Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miriam91 schreef:Apple schreef:Voor het mooie wil ik eigenlijk een nieuw springzadel, JB is uit zijn springzadel gegroeid. Het kan nog wel, maar dan moet hij niet verder meer groeien.
Ik heb een heel fijn Kent en Masters springzadel. Niet te koop overigens, maar misschien een goede om te onthouden als merk want die heeft een verwisselbare boom
Wij hopen van de zomer te starten in de B. Voor ons beiden voor het eerst dressuurwedstrijden. Vorig jaar 3 endurance wedstrijden gereden, maar dat is toch een heel andere tak van sport
PSvanLot schreef:Vandaag op stal met een oude Albion Revelation gereden. Leer van het zadel is totaal versleten, maar wat een heerlijk zadel!
PSvanLot schreef:Kwam onderstaande advertentie tegen op MP, is behoorlijk in de buurt. Maar ik kijk zo vreemd tegen de wrongen aan, die lijken zo laag te zitten tegenover andere zadels van hetzelfde model en het zweetblad is ook wat anders.
https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en- ... ssuurzadel
Noukie schreef:PSvanLot schreef:Kwam onderstaande advertentie tegen op MP, is behoorlijk in de buurt. Maar ik kijk zo vreemd tegen de wrongen aan, die lijken zo laag te zitten tegenover andere zadels van hetzelfde model en het zweetblad is ook wat anders.
https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en- ... ssuurzadel
Die oogt heel anders inderdaad. Misschien maatwerk geweest voor deze persoon? Of net een andere uitvoering van het model iig. Prijs is wel netjes vergeleken met nieuw, maar vraag is of het voor jou dan net zo fijn zit als het zadel wat je nu geprobeerd had..
NorwayFjord schreef:Waarom draag je dan niet gewoon een shirt/blouse met een witte kraag? Ik heb geen plastron om, gewoon een mooi showshirt van Quur met witte kraag en klaar
Noukie schreef:Google is your best friend
https://www.google.nl/search?q=plastron ... GsqAk_28:0
Edit: bijvoorbeeld de fairplay, even naar beneden scrollen
MyWishMax schreef:Ik draag ook gewoon nog steeds een plastron. Vind ik netter en dan kan ik een fijn shirt aan in een kleur die ik als zomer tenue aankan. Shirts die ik heb vind ik echt niet netjes genoeg zonder plastron en heb nog geen fijne kunnen vinden die wel aan die eisen voldoet.
Maar drukknopen nog niet gevonden bij plastron, nee. Volgens mij zou ik dan niet uitkomen qua maatklittenband is flexibeler. Ik heb gewoon een grotere maat gekocht en maak hem soms extra vast met veiligheidsspeld.
Nadiine__x schreef:Ja zeker, in de zomer idd zonder jasje en zonder plastron.
Maar soms is het wel warm in een jasje maar mag je nog niet zonder jasje rijden.
Ik heb het sowieso snel warm een snel koud. Haha
PSvanLot schreef:MyWishMax schreef:Ik draag ook gewoon nog steeds een plastron. Vind ik netter en dan kan ik een fijn shirt aan in een kleur die ik als zomer tenue aankan. Shirts die ik heb vind ik echt niet netjes genoeg zonder plastron en heb nog geen fijne kunnen vinden die wel aan die eisen voldoet.
Maar drukknopen nog niet gevonden bij plastron, nee. Volgens mij zou ik dan niet uitkomen qua maatklittenband is flexibeler. Ik heb gewoon een grotere maat gekocht en maak hem soms extra vast met veiligheidsspeld.
Maar in zomertenue de je toch wel je plastron af?