Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 19:34

Hier in drenthe zijn ook al meetmomenten (springen) aangekondigd.
Laatst bijgewerkt door carika op 12-12-20 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 19:34

Dat klopt wel Yvank. We moeten het afwachten.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 19:37

carika schreef:
Hier in drenthe zijn ook al meetmomenten (springen) aangekondigd.

Ja, in Exloo zag ik voorbij komen. Nog geen dressuur daar volgens mij.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-20 19:46

Ik zit ook al telkens naar de KNHS kalender te kijken voor dressuur in Drenthe :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 19:47

Niet alle gemeentes in Drenthe werken er aan mee heb ik ook begrepen en veel verenigingen wachten toch even de aankondiging over strengere maatregelen na dit weekend af gok ik.

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 20:02

xSannee schreef:
Nog meer mensen die dit weekend een proefje hebben opgenomen? *D
Ik ben heel benieuwd naar mijnn punten en protocol, gevoel was beter dan de vorige keer dus hopelijk komen de punten daar mee overeen!

Vorige keer kreeg ik m'n punten om 3u 's nachts dus wie weet _O-

Ik afgelopen vrijdag, vorige week had ik mn punten binnen een half uur, das helaas deze keer niet gelukt haha. Ik wacht vol spanning af.

PSvanLot

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 20:21

Hoor net op het nieuws dat de kans op een extra persconferentie aankomende dinsdag erg groot is.
Dan zal het een moeilijk verhaal worden wbt meetmomenten en naar mijn mening moet de KNHS daar ook zeker vanaf stallen als er strengere regels komen. Ook als het door strategisch denken toch kan.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 20:22

WoW ik was jullie kwijt -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 20:24

PSvanLot schreef:
Hoor net op het nieuws dat de kans op een extra persconferentie aankomende dinsdag erg groot is.
Dan zal het een moeilijk verhaal worden wbt meetmomenten en naar mijn mening moet de KNHS daar ook zeker vanaf stallen als er strengere regels komen. Ook als het door strategisch denken toch kan.

Ben ik met je eens :j solidair zijn met de rest van de sporten en mensen en niet de mazen van de wet proberen te vinden.

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 21:22

Hier (Friesland) is komend weekend ook weer het eerste dressuur meetmoment aangekondigd.

DesertOrchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 22:38

Ik zag zojuist een oproep voor jury gezocht voorbij komen voor onze regio in januari. Wij vallen onder veiligheidsregio Rotterdam Rijnmond, zo'n beetje brandhaard momenteel. Hoe dan??

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 22:40

DesertOrchid schreef:
Ik zag zojuist een oproep voor jury gezocht voorbij komen voor onze regio in januari. Wij vallen onder veiligheidsregio Rotterdam Rijnmond, zo'n beetje brandhaard momenteel. Hoe dan??

De verenigingen die wedstrijden aanvragen gaan nu natuurlijk ook op zoek naar juryleden.
Als ze dat na goedkeuring doen komen ze vaak te laat.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 22:44

Ja, ik snap dit ook niet helemaal. Ik heb geen vaste schrijver, dus ik ga het gewoon niet doen. Hoop dat ik ooit wat online proefjes krijg :D bijna vakantie, dus tijd genoeg!

DesertOrchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 22:47

PSvanLot schreef:
DesertOrchid schreef:

De verenigingen die wedstrijden aanvragen gaan nu natuurlijk ook op zoek naar juryleden.
Als ze dat na goedkeuring doen komen ze vaak te laat.

Dat is ook waar ja. Het was wel voor een meetmoment. Ben echt benieuwd wel hoe dit verder gaat.

AtillaFlash

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 22:57

Nou.....serieus?? 8)7 Wat een domme actie van de KNHS; het gaat echt niet goed met de Corona-cijfers, verzorgend personeel wordt gevraagd hun Kerst verlof in te trekken en als de verenigingen goedkeuring hebben van gemeente en veiligheidsregio mogen ze weer meetmomenten gaan organiseren waardoor er juist veel verkeersbewegingen komen en dan ook nog s extra omdat het dus maar op beperkte plekken mogelijk is....
Wat betekent dat eigenlijk met die alleen t/m L2 nog online mogelijk als die meetmomenten niet overal in t land mogelijk is? Zou het dan ook toegepast worden? :?

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 23:00

Nee het blijft nog steeds tot en met M2 tot het echt weer wedstrijden zijn (dus geen meetmoment).

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 23:20

KNHS heeft aangegeven dat de online punten van dit jaar in ieder geval nog gewoon tellen.

Ik zag hier één wedstrijd (zal wel meetmoment worden) op groen staan, maar geen fijne locatie dus die sla ik in ieder geval over.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 09:11

Dom van knhs ? Komt vanuit de overheid toch? En gelukkig heeft de gemeente nog het laatste woord en die kunnen gewoon nee zeggen.

Zal ook nodig zijn, als je ziet hoe enthousiast velen er over zijn.

Wij gaan volgend weekend pas filmen.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 09:22

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 10:09

Ik had donderdag een filmpje ingestuurd, dat ging prima. Maar sinds gister namiddag krijg ik iedere keer dus een foutmelding als ik naar paardrijden.nl ga, meer mensen last van?

Afbeelding

Daarvoor stond het filmpje er nog iedere keer, met beoordeling gepland. Maar nu dus niet meer. Hij is ook, voor zover ik kan zien niet al beoordeeld. Heel vreemd :o?
Ook bij bestelhistorie een foutmelding. Could not load the data. Please try again by reloading the page.

Maar de pagina vernieuwen, browser afsluiter. Opnieuw opstarten etc etc... Het haalt allemaal niks uit.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 10:17

Magic-lover; Even naar https://www.paardrijden.nl/welcome gaan en opnieuw inloggen! Dat helpt vaak!

De overheid heeft inderdaad niks gezegd dinsdag waar de meetmoment uit voort komen. Ze hebben het gehad over experimenten met evenementen? Wellicht dat de KNHS dat als mogelijkheid ziet voor meetmomenten.
Wedstrijden zijn nog steeds verboden. Meetmoment is alleen zonder klassering en daarom een soort nep-wedstrijd :+

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 10:42

Nou steek mij maar lek, 179 punten... kan me er voor het eerst echt niet in vinden. Paar keer een 5 of 5.5 waar ik normaal zevens voor rijd. En als ik dan het filmpje terug kijk zie ik echt niks anders dan anders. En over het omspringen in de galop wordt dan niks gezegd.
Wat een desillusie, jammer.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 10:43

Voor mij zit er ook geen verschil tussen een wedstrijd en een meetmoment.

Ik begrijp heel goed dat ze de verenigingen ook willen helpen, maar het moment lijkt nu nu niet daar.

Zou het van een gemeente ook bijzonder vinden hier toestemming voor te geven.

Ben sowieso bang dat we dinsdag naar nog minder gaan.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 10:44

Eveline77 schreef:
Nou steek mij maar lek, 179 punten... kan me er voor het eerst echt niet in vinden. Paar keer een 5 of 5.5 waar ik normaal zevens voor rijd. En als ik dan het filmpje terug kijk zie ik echt niks anders dan anders. En over het omspringen in de galop wordt dan niks gezegd.

Tja zo gaat het op wedstrijd ook weleens.

Applaus voor een super proef, foutloos en echt goed. Met het paard nog nooit onder de 210 gereden. Kreeg ik er 175,5...

De betreffende jury vond het blijkbaar niets. Helaas.

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 10:47

Eveline77 schreef:

Wat balen zeg. Als dat zo één keer voorkomt zou ik het gewoon op een meningsverschil houden en er verder niet te veel bij stil staan.