Het ziet er in ieder geval naar uit dat de KNHS meer jury's in moet schakelen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
carika schreef:Dat een filmpje een week geldig is snap ik niet helemaal. Inschrijven kan vanaf de 14de maar voor de wedstrijd op de 15de heb je maar tot 15.04. 24:00 de tijd om je video aan te leveren. Als je zo snel moet inschrijven om een plekje te krijgen is het wel last minute regelen dat iemand je kan filmen.
NadjaNadja schreef:carika schreef:Dat een filmpje een week geldig is snap ik niet helemaal. Inschrijven kan vanaf de 14de maar voor de wedstrijd op de 15de heb je maar tot 15.04. 24:00 de tijd om je video aan te leveren. Als je zo snel moet inschrijven om een plekje te krijgen is het wel last minute regelen dat iemand je kan filmen.
Er zal vast een bepaald 'ritme' komen in de evenementen. Als je morgen je filmpje opneemt, dan is ie tot de 2e geldig. Stel dat er om de 2 dagen een online event is, dan is het filmpje nog voor 2 geldig (19 april en 21 april).
Suzanne F. schreef:Caritas schreef:Wat ik me net in de auto naar stal bedacht, voor de android gebruikers, is, zou je niet je proef kunnen filmen met je android toestel, het filmpje delen via wetransfer (zodat de video niet wordt gecomprimeerd) met iemand die wél een Apple device heeft en op zijn/haar device de paardrijden.nl app installeren en zo de video uploaden? Mocht de Play store nog lang op zich laten wachten, dan kun je iig al inschrijven mocht er morgen weer een nieuw event verschijnen.
Volgens mij mag je niet uploaden maar moet het direct vanuit de app gefilmd worden.
SweetVanille schreef:Suzanne F. schreef:Volgens mij mag je niet uploaden maar moet het direct vanuit de app gefilmd worden.
Nee, is uploaden. Staat ook allemaal op paardrijden.nl
SweetVanille schreef:Dat er geen jurys benaderd zijn klopt wel. Alleen de hogere jurys met de meeste ervaring jureren momenteel. (Paardrijden.nl meestgestelde vragen)
c_alsemgeest schreef:Buxy schreef:Ik hoop toch wel dat de Android app vandaag online komt
nou idd