annegti schreef:Dinsdag 13 juli ben ik present in Luttenberg.... Zal eens kijken wat daar rondloopt. Ik ga de verrichtingen van mijn buurvrouw filmen. Ben benieuwd hoe hij het doet daar.
IK kom ook ff kijken bij de pavo. Hoe laat moet ze?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Missouri schreef:Oh jee, ik lees dat er meer paarden niet helemaal fijn zijn (SamSam, Treasure?).
Silly liep zaterdag weer een heel eind goed, op het zachte was ze helemaal rad maar op het harde nog net niet lekker. Zondag liep ze op het harde ook goed.
Toch is haar hoef nog een beetje warm en ik vertrouw het niet helemaal...
Ik zal straks maar eens kijken hoe het er vandaag uit ziet.
Missouri schreef:Weet ik![]()
Pipo: dus je komt zaterdag kijken? Neem maar een paar pleisters mee voor me, ik weet niet wat Sil doet als ik er 1,5 week niet heb opgezeten...
Missouri schreef:Leuk! Ik moet om half 3 de ring in en ben makkelijk herkenbaar: ik heb namelijk de enige schimmelmerrie.
Die brancard is wel een hele goeie... die komt na de ratels en het spandoek toch?![]()
Op de CK even op Ulinda (Negro x Cocktail) letten... die is gaaaaaaafff!!
Pipo schreef:Zonder die schimmelmerrie herken ik je ook wel hoorDat lijkwitte, stijf van de zenuwenstaande grietje ben je toch
HocusTivoli schreef:De startlijst van Middenbeemster staat er nu ook op. Ik begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden...