Wel leuk dat je zo weer wat gaat starten! Heb je er alweer opgezeten?En dat versneld promoveren is toch fijn dat het kan, ook al maak je er nog geen gebruik van. Met een jonger paard had ik denk ook wel langer in een klasse gebleven voor selecties
Hier in de buurt is het ook vaak weinig deelnemers, zondag ook maar 5 starts in de M1/M2 (gecombineerd). Ik moet om 12.37 starten, opzich wel mooie tijd! Donderdag nog fijn getraind, ben begonnen met voedselbeloning om te proberen de vliegende wissel zo weer goed te krijgen. En dat ging van links naar rechts al best netjes, andersom vind ie moeilijker. En daar had ik wat eerder brokje moeten geven maar was wat te perfectionistisch
Hij had er totaal geen spanning meer van, dus we zijn al een heel eind gekomen
Ik weet niet of het ooit echt goed genoeg gaat worden, wil het zo spelenderwijs max 1x per week meenemen en anders al mooi dat ik hopelijk dan met hem tenminste al eens Z1 ben geworden.
maargoed even kijken hoe het gaat. Ben al blij met tenminste eentje.
(kan daar eigenlijk heel kort maar kracht op zetten) op het punt dat ik af moest stappen omdat het anders gevaarlijk zou zijn was de rem er weer en kon mijn arm wat herstellen, had ik hem er perfect voor op mijn starttijd. Liep het 20 min uit, en we hadden het nog nagevraagd
van onrust in de aanleuning zag ik ook idd. 

Dat is gewoon het lastige met alle verschillende paarden. Vorige was een veel betere beweger, maar ook minder constant en die was zo soepel en gevoelig dat recht houden weer lastig was. Daar was het dus wel veel meer aan rijden en minder stil zitten. Hoewel ik mezelf wel een soort wedstrijdhouding aangeleerd heb en ik heb gewoon de mazzel dat je de hulpen niet zo erg ziet.