Gedoe KNHS -> vertraging startkaartaanvraag

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Susan_

Re: Gedoe KNHS -> vertraging startkaartaanvraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 13:45

Urielle schreef:
susie1981 schreef:
Ik krijg gelukkig wel twee blanco startcoupons

Dat is netjes Ja
Ik moet en zal mijn spullen op tijd krijgen want anders moet ik zelf de blanco coupons op gaan halen in Ermelo. De post vanuit Nederland wil er ooit wel eens 2 a 3 weken over doen dus anders heb ik er nog niks aan. En Ermelo is een stief eindje rijden vanaf hier Scheve mond

Misschien kun je ander adres opgeven dan je woonadres?? Waar je meer kans hebt dat het wel optijd aankomt.

Succes

harimas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 13:51

probeer ik me net aan te melden voor mijn knhs om te kijken of mijn startkaart al over is gezet (ga met mijn pony bij de paarden starten door mijn leeftijd) staat er dat er geen actieve lidmaatschappen zijn Rolleyes kan de combinatiestanden die ik al had ook al niet meer terug vinden echt een gedoe daar zeg! Mijn startkaart is allang aangevraagd.. Hoop zaterdag nog te kunnen starten zie het somber in..

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 13:54

monica79 schreef:
En ja eenmaal een nieuw computersysteem geeft problemen in het systeem zeker als er ook nog eens een jaarafsluiting is.

Dan hebben wel elk jaar een nieuw computersysteem. Want dit smoesje gebruiken ze elk jaar.

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 13:55

Eisen dat ze blanco coupon toezenden

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 13:55

monica79 schreef:
Om dit allemaal te voorkomen zou ik iedereen aanraden,
als je maar denkt aan wedstrijden je direct aan te melden dat voorkomt alle gedoe wat ik hierboven allemaal lees.

En ja eenmaal een nieuw computersysteem geeft problemen in het systeem zeker als er ook nog eens een jaarafsluiting is.

Maar bedenk wel met het negatieve over de KNHS,
als die mensen er niet zijn kunnen wij niet starten!!

Tuurlijk, ik ben ook absoluut neit alleen negatief hoor.. maar als je een dienst aanbiedt moet je het goed doen, en als dat niet gebeurt, terwijl je er wel voor betaalt, sja dan krijg je moppers!

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 13:58

monica79 schreef:
als je maar denkt aan wedstrijden je direct aan te melden dat voorkomt alle gedoe wat ik hierboven allemaal lees.

Het gaat niet alleen dit jaar fout, maar het gaat al een aantal jaren op dezelfde manier Knipoog

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 14:26

Citaat:
Voor de afgifte van startkaarten, startcoupons en paardenpaspoorten hanteert de afdeling Basisdienstverlening een termijn van twee weken, mits de aanvraag compleet is ontvangen. Deze termijnen zijn de afgelopen maanden en ook in de periode gedurende de jaarlijkse verlengingen gehaald.

Euhm, is dat een grapje ofzo? Haha!

Citaat:
Alle afmeldingen die voor 09 december 2004 zijn ontvangen zijn verwerkt.

Alle mutaties en complete aanvragen die op of voor 08 december 2004 zijn ontvangen zijn verwerkt en (worden) op 24 december 2004 verstuurd;

Alle mutaties en complete aanvragen die ontvangen zijn van 09 t/m 20 december 2004 (worden) zijn ook op 24 december 2004 verstuurd;

Ok, dus we hebben allemaal onze papieren binnen. Alleen doet de post er nu al 4 weken over om het te bezorgen?

monica79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 14:33

ik begrijp jullie reactie wel en tuurlijk krijg je zo mopperkonten,
En zoals jullie het ervaren heb ik dat nog niet gedaan.

Ik bedoel er niks mee.

augurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 14:34

monica79 schreef:

Als we allemaal van tevoren hadden geweten dat zo'n computersysteem problemen met zich mee brengt hadden we al veel eerder aan de bel getrokken!
Zonder de mensen van de KNHS??? daar betaal je lidmaatschap voor.
Moet wel zeggen dat ze goed meewerken aan het verstrekken van blanco startcoupons e.d.
Denk ook niet dat ze om deze rompslomp gevraagd hebben. Heb eigenlijk wel medelijden met degene die al die telefoontjes moet verwerken Ach gut

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 14:39

augurk schreef:
monica79 schreef:

Als we allemaal van tevoren hadden geweten dat zo'n computersysteem problemen met zich mee brengt hadden we al veel eerder aan de bel getrokken!
Zonder de mensen van de KNHS??? daar betaal je lidmaatschap voor.
Moet wel zeggen dat ze goed meewerken aan het verstrekken van blanco startcoupons e.d.
Denk ook niet dat ze om deze rompslomp gevraagd hebben. Heb eigenlijk wel medelijden met degene die al die telefoontjes moet verwerken Ach gut

Klopt ben het met je eens.
Die vrouw zei er worden veel fouten gemaakt hier is niet meer leuk.
Ik Ach mevrouw waar mensen werken worden fouten gemaakt, ja zegt ze dat kan wel wezen maar hier worden op het moment wel heel veel fouten gemaakt.
Ze zijn zich inderdaad goed bewust van de fouten.

Vraag gewoon een blanco coupon en het probleem is opgelost (voor even) Clown

dubbeldoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 14:49

weet niet oft in dit topic thuishoort maar vind het er wel eenbeetje op lijken;)
mijn springcoupons zijn op(overigens wel alweer besteld, maar duurt wel erg lang voordat ze binnen zijn, enk heb weer bijna wedstrijd!), zou ik dan als ik als ik die wedstrijd heb, ook dressuurcoupons mogen gebruiken(totdat ik mijn coupons binnen heb), als ik er wel opzet dat het voor springen is?

