Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WWWiske schreef:lijkt mij ook, tot het M2 is al besloten, Z1 en hoger nog niet, wil je iets doen wat misschein vruchten kan afwerpen, dan is het om met zoveel mogelijk leden protest aan te voeren tegen de helm verplichting vanaf het Z1 ik denk dat 100% van de ZZGP-ers al mee gaan, behalve Pauline, en van de basis ruiters je de hele Z1 en Z2 ook mee krijgt, de B t/m de M2 daar wed natuurlijk al minder met hoed gereden, maar de fanatiekelingen in die klasse, die gewoon de bedoeling hebben om hun hoedje in de Z1 te verdienen, die gaan er zeker weten ook voor, volgens mij kan je een hele grote groep mensen bij elkaar krijgen, voor een goede "actie".
Wat is het plan? een actie starten: BEHOUD HET HOEDJE IN DE Z+ en dan handtekeningen voorzien van comb. nummer op gaan halen en deze aanbieden aan de KNHS ????? op mij kan je rekenen in mijn regio, ik dauw iedereen die handtekeningen lijst onder zijn....... als het moet
Fitzroy schreef:Suel, de KNHS is van plan om tot en met ZZ-Zwaar verplicht met veiligheidshelm te laten rijden, dus dan moet je nog even doorgaan tot je Lichte Tour mag starten
patos schreef:IK doe ook mee, mijn handtekening + combinummer kun je krijgen! Wie wil de taak op zich nemen om de handtekeningen ed te verzamelen en op te sturen? We moeten in ieder geval iets proberen, nee heb je, ja kun je krijgen