De spaanse schimmel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 08:57

Tja daar heb ik niet voor gestudeerd, daarvoor moet je bij de juries zijn Haha! Haha! Haha!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 08:58

gijsenkim schreef:
Tja daar heb ik niet voor gestudeerd, daarvoor moet je bij de juries zijn Haha! Haha! Haha!

verdulleme....ik ook niet. Ik denk dat we dan maar eens een Bokt-jurylid erbij moeten halen om een logisceh verklaring te geven........Haha!

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 16:28

Ik weet niet of jullie zijn kur gezien hebben maar een showman is het zeker.Zijn zit is niet om naar huis te schrijven dat ziet iedereen. Maar hij flikt het wel en had bijna 79%.Ik vind dat die man het publiek betrekt en leuk is om naar te kijken. Hij haalt tenminste dat stijve strakke van de dressuur af. Want de dressuur is nu eenmaal een ontzettend conservatieve sport. Soto maakt het voor leken leuker om naar te kijken.

abby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 17:01

Ik denk dat dat ook komt omdat Soto ook bij de Rijschool van Jerez rijdt (en Invasor trouwens ook). Show speelt daar een belangrijke rol!

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 17:28

Yes!!!!! GOUD voor Anky, ze flikt het weer OK dan!

Soto wordt toch maar mooi 8e met zijn Spaanse schimmel Cool

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 17:48

Man wat een showman heb echt genoten van zijn kur!! Hoe hij het publiek kan meekrijgen geweldig gewoon! Invasor liep nu ook een stuk beter dan met de GP Special.

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:15

Ik heb ook echt genoten! Vond het heel erg leuk om weer eens wat 'anders' te zien!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:29

Wat goed zeg! ik popel om hem te zien...
Nu is er geen negatieve commentaar meer, was het dan helemaal goed?

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:42

Heeft niemand de kur op computer staan toevallig....?

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:44

angelke schreef:
Heeft niemand de kur op computer staan toevallig....?

Lola geloof ik wel!

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:45

Looolaaaaaa Haha!! Maar veel tijd zal ze niet hebben denk ik, ze heeft morgen herexamen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:48

Idra schreef:

hahahaha nee het was niet helemaal goed..... technisch zeker niet goed, maar o zo leuk, o zo vrolijk, o zo goed..... Het is de combinatie die gewoonweg helemaal toppie is, Ik kan er vreselijk van genieten, ondanks dat het verre van perfect is........ het is de uitstraling van het stel dat mij doet glunderen

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:23

Idra schreef:

Volgens mij hebben weinig mensen het gezien deze keer Idra.
Ik heb alleen het vertrek gezien, dat was nogal genant Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:23

Jawel, ik heb zijn kür wel gezien.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:24

En??

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:25

lies schreef:
Volgens mij hebben weinig mensen het gezien deze keer Idra.
Ik heb alleen het vertrek gezien, dat was nogal genant Haha!

Hoezo? Ik heb nog helemaal niks gezien namelijk....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:27

lies schreef:
En??

Het laatste stukje heb ik nog op video en het vertrekken inderdaad. Een commentator zei nog vrolijk dat hij zijn reservehoed nodig zou hebben voor de ceremonie, maar gelukkig hoefde dat niet.
Ik ben echt heel erg nieuwsgierig wie dit paard afgericht heeft tot dit niveau.

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:27

Ik wil de kur ook wel zien... op dat moment geen Ned 2, geen BBC, geen ARD en geen TVE... ben benieuwd of iemand het heeft opgenomen...

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:29

Het was een beetje overdreven.
Alsof hij 90% had gereden. Maar geeft niet, hij was vast gewoon supertevreden. Maar ik krijg dan alleen een beetje last van plaatsvervangende schaamte Haha!
Verder heb ik ook helemaal niets gezien helaas. Heb een stuk of 3/4 ruiters niet gezien, helaas.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:29

Lovely schreef:
Het laatste stukje heb ik nog op video en het vertrekken inderdaad. Een commentator zei nog vrolijk dat hij zijn reservehoed nodig zou hebben voor de ceremonie, maar gelukkig hoefde dat niet.
Ik ben echt heel erg nieuwsgierig wie dit paard afgericht heeft tot dit niveau.

Soto werkt ook voor de Spaanse Rijschool, dus ik denk dat hij dat wel zelf gedaan heeft...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:30

Kun je de kur van Soto en Invasor nog ergens bekijken? Ik heb hem helaas niet gezien.

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:47

Ik heb de kur van hem gezien op BBC misschien dat daar nog herhalingen zijn.Ik weet het niet hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 20:29

Ik heb de kur wel helemaal gezien, en ik vond hem vandaag technisch stukken beter dan in de GPS (die ik overigens niet volledig gezien heb)

(ow, dit is genant, ik zit nu in het internetcafe in Lund naast een 7-jarig PT'tje dat foto's van Spaanse paarden aan het zoeken is) >;)

Ik ben er overigens van overtuigd dat het zwaaien aan het eind in eerste instantioe niet zo bedoeld was maar dat hij zijn balans kwijt raakte, we hebben achteraf de video paar keer teruggespoeld Haha!

Verder heb ik niet zo gek veel meer toe te voegen, Sjuimpje heeft eerder al precies verwoord hoe ik denk. Het gaat mij er niet om wat voor merk er op 1 staat, als dat paard dat daar staat maar het beste is. Als Rusty vandaag geen steekjes had laten vallen maar de hele proef zou hebben geknald zoals aan het begin, dan had ik er ook mee kunnen leven dat die op 1 had gestaan.

Over het feit dat je zelf GP zou moeten rijden: zoals Fitzroy terecht opmerkte hebben de juries die daar zitten dat zelf ook niet gedaan....

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 20:33

gijsenkim schreef:
hahahaha nee het was niet helemaal goed..... technisch zeker niet goed, maar o zo leuk, o zo vrolijk, o zo goed..... Het is de combinatie die gewoonweg helemaal toppie is, Ik kan er vreselijk van genieten, ondanks dat het verre van perfect is........ het is de uitstraling van het stel dat mij doet glunderen

Hij is zo vreselijk blij met z'n paardje, ondanks de tekortkomingen. Het is verre van een mooi paard maar ik kan hier ook ontzettend van genieten. Ze vormen met z'n tweeen een eenheid en genieten vooral van elkaar....

Dit is toch waar je het voor doet? Hij in een ring in Athene, ik op een avond bij ondergaande zon op het platteland..... --> hetzelfde voldane gevoel. Daar ga je toch voor?

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 20:59

windhond ik voel me niet persoonlijk aangevallen hoor!! Ik vond alleen dat je mening wat kort door de bocht was.
Ik blijf nog steeds bij mijn mening, en ik vind het natuurlijk geweldig goed van Anky, WÁt een kur!!!