Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_angela_ schreef:Yokie schreef:Ik vraag me toch één ding af. Hoeveel van de voorstanders alhier hebben destijds ook getekend voor het behoud van de dressuurhoed?
Ik ook. Als je op dat niveau rijdt, is een cap niet nodig, en moet een hoedje mogen. Net als bitloos zou moeten mogen.
Citaat:Dan zou je bitloos pas toelaten als je Z of hoger bent
Saar4 schreef:runningkawa schreef:Citaat:Dan zou je bitloos pas toelaten als je Z of hoger bent
Dat is ook zo. Ik heb vorige week de KNHS gemaild en gevraagd wat de regels waren m.b.t. het bitloos starten op wedstrijden. In het springen is bitloos rijden alleen toegestaan vanaf de klasse Z. Wil je in een lagere klasse of in de dressuur bitloos starten, dan moet je een dispensatieverzoek indienen met een bijgevoegde dierenartsverklaring.
Citaat:In het springen is bitloos rijden alleen toegestaan vanaf de klasse Z.
Saar4 schreef:runningkawa schreef:Citaat:Dan zou je bitloos pas toelaten als je Z of hoger bent
Dat is ook zo. Ik heb vorige week de KNHS gemaild en gevraagd wat de regels waren m.b.t. het bitloos starten op wedstrijden. In het springen is bitloos rijden alleen toegestaan vanaf de klasse Z. Wil je in een lagere klasse of in de dressuur bitloos starten, dan moet je een dispensatieverzoek indienen met een bijgevoegde dierenartsverklaring.
Heidi2 schreef:enne ik heb wel paar leuke plaatjes maar weet niet hoe ik ze hier moet krijgen??