Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xVerax

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 22:11

Ik moet nog even oefenen voordat ik hieraan mee ga doen, dus voorlopig ben ik heel benieuwd naar jullie ervaringen :D

Het ziet er in ieder geval naar uit dat de KNHS meer jury's in moet schakelen :'). Vraag me af of ze deze drukte verwacht hadden.

Noompje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 22:31

inschrijving zal wel beter gaan als de hype er een beetje af is ( hoop ik)

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 22:34

Dat een filmpje een week geldig is snap ik niet helemaal. Inschrijven kan vanaf de 14de maar voor de wedstrijd op de 15de heb je maar tot 15.04. 24:00 de tijd om je video aan te leveren. Als je zo snel moet inschrijven om een plekje te krijgen is het wel last minute regelen dat iemand je kan filmen.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 22:39

carika schreef:
Dat een filmpje een week geldig is snap ik niet helemaal. Inschrijven kan vanaf de 14de maar voor de wedstrijd op de 15de heb je maar tot 15.04. 24:00 de tijd om je video aan te leveren. Als je zo snel moet inschrijven om een plekje te krijgen is het wel last minute regelen dat iemand je kan filmen.

Er zal vast een bepaald 'ritme' komen in de evenementen. Als je morgen je filmpje opneemt, dan is ie tot de 2e geldig. Stel dat er om de 2 dagen een online event is, dan is het filmpje nog voor 2 geldig (19 april en 21 april).

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 22:48

NadjaNadja schreef:
carika schreef:

Er zal vast een bepaald 'ritme' komen in de evenementen. Als je morgen je filmpje opneemt, dan is ie tot de 2e geldig. Stel dat er om de 2 dagen een online event is, dan is het filmpje nog voor 2 geldig (19 april en 21 april).

Maar dat is een 'stel'
Stel dat ze dit maar 2x per week doen en de eerst volgende volgende week woensdag is... Dan is het filmpje van vandaag mooi niet meer geldig

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 23:11

Dat er geen jurys benaderd zijn klopt wel. Alleen de hogere jurys met de meeste ervaring jureren momenteel. (Paardrijden.nl meestgestelde vragen)

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 23:14

Ik sta ook bij beide op de wachtlijst helaas(L2 paard).
Ik twijfel nu of ik morgen wel moet filmen of niet, bebieuwd of ik hem dan nog wel een keer kan gebruiken..
Misschien maar zien als oefening?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 23:16

Afbeelding

Dit staat bij de veelgestelde vragen over op de wachtlijst staan.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 23:17

Twilight1 schreef:
Ik sta ook bij beide op de wachtlijst helaas(L2 paard).
Ik twijfel nu of ik morgen wel moet filmen of niet, bebieuwd of ik hem dan nog wel een keer kan gebruiken..
Misschien maar zien als oefening?

Bij wachtlijst raden ze aan te annuleren.
Zou de volgende afwachten

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 23:18

Suzanne F. schreef:
Caritas schreef:
Wat ik me net in de auto naar stal bedacht, voor de android gebruikers, is, zou je niet je proef kunnen filmen met je android toestel, het filmpje delen via wetransfer (zodat de video niet wordt gecomprimeerd) met iemand die wél een Apple device heeft en op zijn/haar device de paardrijden.nl app installeren en zo de video uploaden? Mocht de Play store nog lang op zich laten wachten, dan kun je iig al inschrijven mocht er morgen weer een nieuw event verschijnen.

Volgens mij mag je niet uploaden maar moet het direct vanuit de app gefilmd worden.

Nee, is uploaden. Staat ook allemaal op paardrijden.nl

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 23:47

SweetVanille schreef:
Suzanne F. schreef:
Volgens mij mag je niet uploaden maar moet het direct vanuit de app gefilmd worden.

Nee, is uploaden. Staat ook allemaal op paardrijden.nl

Dat is maar goed ook, want ons waardeloze internet en 4G trekt het echt niet om goed video te streamen. Dan zie je een grote zwarte pixel voorbij komen op het scherm :')

Ik ben heel benieuwd naar de uitslagen van iedereen!

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 07:02

Ik hoop toch wel dat de Android app vandaag online komt :+

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 07:28

SweetVanille schreef:
Dat er geen jurys benaderd zijn klopt wel. Alleen de hogere jurys met de meeste ervaring jureren momenteel. (Paardrijden.nl meestgestelde vragen)

Ik had die vraag idd gesteld. Dit was het antwoord van de knhs:

Hoi Leonie,
de juryleden die de online proeven beoordelen, bestaan uit onze opleiders, Zware tour juryleden, Lichte tour juryleden en de high potentials vanuit de opleiding tot ZZ Licht jury. Dit zijn ook juryleden die op kampioenschappen zoals de Hippiade jureren. We hebben bewust voor hoog opgeleide juryleden gekozen omdat zij de meeste ervaring hebben. Daarnaast is een aantal al bekend met het beoordelen van videomateriaal. Afhankelijk van hoe het platform zich ontwikkelt, breiden we deze groep uit.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 08:23

Buxy schreef:

nou idd

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 08:35

c_alsemgeest schreef:
Buxy schreef:

nou idd

Same :')
Ondertussen gaan wij maar oefenen komende dagen, als de hype dan een beetje minder wordt, haken wij snel aan :D Heb er wel zin in! Vind het een leuke nieuwe uitdaging.

Ik ben altijd voorzichtig met online delen buiten mijn vaste (gesloten)kanalen om, zeker om mijn paard. Maar ik vind dat idee van samen films delen wel heel erg leuk! (Iemand schreef dat eerder hier ergens..) Kun je ook elkaar inspireren en motiveren.
Als iemand zo'n topic maakt straks, haak ik aan! *\o/* Geen idee hoe dat werkt namelijk, en ik ben niet altijd even actief hier. Ik verdwijn nog wel eens.. :=

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 08:40

Als mijn filmpje straks verstuurd /beoordeeld is zet ik hem op m'n YouTube dan kunnen jullie meekijken hoe wij het gedaan hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 08:44

Ik heb KNHS nog een keer geappt, geen antwoord gekregen gisteren. Ik hoop ook dat ze meer online evenementen erop gaan zetten! :)

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 09:38

Inschrijving voor 28 april is open!

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 09:44

Nessie schreef:
Inschrijving voor 28 april is open!

Dank je voor het delen. Ik heb me maar ingeschreven, nu hopen dat de android app dan beschikbaar is en anders charter ik wel iemand met een iphone.

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 09:46

Ik heb me ook ingeschreven, dank voor het delen! Ik ga er maar even van uit dat de 'opmerkingen door de organisatie' niet is aangepast voor deze specifieke datum. :-)

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 09:48

Ik heb me ook ingeschreven en ik hoop/verwacht inderdaad ook wat jij zegt Cijsalover!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 09:50

28/30 ingeschreven:)

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 09:54

Bij de omschrijving van een aantal wedstrijden staat dat je uiterlijk tot 17-4 de video kan inleveren. Dat lijkt me haast niet voor een wedstrijd op 28-4 toch?

FleurSandro

Ik heb me ingeschreven voor de 21ste! Dan is mijn proef van gisteren nog geldig

NoekAa_

ik heb ingeschreven, betaald. bevestiging betaling ontvangen maar zie ze nou niet tussen mijn inschrijvingen staan :? oh nvm.. onlogisch overzicht 8)7
Laatst bijgewerkt door NoekAa_ op 15-04-20 09:55, in het totaal 1 keer bewerkt