Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 15:42

Maeike1979 schreef:
MarryAnneR schreef:
Ik heb net de van de 28e een uitslag binnen daarbij nog in verwerking maar bij details staat uitgesloten

Uitgesloten als in niet gejureerd? Ook enig idee waarom? -O-
Ik ben in mijn filmpje vergeten de datum te noemen, geen idee hoe streng ze zijn maar zou ook een reden kunnen zijn om uit te sluiten wellicht :-(

Heb ik ook een keer gehad, was geen probleem. Is gewoon beoordeeld :)

Ik wacht ook nog op een uitslag van 28-05.
Dit weekend naar 2 meetmomenten geweest, dat vind ik toch een stuk fijner dan filmen.
Zeker met de andere proeven deze maand in de L2, die liggen mij en mijn paard net wat beter.

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 16:01

Geen idee of jullie er wat aan hebben, maar ik kom net tot de ontdekking dat er blijkbaar wél al een uitslag in het systeem stond, maar de datum automatisch op 14-05-2020 stond.. door dat aan te passen naar vandaag zie ik ineens wél wat (zie screenshot) alleen nog geen protocol. Blij dat ik een winstpuntje er bij heb, maar vond die proef beduidend beter gaan dan die ervoor.. dus heel benieuwd naar het protocol!

Afbeelding

Carolyn8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 16:10

21 mei M2 heb ik net binnen. Blij met de punten:)

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 16:16

MisticRider schreef:
Wij wachten hier inmiddels al op 4 uitslagen, 1 van mijzelf, de pilot voor het Z1 van de 28ste. Heeft iemand al resultaten terug van het Z of het Z beoordeeld? Ben erg benieuwd!

Ik heb het samen met een vriendinnetje gedaan, die wacht er inmiddels al op 3, die van de 14e, 21e en 28ste...

We blijven gewoon duimen dat we deze week meer horen :D

Ik heb toevallig vrijdag 1 zz licht proef gehad om te beoordelen

dell_1

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 16:18

Op wat voor resolutie kun je het beste filmen (iPhone)?

Caaroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 16:29

Ik volg dit topic al een hele tijd en vandaag mocht ook ik dan eindelijk een proef opnemen! Ik vond het ontzettend leuk, de eerste 'wedstrijd' in 6 jaar tijd voor mij, en ook gelijk de eerste keer met dit paard. Voor mij zijn die online wedstrijden heel fijn om mee op te starten. Lekker op vertrouwd terrein en zo ben ik niet afhankelijk van iemand die ons met de trailer moet taxiën *\o/* Filmen en uploaden ging hier heel soepel (te soepel??? haha). Als het filmpje echt zo achteruit gaat in kwaliteit, hoop ik alleen wel dat ik nog zichtbaar blijf achterin de bak met een donker paard.

Als ik jullie ervaringen zo lees, zal ik de punten gewoon maar rustig afwachten, ben echt mega benieuwd!

Zo hupsten wij vandaag rond (dat scharen doet ie minder als er geen merrie achter de E staat... stinkerd :+ )
Afbeelding

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 16:33

lshannah schreef:
Geen idee of jullie er wat aan hebben, maar ik kom net tot de ontdekking dat er blijkbaar wél al een uitslag in het systeem stond, maar de datum automatisch op 14-05-2020 stond.. door dat aan te passen naar vandaag zie ik ineens wél wat (zie screenshot) alleen nog geen protocol. Blij dat ik een winstpuntje er bij heb, maar vond die proef beduidend beter gaan dan die ervoor.. dus heel benieuwd naar het protocol!

[ [url=m/yJLd5D.png]Afbeelding[/url] ]

Ik had goede hoop, maar hier staat de datum wel goed en helaas nog steeds geen resultaat binnen ;( Zal vandaag ook wel niet meer gaan lukken. Op naar morgen dan maar!

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 16:34

daffodil schreef:
MerleSimone schreef:
Ik vind het nu toch wel een beetje frustrerend worden.. Zeker nu er na het weekend wel uitslagen van de 28e worden vrijgegeven maar de 21e nog steeds wachten. En volgens mij zijn dat er nog best een aantal. Dat is nu toch echt een goede 2 weken, namelijk vandaag de 11e werkdag na sluiting.

@daffodil heeft die storing te maken gehad met de filmpjes ofzo? Want die van de 28e komen er blijkbaar wel door? Of weet jij ook niet meer :o

Nee ik weet het dit keer niet, heb net zelf wel een partij van 4 juni gedaan (alleen M2) dus de voortgang zit er echt wel in maar misschien blijft er een deel hangen.

De storing zat m inderdaad in de filmpjes aan de protocollen hangen. Dat lukte niet waardoor de jurys het filmpje niet konden zien. Dat is nu voor een deel opgelost, de link werkt nog steeds niet direct maar wel als ik m inkopieer in de browser. Ik denk dat er echt nog een inhaalslag gedaan moet worden voor die kleine twee weken storing.

Ik snap overigens wel dat dat irritant is, zeker als je benieuwd bent naar de feedback en dit mee wil nemen in je volgende proef!

Toevallig een grote koffievos gehad in een binnenbak zou grappig zijn

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 16:35

dell_1 schreef:

Ik weet niet of het het beste is maar ik heb hem op 1080p op 30fps staan.

MarryAnneR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 17:22

Yvank_ schreef:
Uitgesloten betekend normaliter dat er iets gebeurde wat niet kan/mag. Zoals uit de baan springen harnachement niet op orde. Paard onregelmatig etc.

