Jou Grootste Wedstrijd Blunder

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_XxJulxX

Re: Jou Grootste Wedstrijd Blunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 01:15

haha die is wel grappig! Knipoog

raizarobin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 19:42

ik zal ook even mijn grootste wedstijd blunder vertellen. Ook ik ben wel eens verkeerd gereden en dat de jury naar buiten schreeuwde" je doet het nog maar een keer of wil je soms een NUL!" of dat ik en mijn lezer allebei(ong 3x) niet meer wisten waar we waren ik stil stond en discuserend kijken waar we waren (en nog een winst rijden Bloos ). Maar deze spant de kroon:
Ik had met mijn jonge paard voor het eerst wedstrijd. het was een buiten wedstrijd. Hij was best braaf met inrijden. Toen begon de proef. Het ging eigenlijk best goed. De ring was alleen niet afgesloten bij de A. En iedere keer als ik er langs kwam deed ie net even zn buiten voorbeen ernaast 'alsof' hij eruit wilde. Dus ik iedere keer buitenschouder afsluiten. Toen ik aan het galoperen was en voorbij de uitgang was viel hij naar binnen en ik gaf een heel klein beetje binnenbeen. En ja, toen rook ie zijn kans en is zo ongeveer door het hekje de ring uitcrossd. Bloos! En omdat ik heel relaxd mijn proef aan het rijden was en dit toch wel onverwachts kwam belande ik achter mijn zadel. En hing er half aan. God zijn dank is ie niet gaan bokken(opzich best braaf voor een 4jarige met iemand achter zn zadel) en kon ik op de een of andere manier weer in het zadel komen. De jury kwam applaudiserend het hokje uit met de mededeling dat we waren gedisqualificeerd.Het hekje was kapot en ik kreeg nog een stukje mee als aandenken en ik kreeg nog wel een 9 voor mn zit Nagelbijten / Gniffelen ROFL Haha!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 19:50

haha die is leuk! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 19:51

raizarobin schreef:
ik zal ook even mijn grootste wedstijd blunder vertellen. Ook ik ben wel eens verkeerd gereden en dat de jury naar buiten schreeuwde" je doet het nog maar een keer of wil je soms een NUL!" of dat ik en mijn lezer allebei(ong 3x) niet meer wisten waar we waren ik stil stond en discuserend kijken waar we waren (en nog een winst rijden Bloos ). Maar deze spant de kroon:
Ik had met mijn jonge paard voor het eerst wedstrijd. het was een buiten wedstrijd. Hij was best braaf met inrijden. Toen begon de proef. Het ging eigenlijk best goed. De ring was alleen niet afgesloten bij de A. En iedere keer als ik er langs kwam deed ie net even zn buiten voorbeen ernaast 'alsof' hij eruit wilde. Dus ik iedere keer buitenschouder afsluiten. Toen ik aan het galoperen was en voorbij de uitgang was viel hij naar binnen en ik gaf een heel klein beetje binnenbeen. En ja, toen rook ie zijn kans en is zo ongeveer door het hekje de ring uitcrossd. Bloos! En omdat ik heel relaxd mijn proef aan het rijden was en dit toch wel onverwachts kwam belande ik achter mijn zadel. En hing er half aan. God zijn dank is ie niet gaan bokken(opzich best braaf voor een 4jarige met iemand achter zn zadel) en kon ik op de een of andere manier weer in het zadel komen. De jury kwam applaudiserend het hokje uit met de mededeling dat we waren gedisqualificeerd.Het hekje was kapot en ik kreeg nog een stukje mee als aandenken en ik kreeg nog wel een 9 voor mn zit Nagelbijten / Gniffelen ROFL Haha!

Hahahah geweldig!! Huilen van het lachen Nou dan moet ik dat ook maar eens gaan proberen Tong uitsteken

Esly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 19:52

Ik was aan het dressuuren, en recht voor de jury viel ik echt in sloommotion van mijn toen nog pony af. Hij had zo'n trucje ineens stilstaan en dan zijn hoofd omlaag.. ik verwachtte het niet en dus viel ik Tong uitsteken

Do_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 19:56

toen ik nog wedstrijd reed met mijn pony,
moest ik bij B afwenden en X halthouden enkele seconden stilstaan ( zo'n standaard lijntje), nouw ik was zooooooo geconcentreerd dat ik naar mijn moeder ging groeten, die bij E stond Clown
mijn moeder hadt het niet meer van het lachen en heeft met moeite nog de verdere proef kunnen voorlezen Vork

