pavo cup selectie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kippie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 11:35

annegti schreef:
Dinsdag 13 juli ben ik present in Luttenberg.... Zal eens kijken wat daar rondloopt. Ik ga de verrichtingen van mijn buurvrouw filmen. Ben benieuwd hoe hij het doet daar.

IK kom ook ff kijken bij de pavo. Hoe laat moet ze?

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:27

Zonet liep Treasure gelukkig weer goed, maar moest wel opletten voor overbelasting Bloos!

Altijd geroepen dat het zo dom was van mensen die zo snel gingen met hun paard omdat ze alles makkelijk oppakten, en nu maak ik die fout zelf waarschijnlijk Verdrietig Maar gelukkig ben ik er nog op tijd achter gekomen!!

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:48

Ik ben aanstaande de gehele zaterdag in Veghel. Is er misschien iemand die mij de startkaart kan mailen of pb' en ik kan namelijk niet op de site van kwpn komen. Heel raar.

Alvast bedankt.

Groetjes Sanne Lovers Olrike N

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:50

Zal hem je zo doorsturen. Kun je meteen zaterdag Treasure bewonderen Tong uitsteken Knipoog

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:54

Dank je wel... Ben wel benieuwd naar al die bokt paardjes.
Kan ik eindelijk eens wat mensen meeten.

Zal ik een spandoek maken, met daarop bokt????

En dan natuurlijk alleen het spandoek alleen omhoog als jullie geduchte concurrente moeten rijden, zodat die te veel spanning hebben, waardoor jullie hoger in het klassement eindigen Cool

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:19

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:23

Echt heel erg bedankt....
Nu kan ik zaterdag teminste zien wie er allemaal komen van bokt.
Alvast heel veel succes allemaal... Zet jullie beste beentjes voor.

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:26

Moet zeggen nu ik de startlijsten zie, ik er steeds meer zin in krijg, in elke groep zit er wel 1 die ik al langere tijd wil zien lopen.

Nogmaals bedankt.

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 09:23

Oh jee, ik lees dat er meer paarden niet helemaal fijn zijn (SamSam, Treasure?).

Silly liep zaterdag weer een heel eind goed, op het zachte was ze helemaal rad maar op het harde nog net niet lekker. Zondag liep ze op het harde ook goed.
Toch is haar hoef nog een beetje warm en ik vertrouw het niet helemaal...

Ik zal straks maar eens kijken hoe het er vandaag uit ziet.

Verder iedereen gefeliciteerd met de nette punten!
En tja, het is idd wel jammer als je paard bang is voor schaapjes. Vooral als je dan 49 punten haalt. Maar look on the bright side, dan heb je in elk geval een (slap) excuus. Stel je voor dat er geen schaapjes waren geweest! Knipoog Haha! Haha!

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 11:49

Missouri schreef:
Oh jee, ik lees dat er meer paarden niet helemaal fijn zijn (SamSam, Treasure?).

Silly liep zaterdag weer een heel eind goed, op het zachte was ze helemaal rad maar op het harde nog net niet lekker. Zondag liep ze op het harde ook goed.
Toch is haar hoef nog een beetje warm en ik vertrouw het niet helemaal...

Ik zal straks maar eens kijken hoe het er vandaag uit ziet.

Treasure liep gister avond gelukkig weer helemaal goed! Ze komt net van de wei en had ze nergens last van volgens m'n moeder, zal dadelijk voor de zekerheid even koelen en stappen op het harde. Kan iig geen kwaad.

Heel veel sterkte met Silly!! Hopenlijk komt het toch nog goed voor zaterdag!! Laat je even weten hoe ze liep vandaag?

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 12:00

Ik had graag in veghel komen kijken, het liefst natuurlijk daar ook gereden, maar wij gaan vrijdag op vakantie, allemaal erg veel succes met jullie paardjes, de resulaten hoor ik achteraf nog wel!!!!! OK dan!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:13

Haha! Haha! Haha! Haha!

OLEE, Sil liep weer okee! Gestapt en gedraafd op het harde, en binnen gelongeerd... behalve wat stijfheid van 3 dagen stappen niets meer te zien.

Ik ben even hoofdstelnummers gaan halen Schijnheilig zo positief zie ik het in.
Ik hoop dat ze zo blijft... zo niet, jammer dan. Ik doe lekker rustig aan deze week, wat losmaken en lekker buiten stappen.

Ben trouwens wel benieuwd hoe het nou met Samsam is en Okkie, TOP dat de jouwe ook weer okee is! Zo'n l*llig verstappinkje kan af en toe nog wel flinke gevolgen hebben. Fijn hoor!

HocusTivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:22

De startlijst van Middenbeemster staat er nu ook op. Ik begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden... Haha!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:23

Haha! Ik ben al een paar dagen niet meer aanspreekbaar Schijnheilig Knipoog

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 17:24

haha dat had ik dus ook heel erg, vooral die zelfde dag, ookal had ik de druk niet zo dat ik toch niet door mocht, ik had even smorgens geslapen in het vrachtwagentje, en ik werd wakker ik zag SPIERWIT, net een lijk, en ik was me toch misselijk!! en ik kreeg geen eten of drinken voor mijn strot, maar toen ik eenmaal op het paard zat was het goed Knipoog

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 19:41

Rockey dat had ik al een week geleden, dan werd ik misselijk wakker van de zenuwen terwijl ik áltijd de rust zelve ben op concours. Dan is mn moeder nog veel erger gestresst.

Missouri ook echt súper dat Sil weer goed loopt! Super!! Dan zie ik je zaterdag misschien toch nog

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 21:45

HocusTivoli schreef:
De startlijst van Middenbeemster staat er nu ook op. Ik begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden... Haha!

Doe maar mijn welgemeende groeten aan:

632 THUNDER - 00.10497 - BRUIN - RUIN
ZUIDHORN X ARIBAN XX AMAZONE: NICOLE VAN AMERONGEN

en zeg dat ze me eens moet bellen... Haha! Haha!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 21:50

Missouri schreef:
Doe maar mijn welgemeende groeten aan:

632 THUNDER - 00.10497 - BRUIN - RUIN
ZUIDHORN X ARIBAN XX AMAZONE: NICOLE VAN AMERONGEN

en zeg dat ze me eens moet bellen... Haha! Haha!

Ze kwam ooit eens op bokt hoor!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 22:01

Als ik dit zo hoor dan zal ik maar een EHBO kit meenemen aanstaande zaterdag Haha!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 22:04

Suzanne F. schreef:
Ze kwam ooit eens op bokt hoor!!

Weet ik Haha! Haha!

Pipo: dus je komt zaterdag kijken? Neem maar een paar pleisters mee voor me, ik weet niet wat Sil doet als ik er 1,5 week niet heb opgezeten... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 22:06

Missouri schreef:
Weet ik Haha! Haha!

Pipo: dus je komt zaterdag kijken? Neem maar een paar pleisters mee voor me, ik weet niet wat Sil doet als ik er 1,5 week niet heb opgezeten... Knipoog

Dan gooi in de achterbank wel vast plat en leg ik het brancard vast klaar. Hoeft die ambulance ook niet speciaal te komen Haha!

Videocameraatje zal ik ook maar meenemen Haha!

Maar wees gerust, ik zit voornamelijk bij de CK. Alleen voor jou kom ik even van mijn stoeltje af Haha!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 22:12

Leuk! Ik moet om half 3 de ring in en ben makkelijk herkenbaar: ik heb namelijk de enige schimmelmerrie. Haha!
Die brancard is wel een hele goeie... die komt na de ratels en het spandoek toch? Schijnheilig Knipoog

Op de CK even op Ulinda (Negro x Cocktail) letten... die is gaaaaaaafff!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 22:14

Missouri schreef:
Leuk! Ik moet om half 3 de ring in en ben makkelijk herkenbaar: ik heb namelijk de enige schimmelmerrie. Haha!
Die brancard is wel een hele goeie... die komt na de ratels en het spandoek toch? Schijnheilig Knipoog

Op de CK even op Ulinda (Negro x Cocktail) letten... die is gaaaaaaafff!!

Zonder die schimmelmerrie herken ik je ook wel hoor Haha! Dat lijkwitte, stijf van de zenuwenstaande grietje ben je toch Schijnheilig

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 22:17

Pipo schreef:
Zonder die schimmelmerrie herken ik je ook wel hoor Haha! Dat lijkwitte, stijf van de zenuwenstaande grietje ben je toch Schijnheilig

met die mega-dikke kont Haha!

Nee hoor, ik ben die kettingroker die nog net niet met peuk in de mond opstapt... Schijnheilig

Ik ben niet wit van de zenuwen. Ik was mijn paard met Biotex, en mezelf erbij Haha! Haha!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 07:52

HocusTivoli schreef:

Zou iemand misschien deze lijst hier even op willen zetten? ik kan hem namelijk niet openen Verward
Of zou jij hem misschien even mee willen nemen naar stal, Diana?
Ik begin nu ook echt wel zenuwachtig te worden Nagelbijten / Gniffelen