel leuk een selectiemoment, en wie weet
Marjolein: zo te lezen ben je lekker constructief aan het trainen! En zou wel heel tof zijn als het merrieveulen en je die met een leeftijdsgenootje lekker aan huis kan houden!
Had je dan dit jaar een veulen van de KWPN merrie, die had je drachtig gekocht toch?
Ik heb gisteren echt fijn gereden met Karel, hij was heerlijk los en soepel
In het begin als ie iets sterk op links wilde worden even mijn handen wat omhoog gedaan zodat hij de stang iets voelde, was het ook zo weer klaar. Op het einde is het gelukt om beide kanten op een vliegende wissel te springen
De eerste poging lukt nog niet, dus een proefje komen we absoluut niet rond
Maar wel heel blij dat hij weer meedenkt en dan gaat proberen, hij bleef ook mooi ontspannen. Dat laat ik dus nu weer voor een week. Over het werken met voedselbeloning ben ik wel heel enthousiast, vind het zelf ook leuk als ie iets extra goed doet ook extra te kunnen belonen. 
Hier is amper een druppel gevallen.
ik heb inmiddels maandag weer een fijne les gehad,2 concrete tips waarmee ik oefeningen echt kan verbeteren
en vandaag ook weer lekker getraind, zijgangen verbeteren nog steeds en scherper maken gaat ook goed. Beiden nog steeds work in progress hoor
echt niet ideaal. Had er ook geen rekening mee gehouden dat de M 's avonds zou zijn. Maargoed, het is niet anders.
Ik ben daarin wat makkelijker of leg mijn lat lager maar misschien ook omdat ik niet meer veel van Vera verwacht? 

ik vind vooral haar nek weer een stuk ronder worden en het wordt weer meer een compacte pony. Dat geeft ook motivatie om door te blijven gaan want het is echt heel erg zwaar en ik denk echt 100 keer dat ik het niet meer aan kan en dan ga ik toch. En dan is het fijn om als resultaat een mooie pony te hebben die ook makkelijker loopt.