Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSannee schreef:Nog meer mensen die dit weekend een proefje hebben opgenomen?![]()
Ik ben heel benieuwd naar mijnn punten en protocol, gevoel was beter dan de vorige keer dus hopelijk komen de punten daar mee overeen!
Vorige keer kreeg ik m'n punten om 3u 's nachts dus wie weet
PSvanLot schreef:Hoor net op het nieuws dat de kans op een extra persconferentie aankomende dinsdag erg groot is.
Dan zal het een moeilijk verhaal worden wbt meetmomenten en naar mijn mening moet de KNHS daar ook zeker vanaf stallen als er strengere regels komen. Ook als het door strategisch denken toch kan.
DesertOrchid schreef:Ik zag zojuist een oproep voor jury gezocht voorbij komen voor onze regio in januari. Wij vallen onder veiligheidsregio Rotterdam Rijnmond, zo'n beetje brandhaard momenteel. Hoe dan??
PSvanLot schreef:DesertOrchid schreef:Ik zag zojuist een oproep voor jury gezocht voorbij komen voor onze regio in januari. Wij vallen onder veiligheidsregio Rotterdam Rijnmond, zo'n beetje brandhaard momenteel. Hoe dan??
De verenigingen die wedstrijden aanvragen gaan nu natuurlijk ook op zoek naar juryleden.
Als ze dat na goedkeuring doen komen ze vaak te laat.
Eveline77 schreef:Nou steek mij maar lek, 179 punten... kan me er voor het eerst echt niet in vinden. Paar keer een 5 of 5.5 waar ik normaal zevens voor rijd. En als ik dan het filmpje terug kijk zie ik echt niks anders dan anders. En over het omspringen in de galop wordt dan niks gezegd.
Wat een desillusie, jammer.
Eveline77 schreef:Nou steek mij maar lek, 179 punten... kan me er voor het eerst echt niet in vinden. Paar keer een 5 of 5.5 waar ik normaal zevens voor rijd. En als ik dan het filmpje terug kijk zie ik echt niks anders dan anders. En over het omspringen in de galop wordt dan niks gezegd.
Wat een desillusie, jammer.