Ik zou het niet weten want ik zie nog geen protocol of iets dergelijks.. en nee bovenstaande dingen waren niet aan de orde.. ik ben zelf nu ook reuze benieuwd waarom dit zo zou zijn.

Ik wacht maar af

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 22:28

_Anneruth schreef:
dell_1 schreef:

Is dat de hoogste resolutie voor je telefoon?
Ik heb hem op 4K op 60fps (iPhone XR). Hoe hoger hoe beter, denk ik dan maar :+

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 22:36

Wij hebben net ons filmpje voor de 11 opgestuurd.. Duurde weer ruim 50 minuten :Y)

Helaas nog geen uitslag van het vorige filmpje dus dat jammer genoeg niet mee kunnen nemen in deze :o

horzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 22:37

Hier vandaag het protocol van 28 mei binnen, punten had ik halverwege vorige week ergens al. Stond niet heel veel op maar dat vind ik niet zo erg. Wel wat vriendelijke woorden en 204.5, iets minder dan vorige keer maar prima. Volgende keer maar een rondje Z1 proberen <<)

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 22:47

horzel schreef:
Hier vandaag het protocol van 28 mei binnen, punten had ik halverwege vorige week ergens al. Stond niet heel veel op maar dat vind ik niet zo erg. Wel wat vriendelijke woorden en 204.5, iets minder dan vorige keer maar prima. Volgende keer maar een rondje Z1 proberen <<)

Grappig,ik kom nog uit de 156 punten winstpunt tijd met de wedstrijden. Maar ooit 4 wedstrijden met de 180 punten winstpunt gereden en toen niet meer. Ik moet wel wennen aan die halve punten. Grappig om te zien. Ik ben benieuwd naar mijn punten. Ga er toch vanuit dat de KNHS alles een beetje op volgorde blijft afhandelen??

Hier paard weer ingevlochten voor morgen opnemen. Ben benieuwd

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 23:40

Succes allemaal!

Ik heb weer de hoop M2 proeven ontvangen voor morgen. Ben benieuwd.

Wilde een nieuwe instructieset en die heb ik met alle filmpjes beoordelen al ruim bij elkaar verdiend ;)

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 06:04

Dispar_Vulgo schreef:
_Anneruth schreef:

Nee, is niet het hoogste, dat is 4K. Als je bij je instellingen kijkt, zie je dat 4K op 60fps 350 MB per minuut is. Ik ben bang dat een filmpje van 6 minuten dan wel heel zwaar is voor het uploaden.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 07:17

Hebben jullie ook in de paardrijden-app dat je een proef van iemand kan zien? :+ ik vroeg me af of het een foutje was of dat het als voorbeeld is. Het staat bij mij bij 'nieuw '. Het is een m1-proef van 4-6.

Afbeelding

Ik heb het gisteren via de app ook al aan de knhs gevraagd, maar die reageren er niet op. Ik vind het niet zo nodig dat een willekeurig iemand mijn filmpje zo te zien krijgt, inclusief paspoort en dergelijke.

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 07:30

Ja dat zelfde filmpje heb ik ook op de paardrijden app staan. Neem aan dat dit een fout is.

@Psvanlot dat is nog eens leuk bij elkaar sparen op deze manier

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 07:30

Ik heb hem er ook in staan, zelfde filmpje. Ik heb het idee dat het niet helemaal de bedoeling is.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 07:33

Ik kan dat filmpje ook zien inderdaad. Lijkt me niet helemaal de bedoeling. Heb de KNHS maar even een berichtje gestuurd.

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:02

PSvanLot schreef:
Succes allemaal!

Ik heb weer de hoop M2 proeven ontvangen voor morgen. Ben benieuwd.

Wilde een nieuwe instructieset en die heb ik met alle filmpjes beoordelen al ruim bij elkaar verdiend ;)

Helemaal verdiend!

Gisteren proef in een nieuwe klasse opgenomen, dus kan straks weer gaan kijken!

Film op één na zwaarste met de laatste iphone. Dan duurt het uploaden ongeveer met alles bij elkaar 5 minuten. Eerste keer springt ie eruit en alle tweede keren ging het wel goed!

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:21

_Anneruth schreef:
Dispar_Vulgo schreef:

Nee, is niet het hoogste, dat is 4K. Als je bij je instellingen kijkt, zie je dat 4K op 60fps 350 MB per minuut is. Ik ben bang dat een filmpje van 6 minuten dan wel heel zwaar is voor het uploaden.

Ik heb er geen problemen mee. Mijn filmpjes zijn rond 2,5 tot 3,5 GB (6 minuten).
Heb al stuk of 4x mee gedaan en geen problemen met uploaden.

Maar anders kan je ook nog middenweg doen. 4K met 30pfs bijvoorbeeld

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:26

Sakura789 schreef:
Film op één na zwaarste met de laatste iphone. Dan duurt het uploaden ongeveer met alles bij elkaar 5 minuten. Eerste keer springt ie eruit en alle tweede keren ging het wel goed!

Ik heb een iPhone Xs, ik zie nergens waar ik kan instellen wat de kwaliteit van filmen is? Of kan ik dat ook niet?

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:28

Sanet schreef:
Sakura789 schreef:

Ik heb een iPhone Xs, ik zie nergens waar ik kan instellen wat de kwaliteit van filmen is? Of kan ik dat ook niet?

Via instellingen naar camera gaan.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:31

_Anneruth schreef:
Sanet schreef:

Via instellingen naar camera gaan.

Aaaah! Danku!
Ook wel fijn als je stills uit je filmpjes wilt pakken dat het hogere kwaliteit is :) (even ongerelateerd aan dit topic).