Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xxcleeoo schreef:Oh help.. Voor het kampioenschap willen ze graag een ingestuurd stukje over de combinatie, wat moet ik in godsnaam opschrijven?
Woensdag alleen dus niet kunnen rijden en donderdag ook niet, want mijn zadel was te laat terug. Gisteren les.. loopt hij er weer keurig doorheen! Vooral geoefend op het (door)zitten. Hij wordt zoveel losser en gaat meer bewegen
Kost mij alleen behoorlijk veel kracht en energie
(hypermobiel, ik sport veel om mijn spieren zo sterk mogelijk te krijgen), dus nu kleine stukjes oefenen. De B komt in zicht!
met je winstpunt
Heeeeeeeeel erg soepel gejureerd hoor maar toch wel leuk
. Op naar de 18e, mijn eerste echte officiële wedstrijd, heb er echt zin in!
), maar begin nu eindelijk de lol ervan in te zien

Sorry als ik het niet red op iedereen iedere keer te reageren 

Hoop wel dat we 30 maart ons weer kunnen 'meten' met een onderlinge wedstrijd van dezelfde club als waar we vorig jaar september voor het eerst gereden hebben 

Gelukkig maar dat ik in die 5 jaar dat ik hem heb een lichtelijke kooptic had voor halsters en ik nog genoeg (nog 5) reserve heb liggen. Mag van mijzelf ook zeker geen halster meer aanschaffen tot het weer 'nodig' is
succes met de stap weken, haha!
(en de weken ervoor ook, hij gaat lekker de laatste tijd).
Over precies 13 dagen heb ik mijn volgende wedstrijd! En rijden vandaag ging echt niet zo goed.
Tja, het kan natuurlijk niet elke dag goed gaan. Maar stress me nu al rot voor de wedstrijd. Hier had ik de eerste keer geen last van
maar diep van binnen weet ik dat het nog niet goed genoeg is. Deze week wel heel fijn getraind dus we gaan wel de goede kant op

Al moet ik zeggen, het gaat zo gigantisch goed dat het gewoon jammer is dat je niet zonder zadel mag starten. Het hoofdgooien in galop gebeurt eigenlijk helemaal niet meer, ze doet het allemaal zo fijn en netjes. Zijgangen zijn ook ineens echt een stuk beter bevestigd. Nadeel is dan weer wel dat we nu wat in een dip zitten met de middendraf, we focussen ons nu op de puntjes op de i en spontaan is verruimen moeilijk