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 14:55

Mmh denk het niet eigenlijk!

Ik zat net even te denken *jaja, dat kan ik ook nog Tong uitsteken*
Eigenlijk zou de KNHS in een concurrentiepositie moeten staan, dan zouden dit soort problemen volgensmij niet ontstaan, omdat de klanten dan allemaal afdruipen naar de concurrent...
Nu kunnen ze eigenlijk doen en maken wat ze willen, klanten blijven ze toch wel houden want mensen willen graag starten..

Eigenlijk.. hebben ze het dus verdomd makkelijk Tong uitsteken

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 14:58

dubbeldoos schreef:
weet niet oft in dit topic thuishoort maar vind het er wel eenbeetje op lijken;)
mijn springcoupons zijn op(overigens wel alweer besteld, maar duurt wel erg lang voordat ze binnen zijn, enk heb weer bijna wedstrijd!), zou ik dan als ik als ik die wedstrijd heb, ook dressuurcoupons mogen gebruiken(totdat ik mijn coupons binnen heb), als ik er wel opzet dat het voor springen is?

Vreemd ik vraag ze ook altijd zelf aan, pas nog gedaan en had ze met twee weken thuis.
Weet je wel zeker dat de aanvraag goed is aangekomen??

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 15:03

mijn vader heeft net gebeld: vandaag geprint morgen verstuurd donderdag hier, ik geloof er dus niks van,.....

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 15:04

Doe mag je heel zeker niet gebruiken dubbeldoos Knipoog

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 15:15

Mijn startkaart zou vorige week binnen komen... Helaas hadden ze dressuurcoupons opgestuurd ipv springcoupons.. Nu kan ik die ook wel gebruiken maar eigenlijk had ik afgelopen weekend nog B-spr willen starten. En mooi dat er zaterdag een blanco startcoupon op de deurmat lag Haha!

FleurHunter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 17:04

Ik kreeg vandaag weer een mailtje er was iets mis gegaan met de startkaart!!! en ik had hem 4 december aangevraagt. Ik heb hem maar afgezegt en heb een nieuwe aangevraagt met een andere pony gisteren. Omdat ik toch eerst wil dressuuren en later pas springen! Maar wanneer zou ik dan mijn startkaart krijgen als ik er gisteren 1 heb aangevraagt?

groetjes FLeur

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 17:11

*Zucht* op die van mij stond ook een fout.
ik gister alles terug gestuurd (coupons en startkaart) en ik zou deze week een blanco coupon krijgen.
Nu is het dus maar hopen of ik die ook echt deze week krijg.
Ik wil ook dat ik die nieuwe startkaart voor 4 februarie heb anders kan ik alsnog niet starten omdat ik maar 1 blanco krijg.

RenskeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 17:15

Scum schreef:
Citaat:
Alle afmeldingen die voor 09 december 2004 zijn ontvangen zijn verwerkt.

Alle mutaties en complete aanvragen die op of voor 08 december 2004 zijn ontvangen zijn verwerkt en (worden) op 24 december 2004 verstuurd;

Alle mutaties en complete aanvragen die ontvangen zijn van 09 t/m 20 december 2004 (worden) zijn ook op 24 december 2004 verstuurd;

Ok, dus we hebben allemaal onze papieren binnen. Alleen doet de post er nu al 4 weken over om het te bezorgen?

Ik denk dat jij niet helemaal goed gelezen hebt want het gaat hier om 2004 en we leven nu in 2007 Knipoog

augurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 17:16

Al staan we nu geregisteerd met comb.nr. op mijn KNHS, wacht af tot vrijdag en dan ga ik maar weer bellen.
Hebben 28 jan. wedstrijd dus dan maar weer met blanco coupons. Zijn startkaart en coupons op tijd dan hebben we altijd nog blanco voor een volgende keer.

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 17:18

Waarom moeten jullie alle foute startkaarten terugsturen?
Ik heb er ook geregeld fouten op gehad maar hoefde niks terug te sturen, en kreeg vervolgens de juiste startkaarten thuisgestuurd(soms waren deze dan nog niet goed, en was het er weer achteraan bellen) maar heb dus nooit wat terug hoeven sturen Knipoog

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 17:39

monica79 schreef:

Ik met mijn onschuldig zieltje dacht dat het wel in orde zou zijn om in november aan te vragen als ik eind februari wil starten? Clown

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 18:18

monica79 schreef:

ze zullen ook vast wel hun best doen maar het is gewoon vervelend dat je er zo lang op moet wachten.
je betaald tenslotte 12 maanden en niet voor 10 of 11.

ik denk ook dat de mensen minder zouden mopperen als ze gewoon eerlijk zijn en niet tegen de ene zeggen we zijn bij en tegen de andere we zijn halverwege.

maar goed we wachten af als ze er volgende week nog niet zijn ga ik maar weer bellen.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 19:00

Dit staat nu op de KNHS site:

In verband met drukte zijn de verwerkingstijden voor aanvragen voor startbescheiden langer dan normaal. Wij doen onze uiterste best uw aanvraag zo snel mogelijk te behandelen. Aanvragen die voor Kerst zijn ontvangen, worden tussen 16 en 19 januari verzonden. Wij streven ernaar aanvragen die na kerst zijn ontvangen, te verzenden tussen 23 en 26 januari.

Ze doen hun best neem ik aan.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 19:06

Jawel, maar het klopt dus gewoon niet Knipoog
Ik heb oktober aangevraagd, en word dus net zo behandeld als mensen die het vlak voor kerst hebben verstuurd? Zit toch nog 2 maand tussen!