Maar wat is nou de bedoeling? Een gewoon parcour en een ´handige ruiter´ ofzo parcour?
En je wordt onder het zadel beoordeeld?
Ik wil de volgende keer ook meedoen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cioccolato schreef:Het ziet er wel erg gaaf uit!
Maar wat is nou de bedoeling? Een gewoon parcour en een ´handige ruiter´ ofzo parcour?
En je wordt onder het zadel beoordeeld?
Ik wil de volgende keer ook meedoen
)

Ik ga me daar ook eens in verdiepen, lijkt me best heel leuk.
Maar ben wel heel trots dat hij als pony zo stoer tussen de paarden meeloopt. Dressuur is alleen meer ons talent.
We waren mooi op tijd vertrokken zodat ik rustig kon inrijden. Helaas had degene naast ons wat pech en werd het, ipv rustig zadelen, helpen een paard te verbinden, brokstukken verzamelen in de vrachtwagen en de paarden er weer op zodat die naar de kliniek kon.
en liep vooral heel blij rond. 2x 2 balkjes, we krijgen de afstanden nog niet altijd goed. Die galop is soms ook zo idioot groot
wel heel tevreden hoe ze aanpakt! Kijkt nergens naar en springt altijd. Nu nog een beetje controle en dan kunnen we los gaan

ik had vandaag bijna een auto gewonnen... uiteindelijk 3e geworden na heeeeeeel lang de snelste te zijn geweest.