(het was een onderlinge wedstrijd Knipoog )

dit was mijn ergste westrijd blunder Tong uitsteken

cadootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 23:50

ik heb ook nog een blunder, ik was bijna klaar met mijn proefje en moest alleen nog groeten dus ik halthouden en gooi mijn teugels lekker los dus mijn paard natuurlijk direct zijn hoofd naar beneden en vervolgens omhoog alsof hij wou zeggen: zo dat hebben we weer gehad, ik heb toen snel weer mijn teugels opgepakt maarja de jury had het natuulijk wel gezien maar ik kreeg gelukkig nog een 5 en er stond onder mijn briefje dat ik volgende keer even moest wachten met de teugels los gooien.......... ja ddeeeeuuuuhhh dat wist ik zelf ook wel maar ja zenuwen he! Bloos

raizarobin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 13:11

ik heb trouwens ook nog een keer gehad, met mijn oude pony, toen ik ging afwenden bij B en op x moest halt houden, zij ongegeneerd ging staan plassen Bloos

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 13:13

hahah mijn blunder was dat me paard niet netjes door de hoeken liep en vervelend was, toen ben ik zo de bak uitgelopen achteraf had ik nog goede punten ook erg jammer. was wel dom van me maar achteraf wel lachen.

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 13:15

Aandraven en rechtsaf!
(ik was toen nog heel jong en heel eigenwijs )
niet papa toen ik het proefje oefende moest ik links!
hier staat rechts!
ik ga toch links!
de jury inmiddels in een scheur Vingers aflikken
ik ging nog links ook en mocht zelfs opnieuw starten Vingers aflikken

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 13:16

Ohnee nog een ergere, ik kwam op het springconcour aan, en toen ik net op m'n pony zat moest ik al de ring in Haha! terwijl ik geen parcoursgelopen had, ook zoiets leuk Lachen

raizarobin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 13:26

ik ben ook een keer mijn laatste sprong vergeten. Ik had al afgegroet en wel. Het ergste was dat de comentator dit zo leuk vond en de hele dag bleef herhalen Bloos!

MyWala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 02:17

Tijdens het borstelen van mijn pony voor een dressuur wedstrijd ging k op mn knieen zitten in de stal, kon wel dacht ik, had tog een trainingsbroek aan. Kom ik er vlak voor het proefje achter dat ik 2 grote bruine vlekken op mn knieeen had zitten, wou er dus ook niet meer uit. Heb dus zo maar gereden, maar had wel een 8 voor verzorging Tong uitsteken

En ook tijdens een springwedstrijd was k de laatste hindernis vergeten, opeens zag ik de hindernis, maar kwam dus helemaal verkeert uit en hing op dr nek. Bij t 2e parcours ging k helemaal foutloos, mocht dus gelijk barrage rijden reed op de eerste hindernis aan, weigert ze, val k weer op dr nek, alle balken eraf, palen gevallen, reed gewoon door in galop en kon gelukkig gelijk weer terug in het zadel komen kom k mooi uit voor hindernis 2, draai k om omdat k dacht dat k hindernis 1 weer moest springen omdat k een weigering had. Ging dus maar weer naar 2. Vergeet ik weer de laatste, rij maar wat rond tot ik em opeens zag, gelukkig wel op tijd deze keer Clown

Verder nog mn zadel en hoofdstel vergeten, en t paspoort, enzo

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 02:57

Herinner me ineens weer een leuke; niet kunnen beslissen met binnenkomen langs welke kant van A je de ring in wilt rijden en dus maar over het boompje en het bordje de bak in komen springen. Nagelbijten / Gniffelen Meeste "normale" paarden zouden er zelf wel een weg omheen gezocht hebben maar die van mij was heel gek op springen; dan moet je er ook niet mee gaan dressuren.

Nog een dressuurblunder met hetzelfde paard. In vroegere proeven moest je halthouden bij G. Alleen was ik zo slim geweest om in de week voor de wedstrijd wat gehoorzaamheidstraining te doen voor het springen. Simpel kruisje, paard stukje ervoor stilzetten, achterwaarts, aandraven, kruisje springen en weer stilzetten. Dat herinnerde het paard zich ineens denk ik... Ik groette af, wilde voorwaarts stappen maar paard draafde heel fanatiek aan en sprong bij C de ring uit; net de juryauto niet geraakt..... Clown
Had het ook kunnen verwachten; ze trok elke bocht al heel erg op de hekjes aan in de hoek. Dramaproefje.

Nog een grappige; Jong paard, voor het eerst indoor starten. Stond een mooi juryhokje en ik moest als eerste starten. Rustig de baan verkent maar toen zat er nog niemand in het hokje. Afijn, jury komt eraan en duikt in zijn hok. Ik kom heel netjes binnen en sta stil op X. Toen zag paard ineens de jury zitten. Duurde zeker 10 seconden voor ik de vooruit weer gevonden had. Paard stond stokstijf en wilde eigenlijk geen poot meer verzetten.

Haha! Proefje uit het hoofd rijden in een baan die haaks op de andere dressuurbanen ligt was ook geen succes. Niemand had in de gaten dat ik een proef aan het rijden was en hele volksstammen liepen tijdens de proef door de ring. Heb in de hele proef 1x de hoefslag rechtuit kunnen rijden want elke keer kwamen er mensen de ring in lopen. Halverwege de proef stond er zelfs een kinderwagen op de hoefslag. De jury had zich wel vermaakt hoe ik en aan het rijden was en mensen aan het wegsturen en mijn proefje nog kon onthouden ook. Kreeg derhalve wel een winstpunt. Haha!

