MyWishMax: ja precies, zo kijk ik er dus ook tegenaan wbt Karel zijn gedrag!
Ik snap wat je bedoeld, en wel tof dat je normaal altijd zover bent dat je zo weinig kan doen in een proef, echt heel knap. Ik heb dat al wel een paar keer mogen voelen met Karel, vorig weekend dus helaas niet

bij ons is in de proef niet zozeer het recht blijven een 'probleem' maar meer het eraan blijven trekken, hij verliest wat impuls waardoor ik er dan wat harder aan moet werken zijn achterbeen actief te houden en de aanleuning stabiel.
Hoe laat start je dit weekend? En niet de lat te hoog leggen, het is al hartstikke knap dat het lukt om weer te starten dus vooral genieten
Marjolein schreef:Afbouwen van opgebouwde ondersteuning is net zo moeilijk als de oefening zelf aanleren.
Absoluut
Ik heb gisteren weer fijn getraind, helaas wel nog last van mijn linkerarm, hopelijk morgen niet meer. We zijn weer bezig geweest met de eenvoudige wissel, kan hem heel mooi verzamelen in de galop

alleen hij viel nu iets te stil. Dat het dan bijna galop-halt wordt ipv galop-stap dus dat wil ik weer even in de les meenemen van maandag. Fijner als iemand op de grond even meekijkt. Verder gaan we ook een proefles nemen bij een GP amazone die ook op het hoogste niveau WE rijd, kijken of zij kan helpen met de stress van de hogere oefeningen verder af te laten nemen, helpt me dan in de basis ook weer. En er zijn natuurlijk ook nog genoeg basis dingen die veel beter kunnen!