CGJ12 schreef:Klopt.
Van mij is er ook maar één......
Wanneer jureer jij waar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CGJ12 schreef:Mijn jureer-voorkeur is net zoals jij die van Johan Hamminga noemde. Voorlopig zul je het dus nog even met andere jury's moeten doen......
Pipo schreef:Jammer zeg, ik houd wel van oprechte kritiek waar ik wat mee kan CGJ, ipv die 19 jarige meisjes die net 1 puntje in het L1 hebben gereden en een jurycursus hebben gedaan.
roxy10 schreef:De startbeperking is nu nog moeilijk te realiseren via regels. De nieuwe proeven zijn vriendelijker voor de paarden en vanaf 2007 wordt de minimum leeftijd voor paarden en pony's in de klasse Z verhoogt naar 6 jaar. Verder hopen we dat de ruiters hier zelf de noodzaak van inzien om niet zo vaak met een jong paard naar een wedstrijd te gaan om maar snel winstpunten te verzamelen.
Suzanne F. schreef:Als je nou net zo kon goed rijden als ouweHoeren...
CGJ12 schreef:Staat dit echt letterlijk op de KNHS site???
"verhoogt"
amondi schreef:1 vraag kreeg wel een interessant antwoord. Als je i.p.v. enkele passen uitstrekt, de hele diagonaal benut, behoor je evenveel punten te krijgen als iemand die maar enkele passen doet! Geloof ik dus niet echt hé, net zoals wijken over 10 meter, die heeft echt wel meer kans op een hoger cijfer te halen dan iemand die 5 meter doet. Hij neemt gewoon meer risico's en dat zal heus wel hoger gewaardeerd worden.
Bodien schreef:Ik ben naar de informatieavond geweest in Bedum, maar daar is mijn niet alles duidelijk geworden.
Bettine schreef:Bodien schreef:Ik ben naar de informatieavond geweest in Bedum, maar daar is mijn niet alles duidelijk geworden.
waren die informatieavonden waar jij gister bent geweest nou juist niet om vragen te stellen?