Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Maar deze spant de kroon:
En omdat ik heel relaxd mijn proef aan het rijden was en dit toch wel onverwachts kwam belande ik achter mijn zadel. En hing er half aan. God zijn dank is ie niet gaan bokken(opzich best braaf voor een 4jarige met iemand achter zn zadel) en kon ik op de een of andere manier weer in het zadel komen. De jury kwam applaudiserend het hokje uit met de mededeling dat we waren gedisqualificeerd.Het hekje was kapot en ik kreeg nog een stukje mee als aandenken en ik kreeg nog wel een 9 voor mn zit
raizarobin schreef:ik zal ook even mijn grootste wedstijd blunder vertellen. Ook ik ben wel eens verkeerd gereden en dat de jury naar buiten schreeuwde" je doet het nog maar een keer of wil je soms een NUL!" of dat ik en mijn lezer allebei(ong 3x) niet meer wisten waar we waren ik stil stond en discuserend kijken waar we waren (en nog een winst rijden). Maar deze spant de kroon:
Ik had met mijn jonge paard voor het eerst wedstrijd. het was een buiten wedstrijd. Hij was best braaf met inrijden. Toen begon de proef. Het ging eigenlijk best goed. De ring was alleen niet afgesloten bij de A. En iedere keer als ik er langs kwam deed ie net even zn buiten voorbeen ernaast 'alsof' hij eruit wilde. Dus ik iedere keer buitenschouder afsluiten. Toen ik aan het galoperen was en voorbij de uitgang was viel hij naar binnen en ik gaf een heel klein beetje binnenbeen. En ja, toen rook ie zijn kans en is zo ongeveer door het hekje de ring uitcrossd.En omdat ik heel relaxd mijn proef aan het rijden was en dit toch wel onverwachts kwam belande ik achter mijn zadel. En hing er half aan. God zijn dank is ie niet gaan bokken(opzich best braaf voor een 4jarige met iemand achter zn zadel) en kon ik op de een of andere manier weer in het zadel komen. De jury kwam applaudiserend het hokje uit met de mededeling dat we waren gedisqualificeerd.Het hekje was kapot en ik kreeg nog een stukje mee als aandenken en ik kreeg nog wel een 9 voor mn zit
![]()
![]()
Nou dan moet ik dat ook maar eens gaan proberen
)

terwijl ik geen parcoursgelopen had, ook zoiets leuk

Meeste "normale" paarden zouden er zelf wel een weg omheen gezocht hebben maar die van mij was heel gek op springen; dan moet je er ook niet mee gaan dressuren.
Proefje uit het hoofd rijden in een baan die haaks op de andere dressuurbanen ligt was ook geen succes. Niemand had in de gaten dat ik een proef aan het rijden was en hele volksstammen liepen tijdens de proef door de ring. Heb in de hele proef 1x de hoefslag rechtuit kunnen rijden want elke keer kwamen er mensen de ring in lopen. Halverwege de proef stond er zelfs een kinderwagen op de hoefslag. De jury had zich wel vermaakt hoe ik en aan het rijden was en mensen aan het wegsturen en mijn proefje nog kon onthouden ook. Kreeg derhalve wel een winstpunt.
.Anne_GTI schreef:Proefje uit het hoofd rijden in een baan die haaks op de andere dressuurbanen ligt was ook geen succes. Niemand had in de gaten dat ik een proef aan het rijden was en hele volksstammen liepen tijdens de proef door de ring. Heb in de hele proef 1x de hoefslag rechtuit kunnen rijden want elke keer kwamen er mensen de ring in lopen. Halverwege de proef stond er zelfs een kinderwagen op de hoefslag. De jury had zich wel vermaakt hoe ik en aan het rijden was en mensen aan het wegsturen en mijn proefje nog kon onthouden ook. Kreeg derhalve wel een winstpunt.
Anne_GTI schreef:JeetjeProefje uit het hoofd rijden in een baan die haaks op de andere dressuurbanen ligt was ook geen succes. Niemand had in de gaten dat ik een proef aan het rijden was en hele volksstammen liepen tijdens de proef door de ring. Heb in de hele proef 1x de hoefslag rechtuit kunnen rijden want elke keer kwamen er mensen de ring in lopen. Halverwege de proef stond er zelfs een kinderwagen op de hoefslag. De jury had zich wel vermaakt hoe ik en aan het rijden was en mensen aan het wegsturen en mijn proefje nog kon onthouden ook. Kreeg derhalve wel een winstpunt.
Dan ben je ook niet blij! Wel slecht van de organisatie dat daar niet beter voor wordt gezorgd
) dat proefje 

Ik ben er een xtje afgevallen bij het losrijden doordat ik flauwviel....

Mirjammie schreef:Anne_GTI schreef:JeetjeProefje uit het hoofd rijden in een baan die haaks op de andere dressuurbanen ligt was ook geen succes. Niemand had in de gaten dat ik een proef aan het rijden was en hele volksstammen liepen tijdens de proef door de ring. Heb in de hele proef 1x de hoefslag rechtuit kunnen rijden want elke keer kwamen er mensen de ring in lopen. Halverwege de proef stond er zelfs een kinderwagen op de hoefslag. De jury had zich wel vermaakt hoe ik en aan het rijden was en mensen aan het wegsturen en mijn proefje nog kon onthouden ook. Kreeg derhalve wel een winstpunt.
Dan ben je ook niet blij! Wel slecht van de organisatie dat daar niet beter voor wordt gezorgd
![]()
Hoe was het met jouw humeur tijdens (en na) dat proefje
Wel netjes dat je nog winst had hahaha
Die man begon zo leuk "ik vond het een mooie proef met onverwachte wendingen. Je hebt die winstpunt wel verdiend." Toen was alle woede ineens weg en moest ik alleen nog maar heel hard lachen en hij ook. Elke keer als ik bij hem moest starten werd ik er wel door hem aan herinnerd.
Ik mocht er is een oefenjumping mee springen 80cm. ze loopt altijd heel fijn op een rubberbitje. maar het is en blijft een heethoofd. paard bijt (op een onverklaarbare wijze) het rubbere bitje doormidden. En ja toen had ik niet meer te veel te vertellen midden in je 3sprong. echt fijn!