ECM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 11:04

Ik moest bij de G halthouden...
Maar Hector liep gewoon door!
dus maar gouw even gegroet en verder gaan rijden Bloos Bloos
khad er jmmrgenoeg een 5 voor Bloos .
Nouwja in iedergeval was mijn totaal 184 punten!!\

groetjes Ilse

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-08 13:20

Anne_GTI schreef:
Haha! Proefje uit het hoofd rijden in een baan die haaks op de andere dressuurbanen ligt was ook geen succes. Niemand had in de gaten dat ik een proef aan het rijden was en hele volksstammen liepen tijdens de proef door de ring. Heb in de hele proef 1x de hoefslag rechtuit kunnen rijden want elke keer kwamen er mensen de ring in lopen. Halverwege de proef stond er zelfs een kinderwagen op de hoefslag. De jury had zich wel vermaakt hoe ik en aan het rijden was en mensen aan het wegsturen en mijn proefje nog kon onthouden ook. Kreeg derhalve wel een winstpunt. Haha!

Hahaha ik zie jou daar echt al rondrijden!
Mensen kunnen ook lomp zijn af en toe... Huilen van het lachen

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 13:39

Anne_GTI schreef:
Jeetje Bloos! Dan ben je ook niet blij! Wel slecht van de organisatie dat daar niet beter voor wordt gezorgd Nagelbijten / Gniffelen
Hoe was het met jouw humeur tijdens (en na Knipoog) dat proefje Schijnheilig
Wel netjes dat je nog winst had hahaha

Taarislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:18

toen ik nog op een manege reed waren er 2 buitenbakken aan elkaar en ze waren gesplitst met balken en iedere keer als ik er langs reed ging de pony erover heen en naar de andere bak!

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 20:47

Mijn allerergste ios toch wel dat ik op het wedtr. terrein erachter kwam dat ik mijn paard nog thuis op stal had staan, hoezo gestrest?

Met springen ging het ook nog wel eens verkeerd, als ik wel over de hindernis ga en mn paardniet, doe je toch iets fout, zo vond ook de jury "uhh......... het is wel de bedoeling dat je samen met je paard over de hindernis heen gaat".........en bedankt!

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-08 15:24

Wihoe, en er blijven maar blunders komen Haha!

jody_bobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 19:48

Koe Ik ben er een xtje afgevallen bij het losrijden doordat ik flauwviel....
Hoe het kan snap ik nog steeds niet!
Mijn vader zag het en m'n pony deed niets raars ofzo, ze draafde gewoon rustig, en ik gleed er zo af!
Er is gelukkig niks raars gebeurt en was nog 3de en 4de geworden, Haha!
Leuk topic trouwens!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 20:38

Mirjammie schreef:
Anne_GTI schreef:
Jeetje Bloos! Dan ben je ook niet blij! Wel slecht van de organisatie dat daar niet beter voor wordt gezorgd Nagelbijten / Gniffelen
Hoe was het met jouw humeur tijdens (en na Knipoog) dat proefje Schijnheilig
Wel netjes dat je nog winst had hahaha

Mijn humeur was tijdens de proef niet best maar samen met de jury er nadien smakelijk om gelachen. Lachen Die man begon zo leuk "ik vond het een mooie proef met onverwachte wendingen. Je hebt die winstpunt wel verdiend." Toen was alle woede ineens weg en moest ik alleen nog maar heel hard lachen en hij ook. Elke keer als ik bij hem moest starten werd ik er wel door hem aan herinnerd. Clown

Nicky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 20:43

Mijn grootste blunder heb ik nog niet tijdens de proef zelf begaan, alleen tijdens het losrijden. Ik moest buiten in het donker losrijden en meneer schrok heel de tijd. Toen zaten we in galop, schrok hij ook ergens van en sprong zo over de bakrand haha!

Oh en een keer tijdens mijn proef, keek ik opzij (daar was de kantine) en toen waren er twee mannen aan het vechten. Gelukkig reageerde mn paard er niet op en heb ik mijn proefje netjes kunnen rijden !

joyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 22:51

paard van mijn vriendin springt normaal parcour 1.30m met haar zelf. Maar staat erom bekend dat je haar elke seconde moet bezig houden anders is ze weg, maar dan ook echt weg! Clown Ik mocht er is een oefenjumping mee springen 80cm. ze loopt altijd heel fijn op een rubberbitje. maar het is en blijft een heethoofd. paard bijt (op een onverklaarbare wijze) het rubbere bitje doormidden. En ja toen had ik niet meer te veel te vertellen midden in je 3sprong. echt fijn! Tong uitsteken

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-08 12:16

Haha dan zit je daar ook echt zo met je (nutteloze) teugels in je handen van: "hellup?"